[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:05

Jorteee schreef:
Nooo, krijg net bericht dat mijn afspraak van overmorgen bij Shenna niet doorgaat 8)7 Nu zou ik pas in Maart terecht kunnen... ;(

Wauw dat is rot! Waarom kan het niet door gaan?

Jorteee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:21

Ze hebben fouten gemaakt met afspraken, vind het wel bijzonder. Had er echt zo'n zin in, haha.

Ik vind die bloemen trouwens gaaf Barb!

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 21:32

Dan vind ik het eigenlijk heeeeeel slecht dat je pas in maart terecht kan := Dagje op zondag om het recht te breien ofzo?

Ik heb net een mail eruit gedaan *\o/* ben benieuwd wanneer ik reactie krijg. Voor de mensen die ook naar The ink society wilde, bij welke artiest proberen jullie een afspraak te maken? Ik heb gemaild voor Daisy, vind haar werk erg mooi en ik denk ook zeer passend bij wat ik wil :j

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 22:43

Spannend Smurffie!

En balen Jorteee, vind het wel slechte klantenservice..

Bij Wietske :)
Ik wil mijn kennismakingsgesprek via de mail, dus daar zit ik nu op te wachten.
Daarna wel een schetsafspraak om de schets te bekijken.
Maar anders moet ik 3 keer naar Utrecht op en neer en dat was mij iets te veel van het goede.
Vind 1 keer voor de schets en een keer voor het zetten genoeg.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 00:07

Ik ben bij Bin, en hoef alleen maar voor de kennismaking en het zetten, omdat de schets er al ligt natuurlijk :)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:38

Ik zie veel op facebook voorbij komen dat mensen tatooëren bij goedkopere tattooshops.. Als je dan die werken ziet van hun snap je gelijk waarom het zo goedkoop is :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:19

xxcleeoo schreef:
Ik zie veel op facebook voorbij komen dat mensen tatooëren bij goedkopere tattooshops.. Als je dan die werken ziet van hun snap je gelijk waarom het zo goedkoop is :')

Jup, ik begrijp nog niet dat mensen niet kritisch zijn op kwaliteit. Dat heeft imo niets te maken met smaak, maar ik bedoel, je wilt toch alleen het beste op je lijf denk ik dan?

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:21

Joolien schreef:
xxcleeoo schreef:

Jup, ik begrijp nog niet dat mensen niet kritisch zijn op kwaliteit. Dat heeft imo niets te maken met smaak, maar ik bedoel, je wilt toch alleen het beste op je lijf denk ik dan?

Bijv een tattoo met strakke lijnen, zijn het bibberige en geen egale lijnen. Heb mijn vriendin dan ook wel een beetje uitgelachen toen ze naar een goedkope ging. Is ook echt te zien aan het resultaat

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 15:51

Tja. Sommige mensen hebben het geld ook niet liggen voor een duurdere artiest en nemen dan genoegen met een minder mooie tattoo. Ik snap dat wel :o

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 15:53

Ik snap t ook niet... Je hebt het je leven lang op je lijf, zou ik niet op bezuinigen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 15:53

Ik snap dat dus niet. Staat er voor de rest van je leven. Dan maar wat langer sparen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:11

Precies dat dus DS, als het er toch de rest van je leven op staat wat maken die maanden meer sparen nu uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:13

kaatje77 schreef:
Tja. Sommige mensen hebben het geld ook niet liggen voor een duurdere artiest en nemen dan genoegen met een minder mooie tattoo. Ik snap dat wel :o

zoals gezegd wordt, zou ik dan langer sparen :P Het is toch zonde als je iets laat zetten wat voor meer geld veel mooier gezet kan worden?

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:17

Ben het eens met de reacties hier boven, heb er een mooi voorbeeld van gevonden.. Als je de foto wilt zien stuur dan maar een pb!

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:17

Barb12
Super mooie tattoo <3

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:23

Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen :D
Ik snap jullie wel hoor, maar ik heb nu ook een niet-perfect tattoo op mijn been waar ik toch erg tevreden mee ben want er zit een verhaal achter.

