[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:38

Ik zie BH steeds op beautybay voorbij komen, en bovenstaand palette kost maar €17.- dus ik dacht, wellicht is t de moeite waard. Pareltje in de dop ofzo :P
Zit ook even info op te zoeken van Stila, die spreekt me qua kleuren heel erg aan.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:39

https://youtu.be/Vk1OvsZ_CIs

https://youtu.be/MAI81UpbGlw

Hier staan wat goeie tips in voor selfies.

Ik zelf gebruik nooit de selfiecam omdat die vaak een blur effect heeft en dus kleuren veranderen.
Ik pak een spiegeltje erbij en probeer dan zo mijn look te fotograferen. Ik maak echt 100 foto's totdat et je tussen zit die gelukt is. En soms vraag ik gewoon iemand anders of die ff gauw een fotootje wilt maken :)

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:46

Iemand die ik als vriend beschouwde bleek toch niet zo'n vriend te zijn... :=

En nu hoort dat in t rode cirkeltje tegen elkaar aan te zitten zoals bij de andere tenen, en moet t misschien geopereerd worden.
Afbeelding

LM, ziet er goed uit, jammer dat het niet lukt met wat naar boven blenden.. Maar oefening baart kunst en je gaat al zo snel vooruit! Hoop dat ze het gauw kunnen verhelpen met je bril!

DnT, toch een mooie kleur maar toont inderdaad wel rozig in plaats van echt rood.

Joolien, ziet eruit als een leuk pallette, heb het inderdaad wel al vaker langs zien komen maar nog niet aangedurft te bestellen. Ga jij het doen? Zo ja ben ik erg nieuwsgierig!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:51

Veel beterschap Yltje! Ziet er niet lekker uit, maar wel een leuk gezelschapsmaatje :)

DnT wat staan die felle kleuren jou goed! Echt mooi bij je haarkleur :j en bij Suus ook, ik vind dit mooier bij je huidige haarkleur staan dan toen je nog blond was

Jamiefris

DnT kleur staat je goed, ik heb hem zelf ook en vind hem idd meer roze dan red.. Draag hem zelf ook vaker in de zomer, maar je kan hem niet goed hebben!

Yltje jakkes sterkte! hopelijk groeit het zelf weer vast.
Laatst bijgewerkt door Jamiefris op 07-03-17 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Auw, dat ziet er pijnlijk uit. Balen van die vriend. Hier is de pleuris ook uitgebroken zondag bij vrienden. Was een gezellige zooi maar niet heus...

Voor dit geld zou ik t wellicht nog wel eens proberen, maar eerst nog maar swatches zoeken.
Heb net een review van Stila gezien, maar dat is ook de moeite niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:54

Jamiefris schreef:
DnT kleur staat je goed, ik heb hem zelf ook en vind hem idd meer roze dan red.. Draag hem zelf ook vaker in de zomer, maar je kan hem niet goed hebben!

Yltje jakkes sterkte! hopelijk groeit het zelf weer vast.

Euhm... bedankt?

:+

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:56

:= :') :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:58

Jolien, naar het schijnt komt BH uit dezelfde fabriek als Morphe. Morphe haalt zijn producten bij Crown Cosmetics vandaan en als ik me niet vergis BH/Coastal Scents ook. De vormgeving is in ieder geval vrijwel identiek.

Suus, mooie look! En Yltje, beterschap! Hoop dat het snel heelt.

Anc, staat je mooi maar inderdaad eerder roze. _O-

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:59

Mooi DnT
Wat moet dat zeer doen Yltje.

Wat gebruiken jullie tegen droge lippen?
Heb soms zo erg dat als je een los velletje er af wil halen, dat velletje gewoon je halve lip blijkt te zijn. Iets aan de droge kant dus.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:01

Ik vind rosebud salve heel fijn, gebruik die al zo lang dat ik je geen andere meer aan kan raden :) ook een poosje EOS geprobeerd maar rosebud blijft favoriet hier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:02

Bepanthen

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:05

Yltje... vriend op 4 benen hoop ik dan ? Pijnlijk iig :(:)

Anc ontzettend mooie kleur bij je ! Rood of geen rood :D

Avelien.. blistex en scrubben!

Ok willen jullie lachen.. Mijn vriend vond het een tijdje terug nl erg grappig om te zien hoe ik de foto maak :))
Maar dit is dus hoe ik t doe, al is met een grote spiegel wel fijner :+

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:06

Haha Anc. ik vind deze kleur je altijd mooi staan :D

Ik ben ff aan het rond kijken. Stila is veel te duur voor wat je er voor krijgt.

