[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

khirshanta

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 18:14

Oh mijn goeie God, die slechte portretfoto's in de kakhiel link... sodeju hee

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 13:38

Yoehoee, 22 november part II van mijn tattoo. Zo veel zin in. :):)

Ondertussen weekje geleden dat vosje gezet is en het geneest zeer netjes. Valt reuze mee met velletjes ook. Jeuk is wel een dingetje, maar is te doen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 14:12

Ik mag vrijdag voor mijn zeekoetje gaan <3

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 14:23

Oeh, klinkt gaaf. Foto?

Muisje erbij bij de mijne gaat niet lukken trouwens, ging te klein worden (wat ik al vreesde) Geeft uiteraard niet, heb liever dat ze eerlijk zijn. :j

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 16:44

Ik ben deze ochtend gaan horen voor een tattoo, het werd voor 4 hoefafdrukken qua grootte ongeveer een 2 euro stuk al 180 euro. Wel met details, schrok er een beetje van maar ik weet niet of dit normaal is aangezien het mijn eerste wordt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:02

Ik heb 150 betaald incl tekening voor enkel 1 lijn.
Spoiler:
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:02

Dat lijkt mij nogal veel.

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:05

Hai hai!
Ik kom hier effe binnen vallen :D

Heb heeele lange tijd dit topic in de gaten gehouden omdat ik misschien ooit wel eens een tattoo zou laten zetten maar had nooit echt een ontwerp in gedachten tot ik deze afbeelding tegenkwam:
http://i5.photobucket.com/albums/y165/B ... .14.41.png

Dit was mijn ontwerp die ik zelf getekend had, met natuurlijk m'n eigen paard in de tekening:
http://i5.photobucket.com/albums/y165/B ... 7a823b.jpg

Vrijdag was het zover...
Dit is hoe hij geworden is, foto genomen nadat die net gezet was:
Afbeelding

Hier nog ééntje van vandaag van op mijn paard genomen :+
Afbeelding

Er zit een hele betekenis achter voor mij. Het is meer dan een 'paardentattoo' :))

Trouwens maar 100eu betaald ;)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:07

Ik vind jouw tattoo zo mooi Danique <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:10

enamorada schreef:

Dankjewel! :D Ik ben er zelf ook blij mee en de mensen om mij heen hebben altijd positieve reacties.

Van de week wilde een vrouw hem bekijken dus ze liep een beetje om me heen te dralen, en toen ze achter me stond ging ze er ineens met haar vinger overheen wrijven :oo

Vraag dan gewoon of je wil kijken, je gaat toch ook iemand zonder tattoos niet ineens aan z’n arm betasten :’) Is niet de eerste x. En altijd middelbare vrouwen met een kort pittig kapsel.

Was echt te verbaasd om wat te zeggen, overkomt jullie zoiets wel eens?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:18

Danique schreef:
enamorada schreef:

Dankjewel! :D Ik ben er zelf ook blij mee en de mensen om mij heen hebben altijd positieve reacties.

Van de week wilde een vrouw hem bekijken dus ze liep een beetje om me heen te dralen, en toen ze achter me stond ging ze er ineens met haar vinger overheen wrijven :oo

Vraag dan gewoon of je wil kijken, je gaat toch ook iemand zonder tattoos niet ineens aan z’n arm betasten :’) Is niet de eerste x. En altijd middelbare vrouwen met een kort pittig kapsel.

Was echt te verbaasd om wat te zeggen, overkomt jullie zoiets wel eens?

Typisch :+
Ik heb vaak dat mensen die me nog niet zo lang kennen oid midden in een gesprek roepen: ‘heb je nou een tattoo?!?!?!?’ Nee Marieke, dat is een brandmerk van de Klu klux clan.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:18

Luca03 schreef:
Ik ben deze ochtend gaan horen voor een tattoo, het werd voor 4 hoefafdrukken qua grootte ongeveer een 2 euro stuk al 180 euro. Wel met details, schrok er een beetje van maar ik weet niet of dit normaal is aangezien het mijn eerste wordt :)

Waar ben je geweest? (evt in PB) 180 euro is idd zeker niet weinig.. Ik heb hier 300 euro betaald voor mijn vos en de bramen/bloemen die erbij komen gaat me 200 euro kosten. Dat laatste lijkt me toch veel gedetailleerder werk dan enkele hoefafdrukken..

Wellicht kan je nog andere shops benaderen, die wel dezelfde/gelijkaardige kwaliteit aanbieden. Ik ben wel van mening dat een nette tattoo een investering is.

