In ieder geval: Die buikspieren overal hoe dan ook aangespannen houden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Julia schreef:Ik ben ook nog geen gram afgevallen. Er is ook nog geen enkele centimeter af bij mij Loes. Dus I know the feeling.
Ik heb wel voor mezelf besloten dat ik straks op dag 11 gewoon level 2 ga proberen. Kan ik dan niet meekomen, ga ik gewoon weer een dag of 5 terug naar level 1. Beter dat ik die gewoon goed kan volhouden voordat ik aan het volgende level begin. Sowieso soms best lastig om te controleren of je de oefeningen daadwerkelijk goed uitvoert, vind ik.
Loesss schreef:Julia schreef:Ik ben ook nog geen gram afgevallen. Er is ook nog geen enkele centimeter af bij mij Loes. Dus I know the feeling.
Ik heb wel voor mezelf besloten dat ik straks op dag 11 gewoon level 2 ga proberen. Kan ik dan niet meekomen, ga ik gewoon weer een dag of 5 terug naar level 1. Beter dat ik die gewoon goed kan volhouden voordat ik aan het volgende level begin. Sowieso soms best lastig om te controleren of je de oefeningen daadwerkelijk goed uitvoert, vind ik.
Hmm thank god haha een buddie!
Ik heb me vandaag inderdaad ook gemeten, dan kan ik dat volgende week weer doen en kan ik het zo nog beter bijhouden.
Hmm ik heb geen angst dat ik het verkeerd uitvoer, heb in die zin wel veel kennis meegekregen en meeste oefeningen zijn ook echt wel herkenbaar uit de Les Mills lessen en die heb ik me toch veul gevolgd!
Julia schreef:De Les Mills heb ik ook veel gedaan.Vooral veel attack, pump, steps en X-CO. Maar das al zeker meer dan een jaar geleden. Buiten dat om vind ik niet dat er in groepslessen goed wordt gekeken naar de houding en de manier waarop alle deelnemers de oefeningen uitvoeren. At least, niet bij Health City toen. Bij jouw sportschool wel dus?
Pasamba schreef:Ik weeg 1 keer in de week. Misschien zelfs een keer in de 2 weken.
Als ik zie dat ik niks ben afgevallen zakt mijn motivatie meteen naar het nulpunt.
Winged schreef:Ja, je moet echt je nek loslaten, heb ik ook moeite mee. Net zoals die laatste strenght oefening, níet naar voren gaan met je knie, dus die kont een kilometer naar achter, maar dan moet ik wel weer op mijn armen letten dat die goed gaan. En als ik op mijn armen let, dan gaan mijn knieën weer naar voor
In ieder geval: Die buikspieren overal hoe dan ook aangespannen houden