Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mirjamalvaro

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:08

Ja toch :') :))

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-20 21:18

Zo heb ik het ook gedaan. Begin december begonnen, steeds per 5 kilo. Ondertussen 25 kilo verder :j

Ik doe trouwens nog steeds zo. Probeer nu onder de 80 te komen. Daarna onder de 75. Voor mij is dat genoeg, dan ben ik slank als in maat 36-38.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 07:54

ik ben nu gelukkig al weer een aantal weken onder de 3 cijfers.. maar het blijft nu al een tijd schommelen tussen 97,8 en 98,2.. Moet er weer even harder aan trekken om het omlaag te krijgen. Op naar de 95!!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 08:59

Ik had al een tijdje een gratis lifesum account
Nu kwam er van de week weer een 30% korting langs en heb ik maar eens een jaar premium genomen
Iets meer inzicht in de macro’s
Want naast afvallen wil ik ook gewoon nog gezonder gaan eten etc
En merk nu met het premium account dat er wel wat verbeteringen mogelijk zijn

Tot nu toe heb ik aan het gratis account ook echt al een hoop gehad (spiegel en daadwerkelijk echt zien wat ik eet etc)
Hopelijk met het betaalde account weer nog meer stappen maken

Van de week met wegen wel weer een 6 ons kwijt

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 09:51

Inderdaad kleine stapjes dat doe ik hier ook hoor!

Dit weekend was het beetje slecht, maar pak mezelf weer bij kop en kont en hup. Alleen vanmorgen ging beetje slecht met 2 boterhammen met pasta.. Beetje jammer weer, maar ik ben een beetje zenuwachtig WANT!!! Ik mag zo toch gaan kijken bij het huis waar ik 2e voor stond!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:00

Ooh ik ga zo hard duimen voor je Dustinlover :j

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:02

Ik was jullie (en mezelf) even kwijt, hopelijk kan ik hier weer wat goede moed vinden om verder te gaan in t afvalproces. T staat momenteel stil qua gewicht en dat heb ik uiteraard aan mezelf te danken.

Dustinlover, ik duim heel hard voor je!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:35

Dustinlover schreef:
Inderdaad kleine stapjes dat doe ik hier ook hoor!

Dit weekend was het beetje slecht, maar pak mezelf weer bij kop en kont en hup. Alleen vanmorgen ging beetje slecht met 2 boterhammen met pasta.. Beetje jammer weer, maar ik ben een beetje zenuwachtig WANT!!! Ik mag zo toch gaan kijken bij het huis waar ik 2e voor stond!!

Spannend!! Heel veel succes!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:47

Fingers crossed hier voor je Dustinlover

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:57

ow.. spannend Dustinlover...dat was dichtbij je paardjes toch? ik duim!!

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 11:50

Spannend dustinlover! Succes

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 13:12

Wat cool DL! En?

Hier een off day :\ Vanaf nu de schade maar beperken..

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 15:21

hier ook moeiliijke tijden.... maar, voordeel is, alles is op, en de volgende boodschappen komen zaterdag pas weer haha.. moet goedkomen rest van de week dus.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:02

Hier vanaf morgen 2 weken geen calorieën tellen of weegschaal :\ vind deze controlfreak toch even een beetje lastig.

Wel koelkastje met gezond eten voor onderweg ingepakt :D
Afbeelding

Klopt het dat ik Roosch al een paar dagen niet in het topic heb gezien?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 19:03

Ha ik wilde me net melden. <3 wat lief dat je aan me dacht.

Ik ben een tijdje even niet zo lekker bezig geweest. Foxy heeft vakantie gehad. Ik mocht voor een coronatestje.

Maar nieuwe ronde nieuwe kansen en laten we maar hopen dat het metabolisme eens een keer doet wat ie moet doen. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 10:27

Vandaag een frisse start. Even de laatste twee weken vergeten en door. Ik was ook niet alleen het topic kwijt , maar mijn goede gewoontes ook.. :o

Ik zal eens kijken of Foxy me niet vergeten is. Daarnaast overweeg ik mezelf iets cadeau te doen om naartoe te werken: er is een heel toffe fotostudio waar ik echt verliefd op ben. Je kunt er ook koppelshoots of vrijgezellenfeesten laten fotograferen maar dat zie ik niet gebeuren bij huize Roosch.. :') dus ik bedacht me vannacht; ik plan een shoot voor december voor mezelf. Dan ben ik hopelijk én tevreden én ik kan even sparen. Maar.. slik.. die kosten. :') Ik slaap er nog wel een nachtje over.

Foxytime! Let's go girls, dit kunnen we wel weer! *\o/*

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 11:41

Is wel een heel gaaf doel om naar toe te werken Roosch!