Mooie tat hoor Danique! Beetje Moganji stijl. I like. Hier uiteraard nog geen starende/aaiende mensen gehad. Is niet echt het seizoen om met blote schouder rond te lopen. :=

Newgirl_BQ die is echt gaaf geworden!! Beter dan het originele idee dat je tegen kwam.

enamorada schreef:
Typisch :+
Ik heb vaak dat mensen die me nog niet zo lang kennen oid midden in een gesprek roepen: ‘heb je nou een tattoo?!?!?!?’ Nee Marieke, dat is een brandmerk van de Klu klux clan.

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:44

Als ik Moganji eerder had gekend had ik er misschien nog wat aanpassingen aan laten doen, maar ik vind hem zo ook echt heeeel mooi. De jouwe vind ik ook vet!

Haha echt he, enamorada :') Gewoon zelf net zo verbaasd reageren. Huh?! Net zat die er nog niet?!

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:18

Luca03 schreef:

Ik heb een vrij uitgebreide tattoo met kleur voor dezelfde prijs (staat hier ook in het topic, kijk even bij mijn berichten :) )
Edit: Oh oeps, staat in het vorige topic, ik voeg het even toe:

Afbeelding

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:27

Nooor_ schreef:
Luca03 schreef:

Ik heb een vrij uitgebreide tattoo met kleur voor dezelfde prijs (staat hier ook in het topic, kijk even bij mijn berichten :) )
Edit: Oh oeps, staat in het vorige topic, ik voeg het even toe:

[ [url=m/88P4li.jpg]Afbeelding[/url] ]

Blijft een mooie om te zien

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:30

Mooi die boom met paard ! Moest er even goed naar kijken voor ik wist wat ik ervan vond :))

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:58

Tja die prijs... Alles is relatief. Uiteindelijk krijg je meestal toch wel waar voor je geld en is het dat wel waard.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:20

Danique schreef:
Ik heb 150 betaald incl tekening voor enkel 1 lijn.
Spoiler:
[ [url=m/XIGhhW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw!
Echt mooi!
Mag ik vragen naar de betekenis?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:31

Goh, dankje! Natuurlijk! Het is een manta rog. Ik duik al heel wat jaren en heb er nu ook mijn beroep van gemaakt. Iedere keer als ik een speciale duik ging doen waar ik nerveus voor was (laatste duik van een cursus, eerste x een groep mensen gidsen, eerste x iemand meenemen naar mijn favoriete duikstek), zag ik zo’n mooi beest onderwater.

Ik vind ze ontzettend cool en mooi :D

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:42

Ik ben bij aargh tattoo in Brussel geweest. Ik ga inderdaad ook nog langs andere shops gaan en daar eens zien, want 180 euro voor 4 relatief kleine hoefafdrukken in zwart wit vind ik een beetje veel eerlijk gezegd :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 22:57

Prijs is super afhankelijk van zo veel verschillende dingen, daar kan niemand over oordelen. Vaak betaal je voor tijd en als je een super gedetailleerde tattoo wil zal je dus ook voor iets kleins veel kwijt zijn. Als het je echt te veel lijkt kan je altijd rondvragen bij wat andere shops die je aanspreken en kijken of je zo misschien nog wat kwijt kan raken.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 23:00

Ik heb een woordje van 5 letters op mijn pols staan. Simpel zwart en dus niet heel groot. Had eigenlijk 100 er voor moeten betalen. Heb maar kwartiertje gezeten ofzo. De artist gaf aan dat ze hoe klein ook standaard met 100 beginnen omdat dat de kosten zijn voor het materiaal en het klaarzetten etc. Ik kreeg uiteindelijk wel korting omdat het mijn 3e tattoo was die ik bij hem heb laten zetten.
Ik vind dus 150 ofzo best normaal voor een kleinere tattoo als die gedetailleerd is.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:00

Hier hetzelfde. Starttarief € 100,- voor het eerste uur. Of je nu 5 minuten zat of het hele uur. Dat kostte € 100,-. Daarna werd per kwartier afgerekend. Ik moest 2,5 uur zitten dus dat kostte me € 250,-.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 12:26

Yasmine schreef:
Ik mag vrijdag voor mijn zeekoetje gaan <3

Zeekoe <3

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 13:58

15 juni mag ik weer naar Marsha (Point Blank in Weert) om de portretten van mn honden te laten tatoëren *\o/*