Mooi dat je goed hebt kunnen afsluiten Angel! Ben benieuwd of je het gaat missen komend jaar!
Tof dat je de scherpschuttersprijs had Arja! Nog korfbal activiteiten deze zomer of even niks?
Ik heb de knoop doorgehakt, ik speel volgend jaar bij Novio

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arjaaaaa schreef:Net een weekje kampleiding geweest van korfbalkamp en verder niets. Naast de taken die jij de tc horen dan.
Wat leuk! Wanneer starten je trainingen? Wel leuk om meer uitdaging te krijgen denk ik!
arjaaaaa schreef:Wij starten de 23e pas. Helaas geen hoofdcoach gevonden, misschien nog iemand van binnen de vereniging, maar die wil het alleen doen als iedereen uit de selectie erachter staat. Op het veld gaan we breedte spelen en in de zaal blijven we wedstrijdsport spelen. Zeker in de zaal is een coach wel nodig.
Kamp was super! Met 34 kinderen in een kamphuis naast het bos, heerlijk! Wel dodelijk vermoeiend, ben nu aan het bijkomen
arjaaaaa schreef:Klopt, we kunnen niet veel betalen en we spelen in de laagste klasse, dat helpt ook niet mee, er is gewoon veel keuze
Kamp was van maandag tot en met vrijdag. Weinig gekorfbalt, maar veel leuke dingen gedaan. Super leuke groep kinderen!
arjaaaaa schreef:Oeps, hier al een poosje niets gepost
Hoe gaat het bij je nieuwe club? Verlopen de selecties prettig?
Hier spelen we op t veld nu breedte, ben benieuwd. Zijn steeds best wat mensen afwezig, maar met 7 dames komt dat vast goed
Ik ga in de zaal wel weer voor de selectie voor 1, ben benieuwd
Vorige week een oefenwedstrijdje gespeeld. Was leuk. Halve wedstrijd als heer gespeeld. Maar mijn pluspunten komen dan minder naar voren.
arjaaaaa schreef:Wow, dat klinkt echt gaaf zeg! Je zult nu wel een super goede conditie hebben!
Klinkt alsof je een goede keuze hebt gemaakt, door over te stappen.
Heb jij persoonlijk nu dan wel tegenstanders die gelijkwaardig zijn? Lijkt me dat jij dan og een enorme groeicurve kan maken, omdat dat de laatste jaren niet echt het geval was..
Ik heb zowel als heer als als dame gescoord. Begin van de wedstrijd dacht de heer zich gelijk tegen me te laten zakken, had ie beter niet kunnen doen, haha. Daarna liet hij zich niet meer zakken, maar keek de andere tegenstander- heer met mij mee, waardoor mijn teamgenoot-heer lekker kon scoren, die had er 5 geloof ik.
2e helft als dame, heel veel gevangen, dame was niet zo lang. En een lekker wegtrekkertje gescoord.
arjaaaaa schreef:Ja echt, niet normaal!
Ik heb een kwartier met t 2e meegedaan en bijna mn hele eigen wedstrijd.
T 2e had 4 dames en 3 heren en wij precies 4 om 4. Dus t leek ons verstandig ivm de hitte om met z'n allen een beetje door te wisselen. Bij t tweede heerlijk ingevallen, heb verdedigend ook wel het verschil kunnen maken, werd een gelijkspel. Mn eigen wedstrijd verloren. We waren aan elkaar gewaagd, maar de afronding bij ons was slecht. Bij mij helaas ook. Kansen die ik er normaal wel inleg, allemaal gemist. Echt vreselijk! En een andere dame die echt niet in de wedstrijd zat, moest nog huilen toen ze feedback kreeg van en heer.. jong meisje nog..
En hoe ging het bij jou?
arjaaaaa schreef:Lekker gespeeld gisteren?
Onze wedstrijd is verplaatst, want we waren maar met 4(van de elf!) Erg hé! Maar goed dat t breedtesport is
DideH schreef:Flying_Angel schreef:Wat zonde zeg dat verlies!
En jammer dat er zo weinig zijn.
Ik mis het wel, ik mis de zaterdagen kwijt zijn niet. Maar ik zag dat mijn oude vereniging opeens een midweek heeft!
Haha zie ik daar een kansje dat je weer gaat korfballen?
Flying_Angel schreef:DideH schreef:
Haha zie ik daar een kansje dat je weer gaat korfballen?
Nou het voelt een beetje als een groep mensen die zichzelf een soort van gekozen hebben? Ze zijn best goed. Maar ik zag een tegenstander die hier ook in de buurt zit, dus misschien ga ik een keer buurten
DideH schreef:Flying_Angel schreef:
Nou het voelt een beetje als een groep mensen die zichzelf een soort van gekozen hebben? Ze zijn best goed. Maar ik zag een tegenstander die hier ook in de buurt zit, dus misschien ga ik een keer buurten
Hoe bedoel je die "zichzelf gekozen hebben"? Dat ze zelf een team hebben samengesteld?
Ben benieuwd of je weer gaat beginnen!