Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
hyawatta schreef:LEONIE, jij sport ook veel zeg, knap hoor.
CROYSLOVER dat doet hij niet altijd die protest zo? Is ook zielig dat hij aan het werk moet en de andere lekker in de wei staan he haha.
Daarna wel lekker kunnen rijden?
nee hij doet dit eigenlijk nooit, maar weet je het is warm, zijn vriendjes staan in de weide ernaast en hij moet werken! ik geef zijn protest gelijk maar hij is wel gestraft voor zijn acties! daarna deed hij het super! het is al bijzonder dat hij alles nog kent na een jaar!!
hij doet echt zijn best!![]()
ik heb een pony, die werkt op het moment savonds eraan om de rijbak glad te maken, thats it.
de merrie is mam van een bijna 4 maand oud veulentje.
die wordt ingereden als ik razzy en mezelf op de rit heb en het veulentje er naast weg kan![]()
JUDITH, balen is dat als de app blijft hangen he.
Ik heb net weer 25 min gehoepeld en dat kijkend naar de tv, dan Let ik ook niet zo op de tijd haha.
Had er zo'n zin in dat ik nu ff een klein stukje ga skeeleren, wieltjes zijn niet dramatisch en kan zo ook nog wel haha.
_Nelleke_ schreef:Hyawatta, mijn knie gaat gelukkig een stuk beter! Lief dat je het vraagt. Fijn dat je schoenen lekker lopen!! Je kunt gewoon les 2 doen van hardlopen met Evy want je krijgt steeds 3 dezelfde in een week.Verder kun je proberen om heel langzaam te joggen vanaf het begin zodat je niet hoeft te gaan lopen in je 'ren' stukken in het evy schema.
Egnie! Wat cool van je zoontje! Is het voor kinderen net zo gezond als voor volwassenen?
Sakvis! Welkom! Respect dat je het hele topic hebt gelezen!Klinkt alsof je goed bezig bent! Hoe is je tempo nu?
Croyslover, ik wil je niet ontmoedigen of belerend overkomen maar ik vind het wel super onverstandig dat je met medische klachten (zie je onderschrift) gaat hardlopen in de hitte in mul zand en dan gelijk een uur weg bent. Dat is echt niet goed voor je. Dus tenzij je doelbewust jezelf wil stuklopen denk ik dat het beter is als je rustig aan gaat opbouwen.
Patatkraam! Welkom! Ben je aan het trainen volgens een schema? (Ben altijd benieuwd naar iedereens schema)
Wat een mooie foto Marall! Succes vandaag, hoe is het gegaan?
Fabienne, leuk dat je meedoet aan een wedstrijd(je)! Hoeveel km ga je doen?
Wauw Daan 6km in 31 min. Respect hoor, ik doe het je (nog) niet na. Ik ben me al weken aan het inlezen en oriënteren op sporthorloges en fitnesstrackers. Ik vind http://www.wareables.com een fijne website evenals het youtubekanaal van jimsreviewroom. Ik ben er nog niet uit wat ik wil. Tot nu toe is de tomtom runner2 cardio de enige die hartslag betrouwbaar kan meten om de pols. Alle andere hartslagmeters om de pols zijn alleen betrouwbaar voor rusthartslag. Dus dan zou je moeten kijken naar een hartslagmeter met band die ook GPS trackt. Ik neig tot nu toe het meest naar de Tomtom
![]()
Horsii, krijg je hond geen 'klap' in het harnas als jij land? Of zit er iets van elastiek tussen? Ik ben trouwens ook een ochtendloper!
Leonie87, welkom! Klinkt niet als een totale beginner. Je hebt er vast al heel wat kilometers op zitten. En wat cool dat je je hebt aangemeld bij de atletiekvereniging. Alleen voor het hardlopen of ga je ook andere atletieksporten doen?
Robijntjah, wat vervelend dat je last hebt van kramp!
Judith, lekker bezig! Jammer dat het zo ging regenen. Zat je telefoon wel in een waterdicht hoesje oid?