Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:48

Welke p.o bh heb je nu aan? Ik heb de 2e of 3e dag gedoucht en ik vond het heerlijk _/-\o_

Urielle

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:56

Ik had een Carefix Ava besteld maar ik krijg die echt nog niet aan %)
Heb nu het ziekenhuisding terug aan. Ging met veeeel moeite terug aan.

Wel grappig om te zien hoe het er echt uitziet. Met beha leek het zo klein, maar damn die dingen zijn huge! En m'n hele middenrif is gewoon paars.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 15:05

Hahah nou gelukkig valt het positief mee!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 18:09

Urielle schreef:
Ik had een Carefix Ava besteld maar ik krijg die echt nog niet aan %)
Heb nu het ziekenhuisding terug aan. Ging met veeeel moeite terug aan.

Wel grappig om te zien hoe het er echt uitziet. Met beha leek het zo klein, maar damn die dingen zijn huge! En m'n hele middenrif is gewoon paars.

Die draag ik ook en hij zit heerlijk. Heb je wel de goede maat besteld? Ik heb die na 3 dagen aangetrokken.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 18:24

Denk het wel, had onderwijdte 85 normaal, nu een L genomen. Mijn operatiebeha is ook een L.
Maar het zit nog vol vocht, ik denk dat het daaraan ligt.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 19:17

Hoe gaat het opstaan uit bed ondertussen? Nog drie dagen hier. De zenuwen beginnen te komen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 19:30

Ik heb vannacht in mijn eigen bed gelegen, want ik wilde met mijn vriend slapen. Niet echt intiem met een voedingskussen om me heen en mijn hoofdkussen onder mijn knieën maar beter dan niks.

Opstaan is met mijn billen schuifelen tot het voedingskussen onder één schouder ligt, één dappere situp, billen schuifelen tot rand van het bed, op knieën naast het bed, één been eronder en hup! Zal er vast heel charmant uitzien.

Spannend zeg! Slik je arnica en vitamine C?

Joanne1987Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 20:19

En als je die situp doet, armen kruisen voor je borst langs, zodat je niet af kan zetten met je handen op bed want dat doet helemaal zeer!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 20:59

Ik kan dan weer niet kruisen. ^)
Ik moet echt niet mijn linkerarm naar rechts willen doen, smerig zeer doet het!

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 22:45

Urielle schreef:
Ik heb vannacht in mijn eigen bed gelegen, want ik wilde met mijn vriend slapen. Niet echt intiem met een voedingskussen om me heen en mijn hoofdkussen onder mijn knieën maar beter dan niks.

Opstaan is met mijn billen schuifelen tot het voedingskussen onder één schouder ligt, één dappere situp, billen schuifelen tot rand van het bed, op knieën naast het bed, één been eronder en hup! Zal er vast heel charmant uitzien.

Spannend zeg! Slik je arnica en vitamine C?

Klinkt heel charmant idd :D . Eventjes snel naar het toilet zit er dus niet meer in... Vitamine C wel, arnica niet

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 23:26

De 1e keer na mijn 2e operatie ben ik echt met hulp van mijn moeder en een stoeltje onder de douche gegaan :+
Kon zelf sowieso mijn haren niet wassen, maar ik werd ook gewoon helemaal akelig als de bh uitging en de druk er af was. Jullie niet?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 00:58

Booooo schreef:
De 1e keer na mijn 2e operatie ben ik echt met hulp van mijn moeder en een stoeltje onder de douche gegaan :+
Kon zelf sowieso mijn haren niet wassen, maar ik werd ook gewoon helemaal akelig als de bh uitging en de druk er af was. Jullie niet?

Jawel, klinkt heel bekend. Naar worden tot zelfs misselijk.

Ipv armen kruisen kan je ze ook onder je borsten links en rechts om je middel doen. Soort van armen over elkaar, maar zonder kruisen ;)
Voelde voor mij toen het stevigst en veiligst.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 08:39

Ik durfde me gisteren gewoon niet te bewegen. Was bang dat de protheses zo eruit zouden scheuren als ik zou bewegen. Durf ze ook bijna niet aan te raken trouwens. }:0

Ik werd niet misselijk maar stond wel helemaal verkrampt onder de douche. Vriend mocht me met een washandje wassen terwijl ik de boobies bewaakte _O-

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 08:48

Ik heb meteen de volgende dag al gedoucht en was alleen thuis en ben ook alleen gaan douchen . Eerste keer zonder bh was wel naar en hing ook voorover maar goed te doen.
Ze stonden wel mega strak dat wel en was zo blij dat ik de bh weer aankon .

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 10:57

Phiew wat een risico. Gelukkig maar dat je niet naar geworden bent en onderuit ging alleen!

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 12:07

Ik voelde mij van te voren al erg goed en douchen was gewoon zoals normaal alleen stond alles aan de voorkant wat strakker en voelde naar maar verder niet veel aan de hand, Ik heb er weinig last van gehad en liep na 4 dagen alweer buiten rond te wandelen .

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 12:12

Superfijn!

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 16:29

Fijn inderdaad VIP horse! Ik heb op dag 6 een terrasje gepland met vriendinnen, k hoop dat dat tegen dan lukt. Mag van de chirurg met de auto rijden zodra ik er mij zelf goed genoeg voor voel :-)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 16:40

Binoche schreef:
Fijn inderdaad VIP horse! Ik heb op dag 6 een terrasje gepland met vriendinnen, k hoop dat dat tegen dan lukt. Mag van de chirurg met de auto rijden zodra ik er mij zelf goed genoeg voor voel :-)

Hou je er rekening mee dat je minimaal 1 week na de operatie niet verzekerd bent? Terrasje gaat wel lukken hoor maar zou wel een lift vragen :D

Ik zit zelf nog met de controle na 1 week. Mijn vriend moet werken en niemand kan /wil rijden. Zelf rijden? Trein en OV?
Van Zeeland naar Amsterdam is wel een takke eind.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 16:58

Pfoe, dan zou ik toch ov doen. Je moet met autorijden ook je armen steeds een beetje optillen. Weet niet of dat nou zo bevordelijk is

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 17:19

Ik neig ook meer naar OV maar ben als de dood dat iemand tegen me opbotst %)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 17:37

Ja lijkt me ook eng :')

Tshirt met ik heb corona aan en gaan? :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 18:18

_/-\o_ _O- _O- _O-
Dan kom ik nooit aan maar wel briljant

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 19:20

Urielle schreef:
Binoche schreef:

Hou je er rekening mee dat je minimaal 1 week na de operatie niet verzekerd bent? Terrasje gaat wel lukken hoor maar zou wel een lift vragen :D

Ik zit zelf nog met de controle na 1 week. Mijn vriend moet werken en niemand kan /wil rijden. Zelf rijden? Trein en OV?
Van Zeeland naar Amsterdam is wel een takke eind.

Informeer eens of de eerste controle niet digitaal kan via Teams of met foto's die je opstuurt. Dat gebeurt ook en is zeker voor die afstand misschien wel makkelijker en sneller. Of er moet echt wat gebeuren wat alleen een arts kan?

Autorijden gaat wel, maar vooral het bochtenwerk als rotondes gebruik je je arm- en borstspieren voor. Ook schakelen dat soort dingen. Dus eigenlijk is een uur snelweg misschien wel Fijner dan een kwartier door de binnenstad.

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 20:19

Hmm, er is mij niet gezegd geweest dat ik niet verzekerd zou zijn. Goed om te weten!