milou123 schreef:Hoe bedoel je, dat je zusje je autisme gebruikt? Wat doet ze?
Ze gebruikt autisme als scheldwoord. Dat blijkt nu weer een soort van scheldwoord te zijn op de middelbare school. Als iemand iets aparts doet of een foutje maakt dan zeggen ze direct ' o wat een domme autist!'. Daar trek ik mij zeer weinig van aan, ookal heb ik wel aangegevem dat ik het vervelend vind als zij dat ook doet.
Woensdag kregen wij al ruzie, maar donderdag was het helemaal uit de hand gelopen. Ik werd uitgemaakt voor mongool, dat ik nog dommer ben dan een mongool, vieze vuile autist, allemaal dat soort dingen. En dat ik door mijn autisme voor allerlei dingen zorgde en ze wenst mij de dood toe. Ik heb mijzelf redelijk ingehouden ook al zat ik mij van binnen flink op te vreten. Is ook voornamelijk de reden dat ik uit huis ben, als ik dan weer 3 of meer dagen bij mijn biologische familie ben, dan loopt het uit de hand terwijl ik al heel erg ben verandert. Mijn zusje daarentegen zou ik zo opgeven voor een cursus woedebeheersing aangezien ze mij ook bijna aanviel. Was net optijd in de badkamer gevlucht. Meerdere keren heb ik samen met mijn begeleidster geprobeerd om een gesprek met haar aan te gaan om dingen te verduidelijken en uit te leggen, alleen werkt het helaas niet.