Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Tattoos lopen altijd een beetje uit, maar als het meer dan het normaal is, komt het meestal omdat ze te diep (en dus niet goed) gezet zijn. Heeft vooral te maken met de kunde van de artist - een goede artist zal niet te diep zetten en heeft dus ook minder kans om zo zwaar uit te lopen.
L_iek schreef:MarlonNaldo schreef:Afspraak staat met Miss Poppy
Ben heel benieuwd wat ze er van gaat maken.
Ben heel benieuwd wat je laat zetten! Kon je op redelijk korte termijn een afspraak maken? Ik wil nog een tattoo van Disney die past bij mijn andere...
har166 schreef:Veel tatoeëerders hebben een wachtlijst van 6 maanden tot een jaar. Ik heb ook een jaar op de wachtlijst gestaan. Waarom wil je niet verder reizen trouwens?
Marije_1997 schreef:har166 schreef:Veel tatoeëerders hebben een wachtlijst van 6 maanden tot een jaar. Ik heb ook een jaar op de wachtlijst gestaan. Waarom wil je niet verder reizen trouwens?
Vanwege m'n eigen gezondheid wil ik gewoon niet verder. Wat ik wil laten zetten gaat zo'n 4 uur duren. Als ik dan ook nog van de ene kant maar de andere kant moet rijden gaat dat gewoon mis.
Er zijn ook genoeg die kortere wachtlijsten hebben volgens mij maar ik weet niet wie. Vandaar de vraag.
Faringo schreef:Ik ben een stille meelezer in dit topic. Kijk graag naar alle mooie tatoeages die voorbij komen. Heb ooit wel eens wat informatieve vragen gesteld. Maar gisteren was het zover. Voor m'n 40ste verjaardag gekregen, deels van mezelf, deels van m'n vader. Ben er heel blij mee.
[ [url=m/ga90M5.jpg]Afbeelding[/url] ]