[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lovely1

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 15:43

Heb vandaag bericht gekregen, vrijdag om 12.20 word ik in de kliniek verwacht.. de zenuwen beginnen nu echt toe te slaan met name voor het infuus, maar ik moet mezelf gewoon voorhouden dat het niks voorstelt

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 16:18

Lovely1 schreef:
Heb vandaag bericht gekregen, vrijdag om 12.20 word ik in de kliniek verwacht.. de zenuwen beginnen nu echt toe te slaan met name voor het infuus, maar ik moet mezelf gewoon voorhouden dat het niks voorstelt

Wat spannend! Tja, het infuus. Ik was er ook heel bang voor, had bij de knieoperatie van mijn zus gezien hoe ze 4x misprikten Nagelbijten / Gniffelen Maar....ik heb het niet eens gevoeld. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 18:10

Infuus deed bij mij ook totaal geen zeer!

Ik durf eindelijk een beetje vooruit te kijken naar wat ik allemaal wil als het dalijk helemaal genezen is Clown
1 deel van de littekens zie je nu al trouwens bijna niet, dus laat staan over een jaar! Dat maakt dat andere deel toch wel weer een beetje goed Bloos

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 18:51

Robijntjah schreef:
Infuus deed bij mij ook totaal geen zeer!

Ik durf eindelijk een beetje vooruit te kijken naar wat ik allemaal wil als het dalijk helemaal genezen is Clown
1 deel van de littekens zie je nu al trouwens bijna niet, dus laat staan over een jaar! Dat maakt dat andere deel toch wel weer een beetje goed Bloos

OK dan! Super om te horen!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:58

Infuus heb ik ook nauwelijks wat van gemerkt, allen een beetje prikkend gevoel. Ik maaktte me er ook enorm druk over, maar achteraf viel het reuze mee. Ik had natuurlijk wel een rustgevend pilletje gehad en ze hebben in 1 keer raak geprikt, dat zal best wel wat schelen.

Robijn, dat klinkt allemaal positief! Super!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 20:04

Clovertje schreef:
Infuus heb ik ook nauwelijks wat van gemerkt, allen een beetje prikkend gevoel. Ik maaktte me er ook enorm druk over, maar achteraf viel het reuze mee. Ik had natuurlijk wel een rustgevend pilletje gehad en ze hebben in 1 keer raak geprikt, dat zal best wel wat schelen.

Robijn, dat klinkt allemaal positief! Super!

Same here Haha! Maar ik maakte me wel even zorgen toen die man wat zorgelijk naar mijn pols keek en begon te mekkeren dat ik zulke smalle adertjes had en hij daardoor waarschijnlijk een oaar keer mis zou prikken. Nagelbijten / Gniffelen Ik keek de andere kant op, en na een tijdje vroeg ik of ik alweer kon kijken. Kreeg als antwoord dat het ding er al een tijdje in zat Haha!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 23:46

Ik had hem aan de bovenkant van mijn hand zitten. Daar zie je mijn aders ook heel erg goed, dus het had wel een enorme kneus moeten zijn als ze niet in 1 keer raak hadden geprikt Haha!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 15:38

Haha! Maar als degene die gaat prikken nou stiekem ook zo'n pilletje gehad heeft...Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 17:17

Infuus heb ik dus echt NIETS van gevoeld!!

Nou, gisteren even zelf wat touwtjes eruit gepakt met pincet, denk bij mezelf, als die eruit zweren, kan ik ze er beter zelf uit halen Clown
Dus, eventjes mee bezig geweest! Geen pijn, paar plekjes beetje bloed, kan ik prima mee leven!

Gat is echt een heel eind beter, komt echt bijna geen pus meer uit nu, en ziet er ook een stuk beter uit!

Gisteren voor het eerst weer even op stap geweest, moet niet ergens staan waar iedereen tegen je opbutst, en ben sneller moe, maar was wel weer leuk!!!

Lovely, hoe is het met de zenuwen??

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-07 17:20

Echt super dat het nu zoveel beter met je gaat meid!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 08:46

Fijn dat het beter gaat! Deze stijgende lijn zet zich vast wel verder voort Lachen
Met de zenuwen gaat het niet zo.. en dan heb ik ook nog eens een presentatie woensdag dus echt slapen doe ik niet. Het moet maar snel vrijdag zijn!