Violet Voss wordt gemaakt bij hetzelfde bedrijf als Morphe(weet eindelijk hoe je het uitspreekt, namelijk moprie :P ) maar wel 2 keer zo duur, en vind de swatches zelfs minder dan Morphe.

Ik kom ook Natasha Denona tegen, wauw wat een gave kleuren zeg. Maar wat een geld, is nu in de aanbieding voor €142.- maar normaal is ie €237.- := Das iets teveel van het goede :P
Afbeelding

Afbeelding

<3
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:11

Welke bepanthen? Zag meer soorten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:11

Moprie???
Hoe kom je daar nou weer aan???

Je spreekt het uit als Morfie ;)

Gewoon de baby zalf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:12

DnT schreef:
Moprie???
Hoe kom je daar nou weer aan???

Je spreekt het uit als Morfie ;)

Oh moet ik het wel goed typen whaha. Dat bedoelde ik dus ook :') _O-

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:18

Gave kleuren maar meer dan 100 euro voor een palette? Nope

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:20

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:39

Even je feiten nagaan Jolien. Morphe wordt geproduceerd door Crown Cosmetics. Morphe doet dus net zo goed geen eigen producten produceren. Worden ook allemaal geproduceerd in China.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:41

Morpie _O-

Jemig Yltje.. als ze gaan opereren vermoed ik dat het een lisfranc fractuur is.. ze zeiden tegen mij dat dat vaak bij ruiters/amazones ook voorkomt. Welkom wel bij de gipsclub van mensen die hun linkervoet gebroken hebben. Ik heb nog een week te gaan dan zitten er alweer zes weken gips op. Ik hoefde gelukkig niet geopereerd te worden omdat bij mij het gewrichtje net gespaard was gebleven waar bij jou de breuk in zit. (Ik heb van die lange botjes erboven er vier gebroken := )

Elke wederom prachtig _O_
Anc deze kleur staat je echt gaaf :D
Cyn leuk om te zien hoe jij je foto maakt :D
Cin probeer eens een foto te maken op de manier zoals Mondy dat doet? Dan krijg je het een stuk mooier op de foto, ik heb het ook even moeten leren maar het werkt echt!

Crown Cosmetics worden volgens mij ook door Beauty88 verkocht. Ik zat nog te twijfelen of ik daar iets van moest nemen in plaats van te wachten op FiF. :j

Suus ook weer prachtig _O_
En LM je gaat echt elke keer weer vooruit! Gaaf om te zien. En inderdaad bril bijstellen :P ik moet dat ook heel vaak, gelukkig heb ik er nu eentje waar het makkelijker gaat (verstelbare neusvleugels) vorige bril had dat niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:45

Niniane schreef:
Even je feiten nagaan Jolien. Morphe wordt geproduceerd door Crown Cosmetics. Morphe doet dus net zo goed geen eigen producten produceren. Worden ook allemaal geproduceerd in China.

[ Video ]

Ja ik zeg ook, hetzelfde bedrijf als Morphe ;)

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:46

Zoals jij het doet Mondy zo kan ik het dus echt niet :+
Ik kan niet mijn telefoon zo vast houden en het knopje indrukken _O-
Resultaat telefoon steeds op de grond

Misschien moet ik toch maar naar Linda festival en de selfie les van Heleen volgen :+
Er wil alleen niemand mee _O-

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:49

Velvet, jouw look <3 echt heel mooi
Dnt, staat je goed lekker vrolijk kleurtje! En ik heb hem ook inderdaad meer roze dan rood maar
Hahah mondy die foto =:)
Yltje beterschap!!

Ik heb vandaag mijn Makeup Revolution palettes binnen gekregen en ben er heel blij mee :)
Afbeelding
Het matte palette
Afbeelding
Oogschaduw flawless palette
Afbeelding
En mijn allereerste blush palette ooit dus ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken :=

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 18:28

Venthe schreef:
Velvet, jouw look <3 echt heel mooi
Dnt, staat je goed lekker vrolijk kleurtje! En ik heb hem ook inderdaad meer roze dan rood maar
Hahah mondy die foto =:)
Yltje beterschap!!

Ik heb vandaag mijn Makeup Revolution palettes binnen gekregen en ben er heel blij mee :)
[ [url=m/DuiPvp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het matte palette
[ [url=m/rD7CDI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oogschaduw flawless palette
[ [url=m/Nw8SD0.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn allereerste blush palette ooit dus ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken :=

Ik heb ook het flawless pakket en ben echt verliefd <3 heb overigens eindelijk de lipsticks binnen sinds vorige week donderdag toch ruim een week geduurd...

Enkele looks van afgelopen dagen:
http://nl.tinypic.com/r/2yxgeq1/9

Afbeelding