Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sodeletuut schreef:Ff een lekkere vieze, getrokken kies, maar volgens mij zitten er nog stukjes kies in. Wie durft?Spoiler:
[ Afbeelding ]

zou gewoon vragen of je tandarts even wil kijken wat hij er van vindt. Heb ooit hetzelfde gehad en heb de andere gewoon bij de tandarts laten doen al mocht die niet hechten.. maar alsnog veel minder last van gehad
 zou gewoon vragen of je tandarts even wil kijken wat hij er van vindt. Heb ooit hetzelfde gehad en heb de andere gewoon bij de tandarts laten doen al mocht die niet hechten.. maar alsnog veel minder last van gehad                                                         

willen we nog een after foto?
  willen we nog een after foto?    

dan kunnen we beter een 'Leedvermaak' topic openen
 dan kunnen we beter een 'Leedvermaak' topic openen   

Maar dit is iets waar ik al anderhalf jaar last van heb en waar morgen eindelijk verder naar gekeken gaat worden.
 Maar dit is iets waar ik al anderhalf jaar last van heb en waar morgen eindelijk verder naar gekeken gaat worden. Al ben ik blij als het eindelijk een goede behandeling kan krijgen, want ik ben er best klaar mee nu.
 Al ben ik blij als het eindelijk een goede behandeling kan krijgen, want ik ben er best klaar mee nu.