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:09

hoi hoi
ff vraagje uit nieuwschierigheid!!!
na de 6 weken dat jullie hebben gelopen met de sport bh zijn jullie toen gelijk overgegaan naar gewone beugel bh en snachts niks geen bh of overdag gewone bh en snachts sportbh bij mij is het woensdag 6 weken geleden dus ben erg nieuwschierig haha
groetjes

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 13:14

Ik draag nog steeds enkel sportbh's Bloos Haha! Vind het gewoon zoveel fijner zitten dan beugelbh's. Lachen Maar na die 6 weken gewoon lekker 's nachts uit dat ding!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:57

Snap ik meid!! Probeer lekker rustig te blijven en leuke dingen te doen!! Ach gut

Sajnne: bij mij is het bijna 6 weken geleden, maar ik zit nog wel even vast aan de sport BH Nagelbijten / Gniffelen
Ik mocht toch echt al eigenlijk (als alles niet open was gegaan zeg maar) na 3/4 weken snachts zonder BH slapen!

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:19

Ik slaap ook al weken zonder sportBH. Overdag heb ik hem nog wel aan, maar soms ook wel een beugelBH

Robijn, fijn om te horen dat het al weer beter gaat met je!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:23

Naar de BH vraag ben ik ook wel benieuwd.. ik krijg een medische BH vanuit de kliniek.
De zenuwen groeien met de minuut.. wat hebben jullie gedaan om die een beetje tegen te gaan?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 12:26

Lovely1 schreef:
Naar de BH vraag ben ik ook wel benieuwd.. ik krijg een medische BH vanuit de kliniek.
De zenuwen groeien met de minuut.. wat hebben jullie gedaan om die een beetje tegen te gaan?

Zo veel mogelijk bezig blijven. Ga vooral niet proberen om de gedachten te onderdrukken, dat werkt alleen maar averechts Ach gut Ga lekker sporten, dat maakt je hoofd even leeg en een goede lichamelijke conditie werkt altijd mee aan een voorspoedig herstel. En neem voor de operatie zo'n pil Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 12:49

Jeps! En neem iemand mee die je vertrouwd en je een beetje gerust kan stellen, maar ook waar je samen mee kan huilen!

Ik ben ook heeeel zenuwachtig geweest, en heb veel tijd voor mezelf genomen de laatste maand!

Alleen een week van te voren waren de zenuwen ineens over Nagelbijten / Gniffelen

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:04

Inderdaad, veel afleiding zoeken, lekker bezig gaan, sporten, wandelen, lees een goed boek (als je daar van houdt tenminste)

Ik werd pas ineens zenuwachtig op de ochtend zelf in de lift omhoog naar de opname-afdeling. En schijnbaar zo goed zichtbaar dat de zuster niets meer zei en me gelijk een pil gaf.....

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 19:55

Jeej heb een nieuwe bh een 75 D een marlies dekkers haha egt zo mooi wow ben er zo blij mee hahaha

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 20:57

Sajnne schreef:
Jeej heb een nieuwe bh een 75 D een marlies dekkers haha egt zo mooi wow ben er zo blij mee hahaha

OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:11

Ik wil ook Clown

Gat gaat hard nu Clown
Komt wel een deuk te zitten dalijk denk ik!

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 09:59

Echt verschrikkelijk nog 2 nachtjes maar.. mijn buik doet alleen maar kriebelkriebelkriebel. Ik heb nu al zin om te shoppen voor nieuwe kleren enz.
Hopen dat de deuk wegblijft of niet zo erg is Robijntjah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 23:31

Lovely1 schreef:
Echt verschrikkelijk nog 2 nachtjes maar.. mijn buik doet alleen maar kriebelkriebelkriebel. Ik heb nu al zin om te shoppen voor nieuwe kleren enz.
Hopen dat de deuk wegblijft of niet zo erg is Robijntjah!

Ja, had vorige keer in de andere kant een deuk, dus daar leer ik wel mee leven Clown

Shoppen is altijd leuk! Ik ga aan je denken vrijdag hoor Ja

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 00:37

Ik heb voor de gein maar weereens mijn pc gebeld. Ben vorig jaar zomer voor een littekenbehandeling geweest en zou eigenlijk vorig jaar winter nog een keer moeten. Had alleen nogal een trauma opgelopen omdat ik een half jaar lang met blauwe borsten liep door de behandeling Tong uitsteken (lelijke littekens is niet leuk als vrijgezel maar blauwe boksballen is nog erger)

Kan pas in januari weer terecht en dan krijg ik eerst weer een gesprekje over hoe verder. Waarschijnlijk wordt het nog wel zo'n behandeling en daarna over op laser... Ik wil eigenlijk meteen laser omdat die corticosteroiden vorige keer ook niks uitgehaald hebben. Ben benieuwd :s