Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 17:04

No pain, no gain :D gewoon doorgaan dus... (of het moet echt een ondraaglijke pijn zijn)

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 17:30

En dag 3 van 30 Day Shred is ook gedaan! *\%/*
Ben maandag samen met m'n moeder begonnen en vooral opdrukken gaat steeds makkelijker :D

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:31

Hoi ik kom even binnen vallen met een vraagje, hoop dat dat oké is!
Ongeveer een 1,5 maand geleden was ik begonnen met de 30 day shred en dat ging helemaal goed tot dag 10. Ik merkte niks tijdens de work out, maar de volgende ochtend had ik ineens flinke rugpijn. Noodgedwongen de work out stop moeten leggen en na 2 weken was de rugpijn wel weg. Een paar dagen geleden weer level 1 geprobeerd en wederom tijdens de work out geen last (ik let ook heel goed op houding), maar de dag erna voelde ik weer rugpijn. Deze houdt alweer een paar dagen aan, terwijl ik meteen weer gestopt ben.

Weten jullie misschien een andere work out van haar, die ik kan proberen als ik hier last van blijf houden?

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:52

Eleandra let eens op hoe je de buikspier oefeningen doet, daar kan je noh wel eens flinke rugpijn van krijgen!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:42

Alle abb gedeeltes bedoel je? Dus de liggende? Zal ik daar iig op letten, zijn er nog specifieke dingen die ik waarschijnlijk fout doe daarbij?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:44

_Lois_ schreef:
Ben maandag samen met m'n moeder begonnen en vooral opdrukken gaat steeds makkelijker :D

Opdrukken makkelijker :oo Die kan ik nog steeds niet fatsoenlijk :')

Eleandra, let er vooral op dat je je rug niet hol trekt en dat je op je nek/schouders let. Dat die ontspannen zijn.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:53

solarpleure schreef:
_Lois_ schreef:

Opdrukken makkelijker :oo Die kan ik nog steeds niet fatsoenlijk :')

Eleandra, let er vooral op dat je je rug niet hol trekt en dat je op je nek/schouders let. Dat die ontspannen zijn.

Haha ik heb een tijd op karate gezeten dus dat moest ik nogal vaak doen _O-

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:57

Samiyah schreef:
No pain, no gain :D gewoon doorgaan dus... (of het moet echt een ondraaglijke pijn zijn)

-O-

miramare

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:05

Zo ik ben zondag begonnen met week 3 van Ripped. Twee weken pauze gehad ivm vakantie, wilde wel sporten tijdens de vakantie maar is me toch niet gelukt ;). Toen direct daarna 2x Insanity gedaan, man wilde dat graag om weer goed op gang te komen, dus dat blijf ik tussen de Ripped door doen. Vanavond dag 3 week 2.
Door dit topic ook eens een kijkje genomen in het Havermout topic. Vind het wel lekker, iig lekkerder dan Brinta, en vind het gewoon prettig om af te wisselen met brood sochtends of Cracottes ofzo. Ik heb nu een keer met warme appel, kaneel en honing gemaakt maar ook een keer gewoon met honing. Misschien ook eens met banaan en cacao proberen...

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 07:33

Gaat lekker hier zo te horen! heeft er iemand nog motiverende foto's?? :D

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 10:48

Mijn moeder is gister naar de diëtiste geweest en ze vertelden dat ik op een dag 6-7 sneetjes brood moet eten.. dat red ik nooit.. heb nu vanmorgen 2 boterhammen op en heb er 3 mee naar school dan kom ik al op 5.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 10:57

Zo ik leef ook weer, ontzettend drukke dagen gehad, maar ik ben weer terug op aarde. :')

Iedereen goed bezig hier zie ik! Ik wil zelf ook weer wat gaan doen nu ik 30DS heb afgerond. Dit weekend misschien Kickbox Cardio proberen, wil wat meer conditie kweken en buikvetjes verliezen. :D

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:14

Dag 4: check! Vandaag beide series lunges-met-gewichten helemaal volgehouden (met gewichten van 5kg), hoera! *\o/* En push-ups gaan ook steeds beter, terwijl ik die nooit goed kon omdat ik een instabiele schouder heb die pijn ging doen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:28

Ik wil me hier ook graag weer melden :) Ik was één van de eersten die meedeed toen de 'Jilian rage' op bokt ontstond en dat heb ik een paar maand volgehouden en toen laten verslonzen :o

Maar omdat ik niet wil dat al mijn werk toen voor niks geweest is, ben ik gisteren weer lekker back to basic begonnen met de 30 day shred :) Ik kijk wel even welke ik hierna weer wil gaan doen, ik zal hier in ieder geval meelezen om de motivatie op peil te houden :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 14:00

Hooooi Aranel! Welkom back!

Pfffff dat is zwaar DaniBanani!!!

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:51

Mocht iemand geintereseerd zijn in Kickbox fast fix.... pb me dan even :)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:24

Wow 5 kg? Respect!

Welkom terug Aranel, genoeg keuze uit alle workouts

Is kickbox fastfix weer anders dan cardio kickbox?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:40

Haha, het lukt me ook niet met alle oefeningen hoor. Die met je armen gestrekt naar voren, mán, na 5 ben ik echt stuk! Bij die doe ik er dan een paar zonder gewichten en dan pak ik ze weer; bij sommige andere oefeningen begin ik met allebei maar doe ik de 2e ronde met één gewichtje en dan steeds van hand wisselen. Maar ik vind die uitdaging wel fijn, zoals vandaag, als 't dan voor het eerst 2 setjes lukt, dat voelt goed!

Ook nog een half uurtje geskate vandaag. En gister toch maar 'before'-foto's gemaakt, kan ik straks tenminste vergelijken (en dan maar hopen dat er ook flink verschil te zien zal zijn, haha).

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:42

Zeker doen en even meten!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 22:44

Oh ja, ik moet nog een meetlint kopen! (ja, ik ben zo'n kneus die dat niet in huis heeft, en ook geen draadje oid om te kunnen gebruiken :+)
-noteert voor de boodschappen morgen-

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:12

Gisteren voor de 2de keer level 2 gedaan en ik moet zeggen dat het veel beter meeviel dan de eerste keer. Denk dat het voor mij toch geen goed idee is om laat 's avonds te shredden.

Al blijft hij wel een pak zwaarder dan level 1, ik ben toch al een beetje minder ontmoedigd :-)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:15

scheelt ook dat je de tweede keer een beetje weet wat je moet doen..
eind van level 2 ben je helemaal klaar voor level 3 :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:31

Welkom terug Aranel :)

Wow 5kg Dani, scheuren je armen er niet spontaan af dan :P

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:37

Eh, nee :D
Vandaag weer beide series lunges helemaal volgehouden, en nu ook de eerste serie van die pull-ins ('try to pinch your shoulderblades together', die). Van 't weekend even niet (wil per sé niet dat mijn vriendje ziet dat ik dit doe, ben veel te nieuwsgierig wanneer hij verschil gaat zien), en dan hopelijk maandag het 2e strength circuit helemaal volhouden met gewichten.

Ik doe trouwens wel karate en jiu-jitsu, misschien dat ik daardoor al wat meer ontwikkelde armspieren heb? Al zijn ze bepaald niet zichtbaar dus heel getraind ben ik niet, haha.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 12:41

lees voortaan ook mee, hardlopen word het niet met mn rug maar dit misschien wel