[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy_Komen

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 09:10

Ik verwacht dat Kiki Raven bij Kynst Tattoo in Deventer hier ook wat heel moois van kan maken!

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 10:48

Bedankt voor jullie tips, ik ga er eens even induiken. Low voltage ink hoor ik vaker inderdaad, ga eens op zoek naar Jelmer's werk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 11:37

dovish schreef:
Bedankt voor jullie tips, ik ga er eens even induiken. Low voltage ink hoor ik vaker inderdaad, ga eens op zoek naar Jelmer's werk!

Afbeelding
Behlave die sterretjes heeft Joy gezet tis nog steeds super netjes en hoeft niet bijgewerkt te worden heb ik het idee.

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 12:00

Inderdaad heel mooi, heel strak! Wat is nu de reden dat de ene tattoo 'uitloopt', zoals jouw sterretjes, en de andere niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 12:02

dovish schreef:
Inderdaad heel mooi, heel strak! Wat is nu de reden dat de ene tattoo 'uitloopt', zoals jouw sterretjes, en de andere niet?

Sterretjes zijn gezet door iemand anders, een thuis tatoeëerder. Was gelijk al uitgelopen. Maar is ook niet super gezet. Vraag me niet hoe het kan.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 14:53

Tattoos lopen altijd een beetje uit, maar als het meer dan het normaal is, komt het meestal omdat ze te diep (en dus niet goed) gezet zijn. Heeft vooral te maken met de kunde van de artist - een goede artist zal niet te diep zetten en heeft dus ook minder kans om zo zwaar uit te lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 15:25

Yasmine schreef:
Tattoos lopen altijd een beetje uit, maar als het meer dan het normaal is, komt het meestal omdat ze te diep (en dus niet goed) gezet zijn. Heeft vooral te maken met de kunde van de artist - een goede artist zal niet te diep zetten en heeft dus ook minder kans om zo zwaar uit te lopen.

Het is een echte blow out bij de sterretjes. Wel op stukje hele dunne huid. Maar vond de tatoeëerder voor het werk en de situatie ook wat te duur. Heb er 150 hoor betaald, was thuis bij die man en is denk ik 20 min bezig geweest.

Was de tatoeëerder van m'n ex btw, had kunnen weten dag het slecht was, aangezien die van m'n ex er ook niet uit zien. Maarja.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 21:14

Daar kun je nog wel wat leuks mee maken met een cover up als je dat zou willen denk ik. :j

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 08:50

*\o/* Afspraak staat met Miss Poppy

Ben heel benieuwd wat ze er van gaat maken.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-20 11:20

MarlonNaldo schreef:

Ben heel benieuwd wat je laat zetten! Kon je op redelijk korte termijn een afspraak maken? Ik wil nog een tattoo van Disney die past bij mijn andere...

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-20 00:43

L_iek schreef:
MarlonNaldo schreef:

Ben heel benieuwd wat je laat zetten! Kon je op redelijk korte termijn een afspraak maken? Ik wil nog een tattoo van Disney die past bij mijn andere...

Het worden allemaal Disney karakters en elementen samen in een halve sleeve. Ik mag 24-9 zitten. Dus dat vind ik vrij snel.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 12:51

Ik was jullie even kwijt. Soms ontstipt hij een topic vanuit zichzelf..
Ik ben bezig met een afspraak inplannen voor een tattoo van een octopus. Word als het goed is zo terug gebeld. Spannend!

Zoiets is het idee:
Afbeelding

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:03

Gaaf Captain!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:36

Captain schreef:
Ik was jullie even kwijt. Soms ontstipt hij een topic vanuit zichzelf..
Ik ben bezig met een afspraak inplannen voor een tattoo van een octopus. Word als het goed is zo terug gebeld. Spannend!

Zoiets is het idee:
[ [url=m/7s5PCo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ow gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 13:46

Ik wil toch graag wat eerder als volgend jaar m'n nieuwe tattoo, dus denk dat ik maar vreemd ga.

Ik zoek wel iemand met dezelfde kwaliteit als Joy van Low Voltage Ink. Maar wel iemand waar ik eerder terecht kan.

Zuidfriesland kop overrijssel/Drenthe zou het fijnst zijn. Mag best verder maar ga geen dik uur in de auto zitten.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 15:33

Veel tatoeëerders hebben een wachtlijst van 6 maanden tot een jaar. Ik heb ook een jaar op de wachtlijst gestaan. Waarom wil je niet verder reizen trouwens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 15:51

har166 schreef:
Veel tatoeëerders hebben een wachtlijst van 6 maanden tot een jaar. Ik heb ook een jaar op de wachtlijst gestaan. Waarom wil je niet verder reizen trouwens?

Vanwege m'n eigen gezondheid wil ik gewoon niet verder. Wat ik wil laten zetten gaat zo'n 4 uur duren. Als ik dan ook nog van de ene kant maar de andere kant moet rijden gaat dat gewoon mis.

Er zijn ook genoeg die kortere wachtlijsten hebben volgens mij maar ik weet niet wie. Vandaar de vraag.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 16:22

Marije_1997 schreef:
har166 schreef:

Vanwege m'n eigen gezondheid wil ik gewoon niet verder. Wat ik wil laten zetten gaat zo'n 4 uur duren. Als ik dan ook nog van de ene kant maar de andere kant moet rijden gaat dat gewoon mis.

Er zijn ook genoeg die kortere wachtlijsten hebben volgens mij maar ik weet niet wie. Vandaar de vraag.

Ja dan is het idd logisch dat je niet zo ver wil reizen. Ik weet helaas niemand met een korte wachtlijst. Misschien kun je je wel op een lijst laten plaatsen waarbij je ook op oproep kunt komen als er iemand uitvalt o.i.d?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 16:27

Heb al gemeld dat ik idd ook wel bij een uitvaller wil. Maar heb nog niet eens een datum gekregen. Dus ja...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 17:08

6 november om 11u mag ik! :D :):)

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 09:36

Ik moet 2.5 uur rijden naar Miss Poppy. Maar dat heb ik er wel voor over.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 16:13

Ik heb 15 december mijn afspraak staan bij Shenna!
In oktober langs om van alles door te spreken

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 06:50

Ik ben een stille meelezer in dit topic. Kijk graag naar alle mooie tatoeages die voorbij komen. Heb ooit wel eens wat informatieve vragen gesteld. Maar gisteren was het zover. Voor m'n 40ste verjaardag gekregen, deels van mezelf, deels van m'n vader. Ben er heel blij mee.

Afbeelding

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 07:41

Faringo schreef:
Ik ben een stille meelezer in dit topic. Kijk graag naar alle mooie tatoeages die voorbij komen. Heb ooit wel eens wat informatieve vragen gesteld. Maar gisteren was het zover. Voor m'n 40ste verjaardag gekregen, deels van mezelf, deels van m'n vader. Ben er heel blij mee.

[ [url=m/ga90M5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Speels en sierlijk, leuk!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 20:10

Prachtig Faringo!

Ik ben ook een stille meelezer. Ik geniet altijd van jullie plaatjes.

Vorig jaar heb ik mijn eerste tattoo mogen laten zetten en ergens begint het weer te kriebelen... Ik ben verliefd op het werk van Pliszka Magdalena, maar helaas zit ze helemaal in Polen. Wie weet dat ik er ooit heen reis...