Yonker nog heel even dan! Fijn dat je verlof in zicht is
Vanilla jeetje dat klinkt heel pittig! Wat fijn dat jullie nu een beetje je weg gevonden lijken te hebben, maar kan me heel goed voorstellen dat je lijf nog zo instinctief reageert. Is ook niet niets!
19Marjo90 en Doubtless top om te lezen dat het goed bij jullie gaat! Kan me voorstellen dat je wel toe bent aan 4 uurtjes ertussen Doubtless!
Set_Elkol fijn dat je borstontsteking onder controle lijkt nu en de kleine het goed doet. Leuk dat je ook al een ritme begint te herkennen
Maartje wat super fijn dat het bij jullie zo goed gaat! Dat is toch alleen maar geweldig
Onze kleine meid doet het echt fantastisch goed, eet goed tegenwoordig, slaapt goed, huilt weinig. Mijn herstel van de ks gaat ook buitengewoon goed dus geen klagen! Donderdag is ze meegeweest naar de negenmaandenbeurs en deed dat ook super knap.
Het kolven is deze week aardig drama geweest, liep met mijn 3e dreigende borstontsteking in 15 dagen, waar tijdens het consult van de lactatiekundige ook een schimmelinfectie bij bleek te spelen. Op haar advies moest ik in ieder geval tot het weekeind volledig doorgaan als ik al deed, want ik had de knoop wel doorgehakt te willen stoppen gezien ik volgens haar veel moeite zou moeten doen om de ontstekingen buiten de deur te houden waar ik helemaal geen zin in had. Dat was woensdag. Donderdag ging mijn productie echter finaal op zijn gat, in plaats van 1.5 voeding per kolfbeurt, deed ik 3-4 kolfbeurten over 1 voeding, en zag ik mijn voorraad heel rap slinken. En bleek ik er nog helemaal niet aan toe om te stoppen. Dus, vrijdag stond ze hier weer om te kijken hoe het ging en of er nog een kans was mijn productie te redden. Gelukkig denkt zij van wel, tot morgen gaan we nog door zoals ik het al deed, om de ontsteking echt te onderdrukken en de borst rust te geven, icm een strak schema en bijna non stop koelen. Vanaf morgen 1x een powerkolfsessie erbij om de productie weer aan te zwengelen, mogelijk met 1 dagdeel per dag om de 2 in plaats van 3 uur kolven tot ik weer ben waar ik moet zijn om in ieder geval genoeg op een dag te kolven voor haar. Afgelopen 2 kolfbeurten was het voor het eerst in 3 dagen weer wat meer dan de dagen ervoor, dus goede hoop! Wel héél blij met mijn hoge productie en voorraad nu hoor
Zo bizar wat je hormonen doen, want ik zou nooooooit borstvoeding geven, en mocht ik ooit toch zwichten dan in ieder geval alleen als het makkelijk ging en geen moeite doen verder. En toen werd het fulltime kolven en dit verhaal
Maar kleine doet het er super op en ik voel me fijn bij deze aanpak, dan is het goed.