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 11:43

Dat klinkt als een mooi doel Roosch! Dat is wel echt een super mooie "afsluiting" van dit proces!
Fijne vakantie Gaucho, ben benieuwd hoe je het gaat ervaren om het tellen los te laten.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 11:48

Mijn iced espresso macchiato net in ieder geval maar half opgedronken. gekozen voor choco opv caramel omdat ik dacht dat dat minder zoet zou zijn, alsnog mierzoet voor mijn idee. Ben ik dus echt niet meer gewend. Ga volgende keer kijken of er andere ice-coffee opties zijn.

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:04

Een positieve (bijlees)post van mij als meelezer :o

Roosch: Superstoer doel zeg die fotoshoot! En wat geweldig goed dat je het weer oppakt, ook na een mindere tijd. You are powerfull! *\o/*

gaucho: Wat knap dat je plan is geen kcal te tellen! En geen weegschaal mee op vakantie... Lastig, maar echt goed bezig! Je zult niet gelijk veel aankomen (ik ken de angst). Je doet het vast ook super zónder tellen! Top!

juval: Begrijp ik goed dat je boodschappen bestelt? Is dat fijn? Sterkte met moeilijkere tijden... maar je doet je best! En daar gaat het uiteindelijk om. Succes komende dagen!

Vulina: Schouders er onder en verder gaan! Een mindere dag is niet erg, daar kun je van leren :) Ook jij bent goed bezig!

miccamaaike: Stilstaan is ook best goed, in elk geval is dat niet aankomen! En goed dat je weet waar het aan ligt, dat is al stap één :j Bij deze: hier wat goede moed gestuurd!

Dustinlover: Wat superknap dat je na een beetje minder weekend weer doorgaat! Vooral het weer oppakken zorgt voor resultaat, goed bezig! En die woning... Spannend! Hoop met je mee!

Sonja_vR: Gefeliciteerd met die 6 ons! *\o/* Gewoon geweldig! Fijn ook als zo'n app kan helpen met macro's.

juval: Congrats met het 'onder de drie' doel! Verder lukt ook vast! Goed bezig iig!

landvrouw: Elke kilo is er één inderdaad! Met elk resultaat mag je gewoon blij zijn, super om het op te delen in kleine stappen en ook jij succes, you can!

Chiren: Fijn dat je weer gezond bent! En heel knap dat je er al weer wat kg af hebt! Top :j

Iedereen veel positiviteit en power gewenst!

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:23

Nou ik heb akkoord op het huis gegeven :D :D :D Het is echt prachtig!! Helemaal gerenoveerd en grote tuin voor de honden(nu balkon) en natuurlijk zo dicht bij de paarden.

Nou dat resulteerde op slecht eten helaas. Lekkere pistoletjes met salade, klein reepje tony chocolony en savonds flink bord friet... Heb er van genoten en nu door.

Lees dat ik niet de enige ben die moeite had.. Lastig blijft het toch!

Roosch hopelijk weer beetje beter? Ik miste ook de foxy (en jopi) verhalen :P

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:31

Gefeliciteerd DL!! *\o/* dat is wel een feestje waard.. die kcalorien ga je straks weer verbranden in je tuin en met lopen/fietsen naar je paardjes!

Wat leuk! zo'n fotoshoot Roosch! mooi doel.

Safiera, ja, sinds het begin van Corona bestel ik de boodschappen bij de Plus. En dat bevalt me prima! scheelt echt veel impulsaankopen, dus ik ben eigenlijk niet duurder uit. Alles wordt netjes tot de voordeur geleverd. Ik vind het een groot voordeel. standaardboodschappenlijstje staat al in de computer, dus ik hoef elke week eigenlijk alleen maar het bezorgmoment vast te leggen. aanrader.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:37

Gefeliciteerd Dustinlover! Was nummer 1 afgehaakt dat je nu het huis hebt? Super :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 12:52

Safiera wat een machtige bijleespost! *\o/*

En Dustinlover, van harte natuurlijk!

Ja, ik ben opgeknapt! Althans, nooit echt beroerd geweest maar vond het een prima reden om even schijt aan alles te hebben. Echt.. wie verzint die gedachtengang?!
Mens. Ik wou dat ik gewoon als zo een slanke den geboren was die alles kan vreten wat ze wil. Plus een centimeter of 15 in de lengte erbij, dat was ook mooi geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 13:36

Ja en toch, ik heb meerdere slanke vriendinnen van het soort 'alles kunnen eten' Maar zou qua gezondheid niet willen ruilen, die hebben echt altijd wat :+ Vaak ziek, ieder jaar wel een griep te pakken.. 1 heeft ook allerlei allergieën en overgevoeligheden..