Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Ik had een Carefix Ava besteld maar ik krijg die echt nog niet aan
Heb nu het ziekenhuisding terug aan. Ging met veeeel moeite terug aan.
Wel grappig om te zien hoe het er echt uitziet. Met beha leek het zo klein, maar damn die dingen zijn huge! En m'n hele middenrif is gewoon paars.
Urielle schreef:Ik heb vannacht in mijn eigen bed gelegen, want ik wilde met mijn vriend slapen. Niet echt intiem met een voedingskussen om me heen en mijn hoofdkussen onder mijn knieën maar beter dan niks.
Opstaan is met mijn billen schuifelen tot het voedingskussen onder één schouder ligt, één dappere situp, billen schuifelen tot rand van het bed, op knieën naast het bed, één been eronder en hup! Zal er vast heel charmant uitzien.
Spannend zeg! Slik je arnica en vitamine C?
Booooo schreef:De 1e keer na mijn 2e operatie ben ik echt met hulp van mijn moeder en een stoeltje onder de douche gegaan
Kon zelf sowieso mijn haren niet wassen, maar ik werd ook gewoon helemaal akelig als de bh uitging en de druk er af was. Jullie niet?
Binoche schreef:Fijn inderdaad VIP horse! Ik heb op dag 6 een terrasje gepland met vriendinnen, k hoop dat dat tegen dan lukt. Mag van de chirurg met de auto rijden zodra ik er mij zelf goed genoeg voor voel
Urielle schreef:Binoche schreef:Fijn inderdaad VIP horse! Ik heb op dag 6 een terrasje gepland met vriendinnen, k hoop dat dat tegen dan lukt. Mag van de chirurg met de auto rijden zodra ik er mij zelf goed genoeg voor voel
Hou je er rekening mee dat je minimaal 1 week na de operatie niet verzekerd bent? Terrasje gaat wel lukken hoor maar zou wel een lift vragen
Ik zit zelf nog met de controle na 1 week. Mijn vriend moet werken en niemand kan /wil rijden. Zelf rijden? Trein en OV?
Van Zeeland naar Amsterdam is wel een takke eind.