Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 21:07

Amber_anne schreef:
Ik heb al een bericht in dit topic gezet over botox bij hoofdpijn. Ik heb besloten om de stap te zetten en ben op zoek naar een kliniek maar ik vind het ontzettend moeilijk en weet niet goed hoe ik moet zoeken

Ik zie ook veel klinieken voorbij komen die ik in dit topic nog nooit heb gezien. De prijzen verschillen ook wel per kliniek en ik weet uit dit topic dat duur niet altijd beter is

Ik laat me altijd prikken bij House of Bratz, bij dr Bilar. Hij is ook huisarts, gaf een goed gevoel. Ik kom nu alweer een jaar bij hem.

Ik word geprikt in mijn haargrens en frons, maar ook in mijn nek en schouders tegen de spierspanning daar :j
Laatst bijgewerkt door Amber_ op 22-08-22 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 21:15

Amber_ schreef:
Amber_anne schreef:
Ik heb al een bericht in dit topic gezet over botox bij hoofdpijn. Ik heb besloten om de stap te zetten en ben op zoek naar een kliniek maar ik vind het ontzettend moeilijk en weet niet goed hoe ik moet zoeken

Ik zie ook veel klinieken voorbij komen die ik in dit topic nog nooit heb gezien. De prijzen verschillen ook wel per kliniek en ik weet uit dit topic dat duur niet altijd beter is

Ik laat me altijd prikken bij House of Bratz, bij dr Bilar. Hij is ook huisarts, gaf een goed gevoel. Ik kom nu alweer een jaar bij hem.

Ik word gebruikt in mijn haargrens en frons, maar ook in mijn nek en schouders tegen de spierspanning daar :j

Dankjewel voor je ervaring, het klinkt goed en een ervaring is waardevol. Ik zoek ook een kliniek die bij mijn nek en schouders wilt injecteren maar zie dat ze dat niet allemaal doen. Deze staat nu zeker bovenaan de lijst

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 21:21

Klopt, dat probleem had ik dus ook. Door een val van het paard had ik een verbrijzelde schouder en sindsdien constant spierspanning.... De botox is echt een uitkomst voor mij. Hij werkt alleen op vrijdag, maar ik plan dat altijd. Ik vind goede ervaring bij arts belangrijker dan geld ook. :j

Popstra

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 16:32

Ik heb flink mijn onderlip verbrand in de zon. Was vorige week 3 dagen aan het strand geweest.
Door de fillers staat mn onderlip iets meer naar buiten en nu is dat binnenste verbrand. Pijnlijk. Vooral als je wat pittigs eet. Had ik voor ik lipfillers had nooit.

Nu maar factor ,hoog, op mn lip als ik ga zonnen...

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 18:06

Vandaag op consult geweest bij Faceland. Ik wil wel na mijn vakantie een afspraak maken maar ik twijfel nog wat tussen botox en bocouture... Wat zijn jullie ervaringen? De arts zei dat het in principe hetzelfde is, maar dat de botox langer blijft. Bocouture maximum 3 maanden, terwijl botox 6 maanden kan in principe.
Wat gebruiken jullie?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-22 19:42

Farjen schreef:
Vandaag op consult geweest bij Faceland. Ik wil wel na mijn vakantie een afspraak maken maar ik twijfel nog wat tussen botox en bocouture... Wat zijn jullie ervaringen? De arts zei dat het in principe hetzelfde is, maar dat de botox langer blijft. Bocouture maximum 3 maanden, terwijl botox 6 maanden kan in principe.
Wat gebruiken jullie?

Botox werkt beter hier. Bocouture is na een ruime 2 maanden uitgewerkt bij mij.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 07:45

Ik val hier ook even binnen :D

Ik heb gisteravond een ptosis behandeling (oooglidverlamming) en ooglidcorectie gehad bij de Cosmedkliniek in Bosch en Duin door plastisch chirurg Dr. Schellekens. Ooglidcorectie kost daar € 850,00.
Schrok me eerst dood maar hij zegt dat het goedkomt :D

Afbeelding

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-22 08:38

Word nog erger. Een weekje of 2 Blauw paars geel enz maar het komt zeker goed en je gaat er veel plezier van krijgen

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:11

12 sept ga ik dan eindelijk voor mn ooglidcorrectie maar ik heb inmiddels al tig keer bedacht waarom ik het niet zou doen….
Vind het eng,bang dat ik er achteraf spijt van krijg omdat ik het toch niet mooi vind.
En durf het haast niet tegen mensen te vertellen omdat ik bang ben dat ze me om gaan praten.

