Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_lauraaa_ schreef:Ik ben zowiezo al blessure gevoelig. Te lang met scheve knieën doorgelopen waardoor ik bij squats de ene keer geen last heb van mijn knieën en de andere keer pijn heb. Polsen zijn bij mij ook niet geweldig. Heb ze vaak overbelast dus moet echt op techniek letten. Gewichten komen daarna wel.

En voel me echt verrot. Dus vandaag maar even een rustdagje en morgen weer aan de bak!
oftewel: ik moet ze gewoon blijven nemen. Maar goed, graag jullie mening hierover
maar als je genoeg eiwitten uit je gewone eten haalt!
en volgende week weet ik het al helemaal niet, afhankelijk van wat we daar onderweg tegen komen... Eet men eiwitrijk in Marokko?
toen ik bij der begon woog ik iets onder 49
ze was verbaasd dat mijn spiermassa zelfde was gebleven, aangezien ik in verhouding veel koolhydraten binnen krijg.. even kijken of dit genoeg kcal zijn en dan sleutelen met de verhouding...
In de video op 3:50 min.
Gianti schreef:wat ik nog beste oefening voor de buikspieren vind voor thuis, is de abwheel!
ik ben 1.68
alleen ik ben flink aangekomen. Toen ik in Argentinië woonde (2010 en 2011) woog ik ook 50 kilo, toen zag ik er zo uit (niet echt een heel duidelijke foto, maar ter indicatie van de verhoudingen en armen/benen) :

), en daarna ging ik trainen en nu zit ik op 63 kilo.