Duc_je schreef:Ha dames, ik zoek een fijne zachte doek voor een aankomende newborn (sept, iemand tips? Heb zelf maat 36, slanke taille.
Butterfly schreef:Bedankt voor al jullie ervaringen!
Het consult was superleuk en het is nog gelukt ook

helaas is de Hoppediz iets te klein om hem goed af te knopen (maat 6), maar voor het oefenen met aanspannen en dergelijke is/was hij wel heel fijn. Zeker op video waren de strepen wel mooi om te zien of ik hem goed aan het aanspannen was.
Voor het dragen van mijn dochter is hij sowieso te klein, dus ik wilde deze eigenlijk gebruiken om de knoop nog een paar keer te oefenen. Als ik die dan onder de knie heb, pak ik de Yaro om daarop verder te oefenen en daar kan mijn dochter dan ook in.
Maar meeennnn, wat een enorm verschil met de draagzak. Ik hoop echt heel erg dat dit de oplossing is en ik ook lekker kan gaan dragen
De Yaro is inderdaad veel stugger dan de Hoppediz, dus als jullie nog tips hebben voor andere merken: altijd welkom

Ik heb zelf 10 doeken van yaro en allemaal verschillend. Van super zacht en soepel tot aan dik en beestachtig. Dus merk zegt niet alles.
Mochtten jullie testen leuk vinden ik heb nog wel doekjes die je mag testen. Vooral de wovenwings tin man maat 7 is heel fijn en geschikt voor newborn.
Maar heb ook een artipoppe maat 6 die geschikt is.
Verder heb ik ook veel dikkere doekjes omdat hier mijn meisje als 13,5 kilo weegt.