@ Saintelette: Vervelend dat je daar zo'n last van hebt, waarom zie je er zo tegenop?
@ Miranda: Ik hoop voor je dat het meevalt maandag

Ik ben dus weer thuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miranda40 schreef:purny schreef:16 januari mag ik me weer melden bij Indigo.
Wat gaan ze daar dan doen? Wat voor soort therapie krijg je daar?
Robijntjah schreef:Hè marcelle! Vervelend zeg, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet!
Mijn nachtmerries zijn gelukkig weer iets af genomen, hoop dat het voorlopig zo blijft.
Miranda40 schreef:purny schreef:16 januari mag ik me weer melden bij Indigo.
Wat gaan ze daar dan doen? Wat voor soort therapie krijg je daar?
purny schreef:Dank jullie wel. Zoiezo zit ik nu nog steeds niet lekker in mijn vel. Als ik dan ergens op gewezen word dan antwoord ik niet want dan ben ik bang dat ik in janken uitbarst. En dan zullen mijn collega's vast denken dat ze niks meer kunnen zeggen tegen me want ik ben degene die altijd huilt.
Misschien moet ik me maar een tijdje in de ziektewet gooien, ik trek het allemaal niet meer eventjes.
Gister een kerstborrel gehad in mijn oude woonplaats. Stond er maar als enige daar bij en niemand die iets zei tegen me.... 3 uur voor niks heen en 3 uur terug gereden.
ikkkke schreef:het is lief wat je zegt, bedenk echter wel dat simpel relativeren niet zo makkelijk is in dit geval. Als ze dat had gekunt had ze zich nu niet zo poedersuiker gevoeld. Ik herken namelijk veel i haar situatie en dan is het niet 'even anders denken ' helaas. Zo denken doe je niet zomaar@Purny: ik begrijp je wel, maar probeer niet te veel na te denken over wat anderen misschien van jou zullen denken. Jij kan niet weten wat anderen denken en misschien denken ze dus wel iets heel anders dan jij voorspelt... Ik denk ook veel te veel over wat anderen denken en kreeg ook deze opmerking. Ik heb intussen ook wel gemerkt dat mensen inderdaad wel vaak iets anders denken dan ik voorspelde.
Het is niet leuk dat je daar alleen stond op die kerstborrel. Maar misschien is er wel een goede verklaring voor? Bv dat andere mensen jou niet zo goed kennen en daarom niet zo goed weten wat ze tegen je moeten zeggen? Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
t.
Robijntjah schreef:Ooh ik vind medicijnen ook helemaal geen schande en heb ook op een haar na aan de anti depressiva gezeten (lees; ik had de medicatie al thuis) maar ik ben echt een mietje met dingen die ik niet ken dus durf het echt niet...