[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 21:44

Mijn bestelling nog steeds niet binnen. -O-
Sinds gisteren staat het al op één dezelfde status: naar het sorteercentrum.

DHL = Duurt Heel Lang

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:08

Bedankt voor de lieve reacties allemaal!

Liselot schreef:
Fenrir: ooooh wat ben jij een mooie meid!! Ik zou als ik jou was voor matte lippenstiften gaan, denk dat dat jou onwijs mooi staat

Ik vind mat erg mooi idd, helaas leek daar veel minder keus in te zijn in de winkel (iig van de wat goedkopere merken, en wilde niet meteen een smak geld uitgeven omdat ik niet zeker wist welke kleuren me zouden staan)

Voor de mensen die pro-knalkleurtjes zijn :)) welke tint(en) zouden jullie dan aanraden? Ik vind bijv. rode lippenstift altijd erg mooi, of juist een wat meer donkere kleur, maar ik vind het lastig inschatten wat me zou staan.

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:09

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:13

@ Fenrir?

Heb je geen mac counter in de buurt waar je een aantal kleuren/finishes lipsticks uit kan proberen op je lippen?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:16

Jawel, maar tot nu toe vind ik het personeel daar niet zo'n succes, miss andere keer terug gaan als er iemand anders werkt :+

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:20

Shizzel schreef:
Ik zie deze net nu ik mijn youtube aan het bijwerken ben... de kleuren van dit palette vind ik toch machtig mooi. <3 Vooral tickled pink, bitty en fleeky. <3 https://www.youtube.com/watch?v=KLQdEWs95XU

OH WAUW!!

HEB HEB HEB!!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 22:23

Doet me denken aan de Natasha Denona palettes :j

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:08

@ fenrir

Dat is inderdaad minder..

Heeft iemand DE tip voor foundation die verschuift.
Als ik mijn foundation heb opgedaan en ik wil het afpoederen dan word het erg lelijk.
Het lijkt te verschuiven. de foundation lijkt dan in allemaal kleine stukjes te zijn opengebroken als het ware.
Dit is vooral heel erg op mijn neus, en ook onder mijn ogen.
Hoe los je dit op?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:11

Gebruik je primer? Als ik geen primer gebruik wil t bij mij ook niet blijven zitten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:17

Kan ook te maken hebben met droge huid, weet niet of je dit hebt?

Ik heb dit heel erg op mijn wangen en neus. Gezichtsmasker 1x per week en scrubben doe ik nu, met goede nacht en dagcreme en primer voor je foundation. Krijg af en toe nog die eilandformatie maar stukken minder. :)

Edit: oh en ik doe van MAC zo'n oliedingetje in mijn foundation, 1 druppel per pompje foundation, dan heeft mijn droge huid er minder last van. :)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:37

Zijn er mensen die dit ook hadden? Ik heb net een blackhead masker gebruikt, het resultaat is super maar ik heb nu echt extreem jeuk aan mijn neus.. Het is echt super irritant :') De vorige 2x dat ik dit masker gebruikte was dit niet zo..

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:41

Jeuk van een huidproduct is nooit een goed teken! Het is beter om de volgende keer niet meer dat specifieke masker te gebruiken maar te zoeken naar een alternatief. :j

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:42

Shizzel schreef:
Ik zie deze net nu ik mijn youtube aan het bijwerken ben... de kleuren van dit palette vind ik toch machtig mooi. <3 Vooral tickled pink, bitty en fleeky. <3 https://www.youtube.com/watch?v=KLQdEWs95XU

Oooow, die stem van dat meisje, brrrr, wat ergerlijk. Wel een mooi palette.

kaatje888

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:43

Nee ik gebruik geen primer, wel een dagcreme.
Soms heb ik wel een droge huid, het verschilt heel erg.
Vaak is het opgelost als ik gewoon dagcreme opsmeer.
De droge plekken zijn vooral op mijn neus en voorhoofd, mijn wangen helemaal niet dus vond dit ook erg vreemd.
Als je te veel poeder op doet, kan dat de verschuivingen ook veroorzaken?

