Kaakchirurg is soms meer een slager met verstandskies zou gewoon vragen of je tandarts even wil kijken wat hij er van vindt. Heb ooit hetzelfde gehad en heb de andere gewoon bij de tandarts laten doen al mocht die niet hechten.. maar alsnog veel minder last van gehad
Hoeft niet altijd een stukje achter gebleven kies te zijn. Bij mij kwam er zo'n 2 maanden na het trekken via de zijkant een scherp stukje bot naar buiten. Paar mm dun en zo'n 2.5 cm lang.
Ik had een abces in mijn elleboogplooi van mijn arm. Nouja de dokter dacht van niet en wilde me naar huis sturen met antibiotica met pillen. Tot ik zei dat ik het echt niet vertrouwde en op zijn minst een echo wilde. Toen bleek er een flink abces te zitten en in 3 vaten trombose…
Dit troep kwam eruit
Britta31
Geplaatst: 16-11-24 10:15
Ik zie een gele punt,dan is het toch een Abses.Toch?
De pijn was echt verschrikkelijk. Flink morfine nodig gehad om er mee te kunnen dealen. Nu kan ik mijn arm gelukkig weer wat gebruiken. Maandag heb ik een afspraak rondom de tromboses
Tigress
Geplaatst: 18-12-24 23:57
Hoe is het afgelopen met je arm, Marieke?
Geen idee of dit er ook onder valt, maar het is een wond dus ik gooi hem er maar bij Maar dit is iets waar ik al anderhalf jaar last van heb en waar morgen eindelijk verder naar gekeken gaat worden. Ik laat het nu echt even z'n gangetje gaan zodat de dermatoloog het kan onderzoeken in z'n rauwe vorm, waardoor het er nu echt even nasty uit ziet Al ben ik blij als het eindelijk een goede behandeling kan krijgen, want ik ben er best klaar mee nu.
Lijkt als wrijving/broeiplek in een huidplooi doordat er geen zuurstof bij kan?
Tigress
Geplaatst: 19-12-24 14:06
Dacht ik lange tijd ook, vandaar dat ik er maanden mee rond heb gelopen en we van alles hebben geprobeerd met het oog op smetplekken behandelen, inclusief middelen van de huisarts Echter hielp dat dus niks, en is het alleen maar erger geworden in de tussentijd. Het breidt zich niet uit en heeft verder niet de kenmerken van smetplekken. Ben net terug van de dermatoloog en die geeft ook aan dat het een ander type eczeem is, welke vermoedelijk verband heeft met mijn seborroïsch eczeem. Nu ander middel smeren, en als het met 6 weken niet weg is moeten we een biopt nemen.