Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enamorada schreef:Ik vind jouw tattoo zo mooi Danique
Danique schreef:enamorada schreef:Ik vind jouw tattoo zo mooi Danique
Dankjewel!Ik ben er zelf ook blij mee en de mensen om mij heen hebben altijd positieve reacties.
Van de week wilde een vrouw hem bekijken dus ze liep een beetje om me heen te dralen, en toen ze achter me stond ging ze er ineens met haar vinger overheen wrijven
Vraag dan gewoon of je wil kijken, je gaat toch ook iemand zonder tattoos niet ineens aan z’n arm betasten :’) Is niet de eerste x. En altijd middelbare vrouwen met een kort pittig kapsel.
Was echt te verbaasd om wat te zeggen, overkomt jullie zoiets wel eens?
Luca03 schreef:Ik ben deze ochtend gaan horen voor een tattoo, het werd voor 4 hoefafdrukken qua grootte ongeveer een 2 euro stuk al 180 euro. Wel met details, schrok er een beetje van maar ik weet niet of dit normaal is aangezien het mijn eerste wordt
enamorada schreef:Typisch![]()
Ik heb vaak dat mensen die me nog niet zo lang kennen oid midden in een gesprek roepen: ‘heb je nou een tattoo?!?!?!?’ Nee Marieke, dat is een brandmerk van de Klu klux clan.
Luca03 schreef:Ik ben deze ochtend gaan horen voor een tattoo, het werd voor 4 hoefafdrukken qua grootte ongeveer een 2 euro stuk al 180 euro. Wel met details, schrok er een beetje van maar ik weet niet of dit normaal is aangezien het mijn eerste wordt
Nooor_ schreef:Luca03 schreef:Ik ben deze ochtend gaan horen voor een tattoo, het werd voor 4 hoefafdrukken qua grootte ongeveer een 2 euro stuk al 180 euro. Wel met details, schrok er een beetje van maar ik weet niet of dit normaal is aangezien het mijn eerste wordt
Ik heb een vrij uitgebreide tattoo met kleur voor dezelfde prijs (staat hier ook in het topic, kijk even bij mijn berichten)
Edit: Oh oeps, staat in het vorige topic, ik voeg het even toe:
[ [url=m/88P4li.jpg]Afbeelding[/url] ]