myrtheJ schreef:okee, nog zo'n gezellig verhaal over de pil
ik slik nu sinds begin juli de microgynon 30. In het begin werd mn menstruatie idd minder extreem. Nu heb ik al anderhalve week, dat ik stipt om 10 uur savonds, een tussenbloeding krijg. Smorgens is het weer over.. 'savonds begint het opnieuw.
Ook ben ik bestwel wat 'negatief' geworden, merk ik met een paar maanden geleden, terwijl het dezelfde situaties zijn.
Had het er laatst met mn moeder over, dat er een kans was dat de pil ook niet veilig was, als je constant tussenbloedingen kreeg? (omdat hij dan niet sterk genoeg is om een normale cyclus te houden?) Daarom toch maar even extra bescherming tijdens sex nu, weinig zin in verassingen wat dat betreft ....
Slim om een doktersbezoekje af te leggen, om over te stappen op een andere pil?(of iig het er even met hem over te hebben?)
Ik heb 3 maanden elke dag tussentijdse bloedingen gehad, pil was wel veilig. Lichaam heeft gewoon tijd nodig om eraan te wennen. Als je na 3 maand nog steeds tussentijdse bloedingen hebt dan wel ff contect opnemen met je HA,