Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely1 schreef:Heb vandaag bericht gekregen, vrijdag om 12.20 word ik in de kliniek verwacht.. de zenuwen beginnen nu echt toe te slaan met name voor het infuus, maar ik moet mezelf gewoon voorhouden dat het niks voorstelt
Robijntjah schreef:Infuus deed bij mij ook totaal geen zeer!
Ik durf eindelijk een beetje vooruit te kijken naar wat ik allemaal wil als het dalijk helemaal genezen is
1 deel van de littekens zie je nu al trouwens bijna niet, dus laat staan over een jaar! Dat maakt dat andere deel toch wel weer een beetje goed
Clovertje schreef:Infuus heb ik ook nauwelijks wat van gemerkt, allen een beetje prikkend gevoel. Ik maaktte me er ook enorm druk over, maar achteraf viel het reuze mee. Ik had natuurlijk wel een rustgevend pilletje gehad en ze hebben in 1 keer raak geprikt, dat zal best wel wat schelen.
Robijn, dat klinkt allemaal positief! Super!
Lovely1 schreef:Naar de BH vraag ben ik ook wel benieuwd.. ik krijg een medische BH vanuit de kliniek.
De zenuwen groeien met de minuut.. wat hebben jullie gedaan om die een beetje tegen te gaan?
Sajnne schreef:Jeej heb een nieuwe bh een 75 D een marlies dekkers haha egt zo mooi wow ben er zo blij mee hahaha
Lovely1 schreef:Echt verschrikkelijk nog 2 nachtjes maar.. mijn buik doet alleen maar kriebelkriebelkriebel. Ik heb nu al zin om te shoppen voor nieuwe kleren enz.
Hopen dat de deuk wegblijft of niet zo erg is Robijntjah!