Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angeliquee18 schreef:Hoi allemaal! Gaat nog wel redelijk, wel veel pijn. Maar met meer pijnstillers slaapt ie weer heel veel, en dat wilt ie ook niet.. het is lastig om een goede middenweg te vinden.
Voorderest zijn we nu even lekker thuis, ik ben m'n zoontje zijn kamer aan het verbouwen....
Iets waar ik aan ben begonnen, en ondertussen al weer spijt van heb haha.
Alles opnieuw aan het schilderen en aan het lakken, zaterdag komt zijn nieuwe bedje!
Maar m'n halve huis is op het moment half afgeschilderd, dus moet maar even goed m'n zinnen er opzetten.
Voorderest weinig nieuws... het lijkt allemaal zo onwerkelijk.
Gister avond lag hij te slapen, toen ik hem wakker maakte zei die, "ja ik ben met je vader aan het lopen"
Toen raakte ik inene zo in paniek. Gelukkig werd die wel gelijk wakker
Voorderest lijkt het wel als of m'n gevoel een beetje is uitgeschakeld, heel apart.
Soms wel is momenten dat het echt naar binnen schiet, en dan zo verdrietig en bang ben.
Mensen zeggen het ook heel vaak tegen me dat ik er nog steeds heel rustig onder ben.
Maar goed, het kwartje zal vast wel een keer gaan vallen denk..
Manlief beseft het wel steeds meer, gister had die het er ineens over, dat die het zo jammer vind dat die straks de programma niet af kan zien.
Die kijkt die al even, al een paar seizoenen, en nu is geloof ik net de laatste begonnen.
Dus ben aan het uitzoeken of die niet op een andere manier wat sneller zo kunnen kijken.