Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Hoi hoi, ik ben de hele dag op pad, maar vanavond zal ik proberen een lijstje te plaatsen. Wie wil, mag mij dus pb-en.
Anniekskie schreef:Er is een heel schema van die workouts die 2 maanden duurt. Kan hem online niet meer vinden volgens mij, maar meen hem hierboven nog te hebben liggen. Mocht je die graag willen.
Dit zijn alle workouts ervan
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... EBVw3WPdbm
magda_90 schreef:Anniekskie schreef:Net gelopen, maar halverwege terug naar huis gegaan. Regende iets te hard. Komen we thuis is het droog!
Wat een verschil. Hier vandaag 13 km gewandeld in een heerlijk zonnetje.
Deze week ben ik -0,7 kg afgevallen wat inhoudt dat ik nu -2,5 kg ben vanaf 3 januari.
DideH schreef:Even lekker offtopic;
Is er hier een wijs persoon inzake mannen die openstaat om een objectief advies te geven? Zit momenteel nogal met een struggle waar ik zelf maar niet uit kom wat te doen en binnen vriendengroep zijn mensen niet echt onafhankelijk zeg maar
SandravdB schreef:DideH schreef:Even lekker offtopic;
Is er hier een wijs persoon inzake mannen die openstaat om een objectief advies te geven? Zit momenteel nogal met een struggle waar ik zelf maar niet uit kom wat te doen en binnen vriendengroep zijn mensen niet echt onafhankelijk zeg maar
Beste advies van mij uit, blijf vrijgezel of ga over op vrouwen
SandravdB schreef:DideH schreef:Even lekker offtopic;
Beste advies van mij uit, blijf vrijgezel of ga over op vrouwen