Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vala schreef:De tip om iets te eten voor het opstaan werkt goed bij mij, ik heb niet meer gespuugd bij het opstaan.
Verder gaat het een stukje beter sinds vrijdag, met een kleine dip gisteren, weer veel gehuild en was ook weer misselijk. Nu had ik me ook erg druk gemaakt om een afspraak bij de mondhygiëniste, omdat ik makkelijk kokhals was ik bang dat behandeling niet zou lukken. Maar het ging gewoon goed.
Het wat beter voelen voelt ook wel raar, zo'n tussengebied zeg maar. Ik ben er nog lang niet. Ben soms ook verdrietig omdat ieders leven verder gaat en ik voel mezelf zo stilstaan.
Angstaanvallen heb ik niet meer, word nog wel makkelijk erg nerveus.
Ik sta als 2e op de wacht lijst voor de CGT. Daar kijk ik wel naar uit.
Gaby schreef:Celestial, ik ben benieuwd ... wat is een structuurgroep? Hoe wordt die van jou ingevuld?
Vier bijeenkomsten psycho-educatie klinkt trouwens als heel weinig ...
Gaby schreef:Sterkte [naam]!![]()
Ben je al eens met de huisarts gaan praten? Misschien kun je door worden verwezen naar een psycholoog; die gebeurtenis van een maand geleden klinkt traumatisch.
Vala schreef:Hier is het ook knudde helaas. Ging goed tot vrijdag en toen ineens weer het dal in. De trigger is stress, was naar de huisarts geweest ivm een hardnekkige schimmel in mijn mond. Ook heb ik griepachtige klachten die niet doorzetten, opgezette klieren in mijn hals, oorpijn, hoofdpijn, slap op mijn benen. Dan weer wel en dan weer niet. En dan ga ik dus in de stress, bang dat de schimmel zich verspreidt, bang dat de medicatie niet aanslaat. Ban bang bang. Dus vrijdagmiddag was het al huilen en misselijk en trillen en dat is in het weekend alleen maar erger geworden. Vanochtend vanaf 6.00 al over de zeik. Ik had al een telefonisch consult met de psychiater gelukkig. Ze zegt dat het een normale terugval is en de psycholoog moet er donderdag met de trigger aan de slag. En ik mag weer extra lorazepam.
Ik baal er zo van......