Heb een nieuwe foundation trouwens, en bij de eerste paar pompjes was het erg waterig (niet goed gemengd)?
Later werd de substantie wel dikker, maar het zag er dus niet uit op mijn huid, vooral toen ik het ook nog ging afpoederen.
Kan dit ook aan de foundation liggen? Dat denk je dan wel ..

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 23:48

Tytonidae schreef:
Jeuk van een huidproduct is nooit een goed teken! Het is beter om de volgende keer niet meer dat specifieke masker te gebruiken maar te zoeken naar een alternatief. :j

Dat dacht ik ook, maar ik heb de afgelopen 2x precies dit masker gebruikt... -O-

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 00:01

Een teken dat je er voortaan vanaf moet blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 00:06

ElineS schreef:
Shizzel schreef:

Oooow, die stem van dat meisje, brrrr, wat ergerlijk. Wel een mooi palette.

Ach je went er echt aan. Haar looks vind ik gaaf dus ik kijk gewoon en na een aantal videos valt die stem niet meer op. Iedereen heeft wel wat. :)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 00:13

Iemand enig idee wat dat palette hierboven kost? Vind die wel erg gaaf! :D
Of eventueel een leuk beginners pallette (met een aantal nude kleuren en felle), of kan ik dan beter voor twee verschillende palletes gaan?

Ook zoek ik nog een fijne highlighter. Raden jullie poeder aan of liquid?

Velvetblack: heb jij enig idee wanneer de lip prep+prime weer leverbaar is?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 07:08

Ik krijg ook jeuk als ik zo'n neuspleister :)) gebruik, en mijn vriend ook. Trekt wel weer weg en is niet echt irritatie geloof ik. Ik hoor er veel mensen over hoor.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 07:47

Fenrir, wauw. Wat ben jij een pracht van een meid!! Je haar, je ogen, je huid. Alles klopt! :D

Dat is via de site op denk? Dat weet ik niet, maar zal binnen een paar dagen wel weer in stock zijn.

Die ooglooks zijn inderdaad echt prachtig. Die heeft echt een mega talent!!

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 09:19

Fenrir ik zou bij jouw huid/haar echt of een knalrode doen, zo'n klassieker zoals MAC Ruby Woo, of juist een hele donker rode, een bruin/aardetint zoals MAC Velvet Teddy/Taupe zou je denk ik ook mooi staan, en qua heavy denk ik echt aan heel donker zoals MAC Sin of Media.

De makeupplus app is trouwens een aanrader! Kan je allemaal looks op je eigen foto's maken, of gelijk een foto maken in de app en allemaal lipkleuren of contour of eyeliners en alles uitproberen. :D Is misschien ook wel een handige app om te zien welke kleuren je staan.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 10:04

Bedankt!
En die app kende ik nog niet, klinkt heel handig!

Heb bij MAC gisteren NW10 meegekregen als tester. Die staat al zoveel beter! Niet dat rare verschil qua kleur. Lichtheid lijkt wel goed maar ik vind m'n gezicht wel ineens koeler dan normaal qua kleur, dus misschien heb ik toch wat meer geel nodig... miss om NC10 vragen en kijken hoe dat staat of evt mixen anders. Verder vind ik hem wel fijn, niet zo heavy en fijne matte finish (ik krijg vrij snel een glimhoofd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 11:10

Prachtig palette <3
Ik vind haar stem juist wel grappig, tenminste niet zo doorsnee :')

Drogon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 11:11

Hoi, ik lees al tijden mee en het leek mij ook wel eens leuk om een look of the day te plaatsen :D krijg ik misschien ook nog wel eens wat handige tips te horen. Dus bij deze!

Afbeelding
Mijn huid is helaas wat minder deze week :(

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 11:34

Mooie meid ben je!
Hb je foundation op? Dan zou ik er even kritisch naar kijken want hij lijkt een tikje te donker en te warm :)

Vandaag limecrime beet it op man wat voelt dat ding vreselijk! Wel echt mijn kleurtje