Ach gossie arme kwispel, grlukkig was jij er voor hem vandaag Sure_lee . Leuke foto's.
Gaat goed hier. Fijn huis versierd en rustig aangedaan. Bedankt voor de vraag!
DideH
Geplaatst: 20-12-21 20:13
lizard schreef:
Het is hier prachtig weer. Ben net even naar mijn werk geweest om het kerstpakketje te halen. [ [url=m/bcp9fW.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/gz8mg7.jpg]Afbeelding[/url] ]
PakketJE?
Hilary
Geplaatst: 20-12-21 22:33
DideH schreef:
lizard schreef:
Het is hier prachtig weer. Ben net even naar mijn werk geweest om het kerstpakketje te halen. [ [url=m/bcp9fW.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/gz8mg7.jpg]Afbeelding[/url] ]
PakketJE?
Mijn gedachte
moonsparkle
Geplaatst: 21-12-21 09:30
Oke nu zijn jullie het wel eens dat het koud is toch - 3 toen ik ging wandelen
Haha mooi moonsparkle! Het ziet er inderdaad koud uit. Het belooft een zonnige maar koude dag te worden. Ik vind dat heerlijk. Ben van plan om rond 14.00 te stoppen met werken zodat ik nog ven naar buiten kan.
Goed plan Faringo!
gaucho
Geplaatst: 21-12-21 09:53
Hier een dag vrij, al naar de supermarkt heen en weer gewandeld en nu op naar Apeldoorn, vanochtend wandelen en vanmiddag fietsen op de Hoge Veluwe.
Klinkt goed Gaucho. Veel plezier. Jij ook Lizard. Ben benieuwd naar de foto's.
Hilary
Geplaatst: 21-12-21 10:09
lizard schreef:
Ik denk dat ik zo naar Drenthe ga. De diaconievene
Dat klinkt on-Drents
Ik heb vanmiddag mijn parttime middag, heb staldienst, maar wil ook nog even met paard het bos in. Zal wel een wandelritje worden; beetje erop en beetje ernaast. Ik had in m’n planning staan om naar de rijvereniging te gaan, maar ja, dat mag niet (alleen binnenbak).
pien_2010
Geplaatst: 21-12-21 10:10
Yep -3 is koud. Wel geeft het mooie foto's!
Veel plezier Hilary en iedereen natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 21-12-21 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Hondje vond het vanmorgen ook te koud. Maar hij was ook heel moe van gisteren denk ik. Hij moet zich maar vermannen want we gaan vanmiddag naar Ommen wandelen haha.
Gisteren in het Zwolse bos met een vriendin en haar hond:
Ja lach maar, deze meneer loopt gewoon niet als hij niet wil.
pien_2010
Geplaatst: 21-12-21 12:37
MarlindeRooz schreef:
Ja lach maar, deze meneer loopt gewoon niet als hij niet wil.
En zo hou je altijd wat in het leven....
Vanochtend rondje 8 km gewandeld, en het was erg mooi weer met rijp overal in het begin en ik heb genoten en teveel foto's gemaakt. Het was een rondje dat ik allang niet meer gedaan had.
wieltjes bevestigen onder zijn pootjes en voilà geen keuze meer tot verzet. Mooi aan het lijntje houden en gaan met dat karakter ding.
Bootsiebob
Geplaatst: 21-12-21 12:51
Pien wat mooi die foto‘s met dieren in de zon en lange schaduwen. Heerlijk dit weer. Ik heb vannacht met de terrasdeur open geslapen met een (slaap)muts op Lekker warm hoofd gehad.
Marlinde ook lekker gelopen , die laatste foto echt
Moonsparkle koud maar prachtig zo vroeg
Iedereen veel plezier
Wij hebben gisteravond A Boy Called Christmas gekeken, leuke film!