30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:11

Ja, je moet echt je nek loslaten, heb ik ook moeite mee. Net zoals die laatste strenght oefening, níet naar voren gaan met je knie, dus die kont een kilometer naar achter, maar dan moet ik wel weer op mijn armen letten dat die goed gaan. En als ik op mijn armen let, dan gaan mijn knieën weer naar voor :+

In ieder geval: Die buikspieren overal hoe dan ook aangespannen houden :j

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:12

Haha ja, die oefening die jij beschrijft is inderdaad lastig. Zeker met 3kg gewichten. :')

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:12

Julia schreef:
Ik ben ook nog geen gram afgevallen. Er is ook nog geen enkele centimeter af bij mij Loes. Dus I know the feeling.

Ik heb wel voor mezelf besloten dat ik straks op dag 11 gewoon level 2 ga proberen. Kan ik dan niet meekomen, ga ik gewoon weer een dag of 5 terug naar level 1. Beter dat ik die gewoon goed kan volhouden voordat ik aan het volgende level begin. Sowieso soms best lastig om te controleren of je de oefeningen daadwerkelijk goed uitvoert, vind ik.

Hmm thank god haha een buddie!

Ik heb me vandaag inderdaad ook gemeten, dan kan ik dat volgende week weer doen en kan ik het zo nog beter bijhouden.

Hmm ik heb geen angst dat ik het verkeerd uitvoer, heb in die zin wel veel kennis meegekregen en meeste oefeningen zijn ook echt wel herkenbaar uit de Les Mills lessen en die heb ik me toch veul gevolgd ;)!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:14

Ik lees na mn stage alles weer bij maar ik merk al verschil in mijn lichaam!!
Mn werkbroek is zo normaal te strak en nu xit hij lekker losjes en zakte zelfs bijna af.
Na 3 dagen! Ik ben blij!

Ik heb wel een beetje gezondigd. Half bordje patat maar wel wat fruit erbij.
Heb nog beetje trek maar ik houd me in!
Even doorbijten.

Voor alle andere vandaag: jullie kunnen het ! Succes.! Zet hem op!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:15

De Les Mills heb ik ook veel gedaan. :j Vooral veel attack, pump, steps en X-CO. Maar das al zeker meer dan een jaar geleden. Buiten dat om vind ik niet dat er in groepslessen goed wordt gekeken naar de houding en de manier waarop alle deelnemers de oefeningen uitvoeren. At least, niet bij Health City toen. Bij jouw sportschool wel dus? :)

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:18

Ik vraag me inderdaad ook wel eens af of ik alle oefeningen helemaal correct uitvoer. Maar ik vind t wel prettig dat Jillian in t filmpje aangeeft waar je op moet letten en wat je vooral niet moet doen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:19

Loesss schreef:
Julia schreef:
Ik ben ook nog geen gram afgevallen. Er is ook nog geen enkele centimeter af bij mij Loes. Dus I know the feeling.

Ik heb wel voor mezelf besloten dat ik straks op dag 11 gewoon level 2 ga proberen. Kan ik dan niet meekomen, ga ik gewoon weer een dag of 5 terug naar level 1. Beter dat ik die gewoon goed kan volhouden voordat ik aan het volgende level begin. Sowieso soms best lastig om te controleren of je de oefeningen daadwerkelijk goed uitvoert, vind ik.

Hmm thank god haha een buddie!

Ik heb me vandaag inderdaad ook gemeten, dan kan ik dat volgende week weer doen en kan ik het zo nog beter bijhouden.

Hmm ik heb geen angst dat ik het verkeerd uitvoer, heb in die zin wel veel kennis meegekregen en meeste oefeningen zijn ook echt wel herkenbaar uit de Les Mills lessen en die heb ik me toch veul gevolgd ;)!

Nog een buddie hoor, val geen grammetje af ondanks gezond eten en alle oefeningen hard mee doen..
CM's voor zover ik kan zien ook nog niet..
Buiten de spierpijn om nog geen verschil dus :=

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:24

Julia schreef:
De Les Mills heb ik ook veel gedaan. :j Vooral veel attack, pump, steps en X-CO. Maar das al zeker meer dan een jaar geleden. Buiten dat om vind ik niet dat er in groepslessen goed wordt gekeken naar de houding en de manier waarop alle deelnemers de oefeningen uitvoeren. At least, niet bij Health City toen. Bij jouw sportschool wel dus? :)

Dat horen ze wel te doen! Waar ik nu sport gebeurd het ook niet. Maar ik heb jaren op sportschool gewerkt en sportte daar dan ook en daar werd er erg op gehamerd en zo leren ze het ook aan bij de les mills kwartaals. Dat ze moeten rondlopen etc.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:26

Bij ons keken ze ook absoluut niet naar houding/uitvoering :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:29

