Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb nu echt mega veel spierpijn, maar daar was ik al voor gewaarschuwd
) me volgende week ook aanmelden bij de sportschool. Ik heb met het revalidatietraject een heel plan gekregen in de zomer en nu word het tijd om daar wel weer actief mee bezig te zijn, met thuis sporten lukt het me niet om m'n spieren op peil te krijgen (en te houden). Ik heb eerst een ladies gym geprobeerd maar dat was niet m'n ding
bono_ schreef:Nou gisteravond overleefd! Heb me gelijk ingeschreven![]()
Ik vond het wel echt MEGA zwaar maar dat geeft juist motivatie om door te gaan en lekker fit en sterk te worden! Ik stond halverwege al te trillen op m'n benenHeb nu echt mega veel spierpijn, maar daar was ik al voor gewaarschuwd
is het de tuin niet dan huis wel. Hihi
Kon me lekker op de apparaten uitleven, wat kg's checken (80kg legpress, 40kg pull down, 25kg chest press
). Ook het hardlopen geprobeerd op een loopband (buiten lopen gaat niet ivm astma) en deze zaal is speciaal voor longpatienten, dus ideaal om te testen. 12 minuutjes intervallen tussen 4,8 en 9,6 km/u, waarbij ik zo lang mogelijk probeerde hard te lopen. Collega ging maar 6,4 km/u op een drafje, ik loop schijnbaar nogal hard
Verder niet eigenwijs ofzo
Dus sportschool bezoeken zit er dan even niet in
gribaldi schreef:7 ja? Dat valt mee, ik dacht 2 haha.
Ik ga op reisDus sportschool bezoeken zit er dan even niet in
auw mn rug.
)
ik voel mijn benen nu wel een beetje. Hopelijk woensdag weer wat kracht-training.