En geloof me zo ben ik normaal helemaal niet!
Dan denk ik mijn leven mijn keuzes maar waarom ik nu dan wel zo moeilijk doe…echt geen idee :(

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:14

Ik had nog even een vraag aan de ervaringsdeskundigen hier: kun je wel direct werken na de ooglidcorrectie? Als in: beeldschermwerk en thuis.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:14

cinniz123 schreef:
12 sept ga ik dan eindelijk voor mn ooglidcorrectie maar ik heb inmiddels al tig keer bedacht waarom ik het niet zou doen….
Vind het eng,bang dat ik er achteraf spijt van krijg omdat ik het toch niet mooi vind.
En durf het haast niet tegen mensen te vertellen omdat ik bang ben dat ze me om gaan praten.

Dan denk ik mijn leven mijn keuzes maar waarom ik nu dan wel zo moeilijk doe…echt geen idee :(

Gewoon doen. Bij een goede arts. En je ogen worden niet anders, je krijgt alleen je jeugd weer terug.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:15

Fitzroy schreef:
Ik had nog even een vraag aan de ervaringsdeskundigen hier: kun je wel direct werken na de ooglidcorrectie? Als in: beeldschermwerk en thuis.

Ik doe het wel maar beeldscherm wordt niet aangeraden. Je moet rust hebben.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:18

O oké, dan ga ik het verzetten naar volgend jaar. Ik ben door mijn dagen heen dit jaar.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:23

janderegelaa schreef:
cinniz123 schreef:

Gewoon doen. Bij een goede arts. En je ogen worden niet anders, je krijgt alleen je jeugd weer terug.

Ja als het goed is heb ik goed onderzoek gedaan en ga ik bij een goede PC.
Betaal ook een stuk meer als jij zag ik maar degene die het hier in omstreken voor goedkoper doen zijn geen cosmetische chirurgen dus dat durfde ik sws al niet aan.

Ben blij als ik t achter de rug heb.
Heb verdorie mn hele heup laten verbouwen begin van het jaar en nu maak ik me zo druk maar komt denk ik omdat het je gezicht is.

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 09:44

Ik ben zo blij dat ik het heb gedaan. Ik zie er een stuk uitgeruster uit. Het is nu 4 weken geleden en nog steeds een klein beetje gezwollen, maar ik ben echt blij met het verschil.
Mijn gezichtsuitdrukking is niet echt anders hoor ik van de mensen om me heen. Dat was mijn grootste angst, dat ik opengesperde ogen zou krijgen.

De 1e week zag ik erg wazig en was blij dat ik niet hoefde te werken.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 10:37

cinniz123 schreef:
janderegelaa schreef:

Ja als het goed is heb ik goed onderzoek gedaan en ga ik bij een goede PC.
Betaal ook een stuk meer als jij zag ik maar degene die het hier in omstreken voor goedkoper doen zijn geen cosmetische chirurgen dus dat durfde ik sws al niet aan.

Ben blij als ik t achter de rug heb.
Heb verdorie mn hele heup laten verbouwen begin van het jaar en nu maak ik me zo druk maar komt denk ik omdat het je gezicht is.

Waar ik geweest ben zit nog geen uur bij jou vandaan en het wordt gedaan door Dr. Schellekens, plastisch chirurg uit het UMCU.

Je mag toch niet alleen. Kun je je net zo goed daar heen laten rijden...Cosmed kliniek Bosch en Duin.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 10:39

Fitzroy schreef:
O oké, dan ga ik het verzetten naar volgend jaar. Ik ben door mijn dagen heen dit jaar.

Doe je het toch gewoon op vrijdagavond. Maandag kun je wel weer werken. Ik heb er sowieso geen last van gehad met kijken.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 11:44

Ik moet er ook echt aan, ik kijk de halve dag met mn wenkbrauwen opgetrokken in het rond. Maar mijn man vind het maar iets spannends haha. Dus die wil dat ik eerst naar de huisarts ga, maar daar heb ik niet zoveel aan volgens mij :')

Hebben de mensen die de ooglidcorrectie hebben gedaan, ook minder last van vermoeidheid toevallig? Of dat niet?
Ik denk trouwens nog steeds dat een wenkbauwlift voor mij ook van toepassing is, maar dat is meteen weer zoveel duurder...