Ik ben onlangs twee maanden naar Zweden geweest en van tevoren dacht ik er al aan om een tattoo in Zweden te zetten als aandenken aan het avontuur.
Ongeveer een week voordat ik weer naar huis ging had ik bedacht dat ik het toch ging doorzetten. Ik zou de laatste 2 dagen in Gotenburg zijn en daar wou ik hem dan ook laten zetten.

Nou goed als je dus pas een week van tevoren gaat bellen naar tattoo artists en maar één specifieke dag kan omdat je daarna naar huis vliegt. Dan neem je (ik in ieder geval) genoegen met minder. Ik had wel een hele goede artist gevonden maar die kon bijvoorbeeld niet. Nou heb ik daarna alsnog wel gekeken naar een artiest in mijn smaak maar die eerste artist had toch mijn voorkeur maar toch houdt het op. En daarnaast was het niet een heel ingewikkeld ontwerp. (heb trouwens de artiest zelf de gelegenheid gegeven om zelf iets te ontwerpen, maar hij heeft voor het leukste voorbeeld gekozen, daar graag geen kritiek over :) )

Kortom: ik had naar een perfect artist in Nederland kunnen gaan, maar juist het feit dat hij in Gotenburg is gezet maakt hem voor mij perfect, ondanks dat er een mini kartelrandje op t laatste pootje zit en hij niet overal even effen is, wat de tattoo ook weer uniek maakt. Neemt trouwens niet weg dat ik een limiet had op de kosten want dat had ik niet. Oordeel zelf :)

Afbeelding

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:33

Hier inmiddels al bijna twee maand eigenaar van mijn vosje :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Chantalla op 22-01-16 16:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:36

Tsjah, ieder voor zich natuurlijk. Ik heb liever dat ik er wat meer voor moet betalen en/of langer op moet wachten maar dat het wel naar tevredenheid op mijn lichaam staat. Ik zou het mezelf nooit vergeven als er een rare uitschieter in zit en dan begin te denken van had ik maar... Ik heb voor mijn zinnetje €150,- betaald en driekwart jaar op moeten wachten maar ik kijk nog elke dag trots in de spiegel.

En wat betreft een tattoo laten zetten in een ander land. Ik ben van mening dat dat ook grotendeels met je planning te maken heeft. Als je dat al van tevoren weet dan kun je je gaan oriënteren op shops die je aanspreken en hun wachttijden of misschien zelfs al een afspraak maken.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:35

Ieder voor zich idd.. Maar ik zou het niet zo snel doen

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:41

Hij blijft gaaf Chantal! :D Waar heb je die van jou laten zetten? Ik wil ook zo graag m'n tattoo maar zie door de bomen het bos niet meer qua tattooshops :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:56

Ik laat volgende week mijn 8e zetten, een kat. Een beetje zoals in mijn voorbeeld hieronder, maar dan met kleinere oortjes, op mijn pols.

Een heerlijke impulsieve actie YOLO

Afbeelding

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:00

Oeh lieveli, die zag ik ook ergens voorbij komen. Helemaal mijn stijl, ben benieuwd!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:03

Waar ga je heen Lee?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:08

Stoer hé? Ik had dat geometrische al bij Emma gezien en ik wilde eigenlijk een kattenportret van mijn overleden kat maar toen ging de ander ook dood en... Ik heb nog 4 levende. Ik vind het ook zo suf om straks 45 katten op m'n arm te hebben.

Bovendien weet ik niet of die kattenportretjes mooi blijven als ze heel klein zijn en dan zou ik naar een goede artiest moeten zoeken en blabla.

Ik laat deze zetten door een shop die redelijk nieuw is in de stad. Was even wezen spieken. Vriendinnetje had daar ook iets moois laten zetten.

Omdat ik mijn eigen artiest heb gedumpt via messenger voor mijn huidige liefde (in my defence, hij had geen telefoon) durf ik daar niks meer te laten zetten :') :') :')

https://www.facebook.com/tattoo.legion

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:25

Oh die kat is leuk!! Zoiets vind ik denk ik ook mooi in paarden-versie.