Bij ons op de sportschool wel. Ook het programma van Les Mills.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:30

Ik weeg 1 keer in de week. Misschien zelfs een keer in de 2 weken.
Als ik zie dat ik niks ben afgevallen zakt mijn motivatie meteen naar het nulpunt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:33

Ik zit pas op dag 4, ging er ook niet vanuit dat er nu al verschil zou zijn maar ik zie nu al dat ik minder cellulitis heb. Nu heb ik dat nooit zo erg gehad, maar als ik dan het vel van mijn bovenbeen samenkneep dan zag je een beetje putjes en dat is nu al een stuk minder!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:36

Waarom bij jullie wel. -O- :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:40

Pasamba schreef:
Ik weeg 1 keer in de week. Misschien zelfs een keer in de 2 weken.
Als ik zie dat ik niks ben afgevallen zakt mijn motivatie meteen naar het nulpunt.

Dat heb ik dus precies zo! Ik moet mezelf gewoon echt niet elke dag wegen, kan zo een kilo schommelen en als het dan net een kilo meer is dan daarvoor ben ik ook geneigd om die zak chips ook gewoon open te trekken omdat het toch niet helpt :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:40

Misschien scheelt het dat het enige wat ik momenteel doe is 1 uurtje manegeles in de week en that's it. Ik fiets niet eens iedere dag.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:42

Oh ik fiets ook niet iedere dag hoor. Rij wel 4 a 5 keer per week :j
Maar voor de rest zit ik ook bijna de hele dag achter de laptop, stomme deadlines voor verslagen ook :+

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:49

Oh ik doe er ook nog 2-3 keer fitness/spinning bij per week. :) En paardrijden.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:13

Dagje rust is wel even lekker geweest voor de spieren. Vanochtend gezwommen en 20 min shred gegaan. Werk belde of ik eerder kon beginnen. Dus vlug in de douche en nog ff langs paard!

Morgen weer voluit!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:15

Niet ontmoedigd raken als er niets veranderd. Bij de één gaat dit nu eenmaal sneller dan bij de ander. Misschien hebben jullie al een topfiguur en valt er weinig te veranderen! *\o/*

Even een plannetje voor vandaag: boodschappen doen (het is weekend! Ik mag iets lekkers!), afwasje doen, lunchen, een stuk gaan wandelen en daarna shredden. Gaat helemaal goed komen :D

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:30

Dank je wel Dorus voor je ww tip
Ga het toch is wat verder uitzoeken :))

Mri :(:) maar logisch dat je naar je lijf luisterd

Hier net dag 3 gedaan
Ging nu maar 2x dood ipv 3x :+

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:31

Over ten half uurtje san dag 8 beginnen, heb er zin in!
Succes allemaal :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:58

Ik heb dag 5 erop zitten! Ging iets minder goed dan gisteren, maar het was nu ook wel eens stukje warmer op mijn kamer en dat maakt denk ik ook uit. Al met al weer tevreden. Even uitpuffen, zweet wegspoelen onder de douche en dan naar stal. :) Iedereen succes vandaag!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:03

@Rebel_jits: nou jij geeft ons allemaal goede moed *\o/*
Succes Rozanne!

Ik shred denk ik voor het avondeten vandaag
(ik eet nu de Lekkerste Boterham Ooit: speltzuurdesembrood met light opgeklopte kaas, veggie ham, kerstomaat, radijs en lenteui)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:04

Winged schreef:
Ja, je moet echt je nek loslaten, heb ik ook moeite mee. Net zoals die laatste strenght oefening, níet naar voren gaan met je knie, dus die kont een kilometer naar achter, maar dan moet ik wel weer op mijn armen letten dat die goed gaan. En als ik op mijn armen let, dan gaan mijn knieën weer naar voor :+

In ieder geval: Die buikspieren overal hoe dan ook aangespannen houden :j

Bedoel je die ene dat je met je benen wijd moet staan en dan steeds zeg maar naar 1 kant zakken? Ik denk nl altijd dat ik het goed doe en dan zegt Jillian weer dat je knie niet naar voren mag en dan zit ik alleen nog maar daar mee te knoeien. :+ Maar dan zal ik vandaag ff proberen mn kont meer naar achter te doen.

Oja en die allerlaatste abs oefening, hoe doen jullie dat? Ik val altijd om en ik voel mijn buikspieren amper. -O- Zal wel de verkeerde spieren gebruiken ofzo. :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:05

Julia schreef:
Waarom bij jullie wel. -O- :')

Ik heb ook niet veel verschil hoor :(:) En ik eet übergezond en train met zware gewichten.

Het grootste verschil zit op m'n schouderbladen. Daar lopen echt spieren op, ik weet eindelijk wat 'definitie' betekend :))