Ik heb er opi vijlen vandaan en die bevallen super. Of ze echt zijn, geen idee. Maar ze zijn fijn.
Shenavallie
Geplaatst: 17-11-18 10:42
Die vijlen zijn inderdaad een drama uit Azië. Die liggen bij mij in een hoekje te verstoffen (kan ze beter weggooien). Ik koop vijlen ook alleen bij de groothandel: de hotshotvijl van CND vind ik zelf erg prettig!
Groothandel is voor mij niet handig. doe alleen mijn eigen nagels.
Libiris
Geplaatst: 17-11-18 11:39
ik gebruik wel de vijlen van Ali, maar gaan minder lang mee en zijn wat buigzamer, maar voor die prijs maakt dat niets uit en vind ze verder erg fijn. Voor gel fijner dan voor acryl
10 stks Nagelvijlen Blok Buffer Voor Manicure UV Gel Polijstmachine Nagellak Bestanden Manicure Pedicure Buffers Tips Nail Gereedschap groothandel https://s.click.aliexpress.com/e/byZaJezx
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-18 11:56
Ik vind ze idd te wiebelig. Heb nu de hygiëne vijlen van urban nails met kunststof kern, en die vind ik echt súper fijn
Libiris
Geplaatst: 17-11-18 21:12
zorro schreef:
Ik heb er opi vijlen vandaan en die bevallen super. Of ze echt zijn, geen idee. Maar ze zijn fijn.
ik heb een keer zo'n setje van 6 verschillende van Opi gehad en die waren idd erg fijn!
Geplaatst: 18-11-18 10:57
vec schreef:
Groothandel is voor mij niet handig. doe alleen mijn eigen nagels.
Je kunt merk-vijlen ook via E-bay bestellen. Ik heb ze een keer uit Amerika laten komen, bij een CND-dealer. Uiteindelijk maakten de verzendkosten het duurder dan dat ik ze hier in NL bestelde. Het voordeel van deze vijlen vind ik dat je minder vijlt om het vijlen. Het is een paar keer erlangs en klaar, het gaat veel sneller en de vijlen zijn steviger. Mocht je evengoed interesse in die Azië-vijlen van mij hebben, laat het dan weten.
Gisteren alleen veel afgewassen ivm feestje en toen gebeurde dit...
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-18 12:51
Vec, het ene merk weekt ook gewoon makkelijker dan het andere hoor. Heb ooit op de beurs een proefnagel laten zetten van, ik dacht, Cuccio. Nou, was er niet af te krijgen
Vec heb je wel echt goed de bovenste laag eraf gevijld voordat je ging weken? anders toch maar overgaan op alles eraf vijlen ofzo
erg mooi gelakt! ik hou van rood! jammer van dat chipje
ik moet ook aan de slag met mijn nagels, weet nog niet wat ik ga doen...
vandaag een workshopje one stroke gehad, erg leuk om te doen! hoewel het niet mijn smaak is... Maar wie weet komt dat nog...haha Verder vandaag ook maar eens een ander merk gel en acryl gekocht, kijken hoe dit is..
haha ja je hebt goed licht nodig, scheelt echt veel! zeker in de avond
one stroke...uhhh google maar ff..
ik zal zo mijn 1e creatie ff laten zien, maar is niet erg goed, moet nog veel oefenen
ik werk met Florence en heb vandaag crystal nails gekocht. Schijnbaar met een"bekende" in de nagelwereld zitten te kletsen... ben haar naam ff kwijt, zal t zo ff opzoeken
Ik was me al aan het voorbereiden op de kerstnagels (moet eerst de vakantienagels nog maar goed )
Toen kwam ik allerlei leuke sjabloontjes tegen op ali. Heb er wat ingeslagen en ga die aan mijn nagelmevrouw geven. Voor die paar euro kan ik de mist niet ingaan en als ze ze niet gebruikt jammer dan. Maar ik zit nu al te kijken hoe en wat ik zou willen.