x_Anne_x, dat ja! Ik merk dat ik er ook wel rust in vind. We zitten nu middenin de feestdagen en daar wil ik vooral van genieten. De rest komt volgende maand dan wel weer.
Vorig jaar hebben we met kerst en oud & nieuw in quarantaine gezeten omdat ik corona had dus ik wil dit jaar optimaal kunnen genieten zonder me zorgen hoeven te maken om iets anders.
Mochten we ons wel fit genoeg voelen om het nog gezellig te maken dan is dat mooi meegenomen maar ik doe deze maand maar even geen ovulatietesten.
Inmiddels ben ik begonnen met zink slikken, hopelijk draagt dit bij aan onze kinderwens.
Wat rot dat je nog niet fit bent. Hopelijk knap je gauw op.
Heel verdrietig nieuws, dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
Was het een onverwacht overlijden?
Heel veel sterkte gewenst.
Barbabientje, oef hartkloppingen zijn een nare bijwerking. Ik zou inderdaad maar eens vragen naar nieuwe medicatie want dit lijkt me niet iets wat goed voor je kan zijn.
Bellex, hopelijk wordt volgende maand jullie maand.

linn, spannend, hopelijk krijg je overmorgen toch een positieve test en is dit het begin van iets heel moois voor jullie.
Dat van dat vroege testen herken ik wel, ja. Ook constant schommelen tussen 'Nee, ik doen het niet' en 'Ja, ik doe het wel'.
Niets is dan zo pijnlijk als een enkel streepje dat je stilzwijgend aanstaart op zo'n stickje.