Vind het wel spijtig want het was echt een leuk ding!
Maaaaaaaar ik heb al een ander autootje gekocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grote_Beer schreef:Wat leuk, een cabrio! Nu maar hopen dat al die regen snel een keer over is!
Ik heb vandaag de intake voor de bestraling gehad. Ze gaan maar 1x bestralen en dat is woensdag al.
En voor morgen heb ik een belafspraak met een arts van de pijnpoli. Mijn eigen arts is op vakantie, dus is het een vervanger die gaat bellen.
BritHittepit schreef:Ik denk dat ze hier bewust gereageerd heeft…
Aan de hand van haar geopende topic denk ik dat het een schreeuw om hulp is en ik hoop dat ze deze krijgt… en dat deze helpt en rust kan brengen…
In andere omstandigheden had ik misschien zelf wel contact gezocht adhv haar topic maar eerlijk gezegd kwetst deze opmerking mij ook…
Ik zou nu van alles kunnen typen… helaas weet iemand die dit niet doormaakt wat het echt is…
Ja, ik heb een mooi leven, met een lieve partner en familie, vrienden en ik post hier veel positieve dingen! Maar deze dingen worden overschaduwd door veel zwarte momenten…
ELKE dag is een strijd… zowel mentaal als fysiek! Gisteren is de sociaal werker nog hier geweest om aanpassingen te doen aan de douche, dit is elke dag een strijd! Na het eten moet ik rusten want dit vraagt enorm energie… elke ‘normaal’ ding is voor mij niet meer normaal…
Deugenietje, ik hoop oprecht dat je geholpen wordt maar deze ziekte wens je NIEMAND toe, ook jezelf niet…
Ik ga slapen lieve mensen, zorg voor jezelf, zorg voor de mensen die je liefhebt, ik hoop dat iedereen het goed stelt…
Deugenietje schreef:Ik bedoel ik zou graag je ziekte overnemen en dat jij weer een gezond lichaam hebt.