Jorteee schreef:Nooo, krijg net bericht dat mijn afspraak van overmorgen bij Shenna niet doorgaatNu zou ik pas in Maart terecht kunnen...
Wauw dat is rot! Waarom kan het niet door gaan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dagje op zondag om het recht te breien ofzo?
ben benieuwd wanneer ik reactie krijg. Voor de mensen die ook naar The ink society wilde, bij welke artiest proberen jullie een afspraak te maken? Ik heb gemaild voor Daisy, vind haar werk erg mooi en ik denk ook zeer passend bij wat ik wil

xxcleeoo schreef:Ik zie veel op facebook voorbij komen dat mensen tatooëren bij goedkopere tattooshops.. Als je dan die werken ziet van hun snap je gelijk waarom het zo goedkoop is
Joolien schreef:xxcleeoo schreef:Ik zie veel op facebook voorbij komen dat mensen tatooëren bij goedkopere tattooshops.. Als je dan die werken ziet van hun snap je gelijk waarom het zo goedkoop is
Jup, ik begrijp nog niet dat mensen niet kritisch zijn op kwaliteit. Dat heeft imo niets te maken met smaak, maar ik bedoel, je wilt toch alleen het beste op je lijf denk ik dan?

)
Waar heb je die van jou laten zetten? Ik wil ook zo graag m'n tattoo maar zie door de bomen het bos niet meer qua tattooshops