Iedere keer als ik dit topic zie denk ik, ik moet het echt niet meer uitstellen. Normaal epileer ik het alleen in de zomer omdat het niet mijn hobby is.
Ik epileer normaal ook alleen in de zomer, maar ga sinds dit jaar elke week zwemmen met mijn kotgenoten (3 jongens ) dus dan wil ik er wel netjes uitzien
Misschien is het via Internet te vinden? Want ze hebben ook koude strips en creme en zo...
Ik ben aan het harsen geslagen met suikerwax, maar down there.. zoveel pijn dat ik het niet door kan pakken! Ruim langs de bikinilijn, waar de haartjes weer donsachtig zijn, gaat het prima. Verder vind ik mijn benen bijna pijnloos, oksels een beetje pijnlijk. Verder doe ik donshaartjes daar waar ze me storen, gezicht, navel enz. Echt super spul
Oksels epileer ik weer opnieuw, heb tijdje geschoren, maar moest direct weer om de dag al, wat met epileren 1x in de week was. Dus toch maar weer epileren.
Heb ook een pot suikerhars, maar dat lukt echt niet, 2x en dan is het klaar, ben zo'n warm type dat de hars al heel rap drapperig word, en dan is het niet meer te doen helaas. Dat spul staat dus maar te staan, want voor 2x is het me geen doen. Overigens, wat ik weghaalde met die 2x was wel auwwie, maar top resultaat.
Ik zou dan echt met strips en gewone hars moeten werken.
Hoezo lukt het dan niet meer? Krijg je het niet meer van je huid af? Suikerhars wordt ook op een warme manier gebruikt zonder strips. Als je zo een warm type bent, kan het zijn dat je huid vochtig wordt, waardoor het niet meer lukt. Dan moet je goed blijven poederen.
Je kan het ook goed verwarmen en dan als striphars gebruiken, misschien is dat iets?
Kijk eens op youtube bij jessa esthetician. Zij heeft super veel filmpjes waarop ze uitlegt hoe het moet, hoe je problemen ermee op moet lossen enzo
Nou, blijft plakken wat ik ook doe, dan zou ik het warm moeten gebruiken met strips. Maar het "koude" flicken zeg maar sprak me wel aan, is ook superhandig, ware het niet dat je dan een wat koeler type moet zijn.
Denk dat ik meer een type ben voor strips en warme hars.
MarlindeRooz
Geplaatst: 30-01-15 18:47
MissCharlie schreef:
Ik heb nu een tijdje niet geëpileerd en nu durf ik niet meer
+1 mimimi.
Geryon
Geplaatst: 30-01-15 18:57
Dat is inderdaad heel handig, zo doe ik het ook. Laatst midden in de nacht even snel een bolletje gepakt en geharst omdat ik me ergerde aan een paar haartjes
Ik raad je echt aan dat kanaal te bekijken. Volgens mij heeft zij nog nooit een persoon gehad waarmee het echt niet kon. Maar het kost wel meer moeite (hard type suikerwax, heel veel poederen, steeds stukjes wax erbij enz) kan je net zo goed met strips werken.
Vroeger wel eens gebruikt, toen stonk het enorm! Werkte wel oké geloof ik.
miesie
Geplaatst: 26-02-15 16:51
_sharonnn schreef:
Ik wil ontharingscrème halen, iemand hier ervaring mee?
Ik gebruik het al een jaar of 6, wel alleen van Veet, andere werken niet. En ik gebruik die voor gevoelige huid.
Flynn00
Geplaatst: 26-02-15 17:00
_sharonnn schreef:
Ik wil ontharingscrème halen, iemand hier ervaring mee?
ik heb het een tijdje gebruikt. het stonk enorm en werkte totaal niet. ik liet het meestal iets langer zitten dan er op stond anders kwam er helemaal niks af. ben toen gauw overgegaan op scheren.
pas heb ik geprobeerd te epileren. mijn benen zijn nog wel te doen qua pijn maar de rest is gewoon te erg. ook pakt hij niet alle haren op mijn benen. moet toch wel een keer op 10 over dezelfde plek gaan. volgens mij hoort dat niet