Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

Davina21 schreef:Vandaag heb ik gegeten:
O: 1 broodje met salami en 1 broodje met kaas.
T: opkikkertje
L: Kantonese kip (wereldgerecht)
T: 2 rijstwafels met smeerkaas
A: straks een schaaltje magere yoghurt met een handje ongezouten gemende noten en een halve komkommer in plakjes met een dressing van olijfolie en kruiden.
Wat vinden jullie hiervan als je dit zo leest?
! ajockeydream schreef:O: 2 broodjes met jam
l: 2 broodjes, een met schouderham en een met gerookte runder broodbeleg (weet naam niet meer)
T: handje nootjes en chocomel
a: andijvie stampot met speklapje (avond eten heb ik niet te kiezen)
Volgens me app zit ik nu (zonder avond eten) op 929 gegeten calorieën en heb er 2907 verbrand
? wat heb je gedaan?                                                         
), en als avondeten hadden we frietjes, toen heb ik een paar frietjes op en toen maar 2 boterhammen met paté gegeten.                                                         RubyRed schreef:Netjes lijstje Mjetterd!
Hier vandaag geen net lijstje, al pepernoten gegeten (glutenvrije zelfgemaakte, niet zo heel goed gelukt, zijn nog een beetje zacht van binnen), en als avondeten hadden we frietjes, toen heb ik een paar frietjes op en toen maar 2 boterhammen met paté gegeten.
.                                                         ajockeydream schreef:O: 2 broodjes met jam
l: 2 broodjes, een met schouderham en een met gerookte runder broodbeleg (weet naam niet meer)
Volgens me app zit ik nu (zonder avond eten) op 929 gegeten calorieën en heb er 2907 verbrand
? wat heb je gedaan?[/quote]ajockeydream schreef:ajockeydream schreef:O: 2 broodjes met jam
Het lijkt mij erg weinig, als je ziet hoeveel kcal je verbrand hebt denk ik dat je lichaam wel iets meer kan gebruiken.
Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om zoveel kcal te
verbranden? wat heb je gedaan?

Daar reageerde ik op.
 Dat men een keer een voorbeeld post van een dagmenu, prima! Maar 7 op 1 pagina deed me toch denken aan HKtopics.