Buik groeit verder nog niet echt, maar dat komt vanzelf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Marjon_ schreef:Ja het is een meisje. Dus straks 2 meiden in huis. De andere wordt over 3 weken 8 dus er zit best wat jaar tussen. Maar ze is helemaal in haar nopjes en maakt alles zo bewust mee.
We hebben vorige week onze 20 weken echo gehad. Geen bijzonderheden gevonden. ☺️
Nicje87 schreef:Zijn jullie al veel aangekomen?
Ballard_L schreef:Hier net voor het eerst gezwommen (geen zwangerschapszwemmen trouwens) en dat was wel echt fijn! Zo nog even paardrijden en dan heb ik wel weer genoeg beweging gehad. Hier trouwens nog niets aangekomen, blijf op 62 kg hangen. Komt vanzelf denk ik dan, ben nu 16+2 weken
Gnome schreef:Ballard_L schreef:Hier net voor het eerst gezwommen (geen zwangerschapszwemmen trouwens) en dat was wel echt fijn! Zo nog even paardrijden en dan heb ik wel weer genoeg beweging gehad. Hier trouwens nog niets aangekomen, blijf op 62 kg hangen. Komt vanzelf denk ik dan, ben nu 16+2 weken
Ohhh heerlijk. Werd je voor je gevoel niet naar beneden getrokken?ik heb ook een welness bon van het werk gekregen dus denk dat ik binnenkort eens lekker ga ontspannen met mijn man in zo'n resort ding. Mogen alleen niet in een sauna dacht ik?
Gnome schreef:Ballard_L schreef:Hier net voor het eerst gezwommen (geen zwangerschapszwemmen trouwens) en dat was wel echt fijn! Zo nog even paardrijden en dan heb ik wel weer genoeg beweging gehad. Hier trouwens nog niets aangekomen, blijf op 62 kg hangen. Komt vanzelf denk ik dan, ben nu 16+2 weken
Ohhh heerlijk. Werd je voor je gevoel niet naar beneden getrokken?ik heb ook een welness bon van het werk gekregen dus denk dat ik binnenkort eens lekker ga ontspannen met mijn man in zo'n resort ding. Mogen alleen niet in een sauna dacht ik?
Ballard_L schreef:Haha naar beneden getrokken? Het voelde voor mij niet anders dan als ik niet zwanger zou zijn, heb ook nog niet echt een buik, dus die trekt me niet naar beneden gelukkig