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 12:19

Earth schreef:
Ik moet er ook echt aan, ik kijk de halve dag met mn wenkbrauwen opgetrokken in het rond. Maar mijn man vind het maar iets spannends haha. Dus die wil dat ik eerst naar de huisarts ga, maar daar heb ik niet zoveel aan volgens mij :')

Hebben de mensen die de ooglidcorrectie hebben gedaan, ook minder last van vermoeidheid toevallig? Of dat niet?
Ik denk trouwens nog steeds dat een wenkbauwlift voor mij ook van toepassing is, maar dat is meteen weer zoveel duurder...

Ik zou eerst naar de plastisch chirurg gaan en die laten beoordelen. Bij vile het onder de verzekering dus hij zei ga maar een verwijsbrief halen bij de huisarts.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 13:02

Earth schreef:

Ik laat het ook vanwege vermoeidheid doen, dinsdag mag ik. Ik hoop je over een paar dagen te kunnen melden dat het helpt ;)
Overigens ben ik wel eerst naar de huisarts gegaan. En zij gaat me opereren, ze heeft een aanvullende opleiding gedaan en doet al 7 jaar cosmetische ingrepen. Ik heb er alle vertrouwen in, maar het blijft wel spannend.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 13:12

janderegelaa schreef:
Waar ik geweest ben zit nog geen uur bij jou vandaan en het wordt gedaan door Dr. Schellekens, plastisch chirurg uit het UMCU.

Je mag toch niet alleen. Kun je je net zo goed daar heen laten rijden...Cosmed kliniek Bosch en Duin.

Nee hoor ik ga gewoon bij de PC waar ik een afspraak gepland heb staan.
Maar een uur rijden is toch ook al 2 uur en aangezien ik én oppas én vervoer moet regelen is hier vlakbij bij toch een heel stuk makkelijker.
En buiten dat ik heb al aanbetaald en maanden een afspraak staan.
Wil niet weer weken moeten wachten op een afspraak en een aanbetaling kwijt zijn.
Ik sta achter mijn keus voor deze PC maar ben vind het gewoon heel spannend.

Wat puppetje zegt is ook het gene waar ik bang voor ben :')

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-22 14:45

cinniz123 schreef:
janderegelaa schreef:

Nee hoor ik ga gewoon bij de PC waar ik een afspraak gepland heb staan.
Maar een uur rijden is toch ook al 2 uur en aangezien ik én oppas én vervoer moet regelen is hier vlakbij bij toch een heel stuk makkelijker.
En buiten dat ik heb al aanbetaald en maanden een afspraak staan.
Wil niet weer weken moeten wachten op een afspraak en een aanbetaling kwijt zijn.
Ik sta achter mijn keus voor deze PC maar ben vind het gewoon heel spannend.

Wat puppetje zegt is ook het gene waar ik bang voor ben :')

Het is nou niet echt hogere wiskunde dus ik zou daar niet heel bang voor zijn.

Lepeltje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 20:07

Hebben mensen hier in dit topic een goed, betrouwbaar adres voor het doen van een bovenooglidcorrectie in Noord-Holland? Op internet zag ik de Boerhaave kliniek voorbij komen in Amsterdam. Zijn er mensen met ervaringen daar? Het is mijn eerste ingreep m.b.t. cosmetische chirurgie en eerlijk gezegd pis ik nu al in mijn broek van angst. Alle tips en ervaringen welkom!

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 21:31

Ik ben fan van de Elzen kliniek, doen alles in kleine stapjes en via foto´s zie je de enorme verschillen na 5 keer geweest te zijn. Vanochtend nog geweest en wederom een klein stapje gemaakt..........en een afspraak met de visagist van Maxima voor een prive hoe maak je jezelf goed en natuurlijk op in 10 minuten. Alleen weet ik niet of ze ook snijden, bij mij hebben ze vandaag in de slaap en einde jukbeen fillers gedaan waardoor mijn ogen en wenkbrauwen gelift zijn.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 22:43

Lepeltje23 schreef:
Zijn er mensen met ervaringen daar?

Ik heb mijn borsten daar naar tevredenheid laten doen. Andere ingreep, maar tevreden over de kliniek.