Bedankt allemaal! Uit bloedonderzoek is gebleken dat witte bloedlichaampjes nog veel te laag zijn om de volgende chemo aan te kunnen. Dit moet hersteld zijn aanstaande maandag, anders moet de chemo worden uitgesteld. Moet voordat de chemo staat gepland die ochtend eerst nog weer bloed prikken, dan door naar oncologie arts en dan hopelijk door naar chemo 3 of anders direct terug naar huis.
Ik hoop dat je toch de derde chemo op de geplande tijd mag doen! En ik ben echt heeeel benieuwd naar de scan! Nou weer lekker aansterken op stal?
Lieset23
Geplaatst: 27-12-12 18:24
Oh Esther dat is toch wel even balen of niet. Hopen dat het maandag goed is en dat je voor de 3e chemo kunt. Duim voor je dat je maandag niet direct naar huis wordt gestuurd.
ievie
Geplaatst: 27-12-12 18:25
oeh, dat is jammer. Voel je jezelf verder wel oke? Heb je iets wat je moet spuiten om je bloedcellen eerder te laten opkomen? Ik kan me herinneren dat ik destijds neupogen kreeg. Dat versnelt de aanmaak van nieuwe bloedcellen.. Wordt ook wel gebruikt in de wielersport, haha
Naath86
Geplaatst: 27-12-12 18:26
Ow wat balen zeg.. Hopelijk is het maandag allemaal beter.. Is anders ook een hele reis voor je, alleen om bloed te prikken.
LiVetime
Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-12 18:28
Het is niet wat ik verwacht had. Ben ook enorm ongesteld geworden afgelopen dagen. Dat zal er misschien wel iets mee te maken hebben? Verga van de buikpijn bij vlagen en daardoor ook eerder moe. Lekker dat die chemo's alles in de war schoppen.
Ik ga morgen weer naar stal. Lekker weer veel buiten zijn, m'n paard nog even lekker rijden komende dagen.. Er is toch weinig wat ik er verder aan kan doen.