Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

redbutton

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:50

Van harte gefeliciteerd kabayo!

Wij hebben een fotoboek van hrt eerste jaar. Dat heb ik af laten drukken zodat ik sommige dingen kan plakken. Erna wil ik digitaal maken maar ben er nog niet aan begonnen.

Even een kort antwoord want wij zitten een een mega slaapregressie en het was weer taai vannacht.

MerelV

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:50

Veel sterkte Kabayo met het verlies van je merrie en gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje.

Hier nog even geduld inderdaad!
Ik heb van Mees een fotoboek van albelli van zijn 1e jaar, dat is wel heel leuk geworden vind ik. Ik heb nog niet nagedacht over een vervolg haha.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:02

Allereerst gefeliciteerd met je zoontje Kabayo! Als ik die foto's zie van zo'n kleintje, lijkt dat al heel lang geleden :D Ik heb daardoor nog eens naar onze eerste foto's terug gekeken, maar de stress kwam gelijk terug. Dus nee, hier komt er geen tweede :+

Mocht ik jonger geweest zijn en gezond(er), dan hadden we zeker voor een 2de kindje gegaan. Maar heel dat fertiliteitstraject, alle problemen die er zijn geweest... Het is is goed zo, ze zal een heel verwend meisje worden :=

Ik was ook begonnen aan een digitaal fotoboek, maar nog niet toe gekomen om het af te werken. Ik twijfel nu om een apart "1ste levensjaar" boek te maken, of direct maar een boek te maken voor de eerste 2 jaar.
Misschien zijn 2 aparte wel leuker? Ik vind dat ook superleuk om te hebben liggen en dan te bladeren. Ik kijk bij mijn ouders af en toe nog wel eens in de fotoboeken, dus hopelijk vind zij dat later ook leuk om samen te doen <3

Redbutton, succes met de slaapregressie!

Hier is ook wat pittiger voor mij, mijn man zit zo'n 3000km van mij vandaan voor zijn werk :+ Gelukkig is hij niet lang weg