[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:36

Wauw, super kapsel Blon_D! Ik zou willen dat krullen bleven zitten in mijn haar, maar helaas :\

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:37

JLLN_ schreef:
Ehh, die is volgens mij niet in daglicht gemaakt, maar zal niet zo veel schelen!
Hier in lichter dan licht daglicht :+
http://i47.tinypic.com/2yl6w4k.jpg

Ik weet van mijn vorige kapster uit dat mijn haar dus zo gelig blijft door het roodpigment wat in mijn eigen haarkleur zit, minder geel dan dit kan ik het niet verven mits ik ga blonderen!

Ik vind het zo zonde van jouw haar ;( Waarom ga je niet voor een ombre als je van t erge blonde afwilt? Gewoon je punten in jouw kleurtje houden en bovenop een wat donkerdere kleur <3

JLLN_

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:38

Hoe bedoel je zonde van m'n haar? :P
Wat is een ombre? :o

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:41

JLLN_ schreef:
Hoe bedoel je zonde van m'n haar? :P
Wat is een ombre? :o

http://www.tylermason.com/wp-content/up ... andrea.jpg

Een geleidelijke kleurovergang. Nu is dit plaatje wel wat extreem maar als jij van jouw hoogblonde kleurtje afwilt richting iets natuurlijkers zal de onderkant van jouw haar hier wel een aanslag van krijgen omdat het zo lang is.. Als je dit meekleurt zal het er niet mooier op worden.. Als je bijvoorbeeld een bovenste deel een tint of 2/3 donkerder maakt heb jij toch iets anders maar zullen jouw hardgespaarde lange lokken bespaard blijven

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:46

Ohh neeeee dat zou echt totaal niets voor mij zijn! :o

Heb dit nu al zo lang, en ik merk dat m'n haar sowieso niet heel blij wordt van dat blond de hele tijd, dus wil het graag een tikkeltje minder zonder echt donker te worden.. M'n haar heeft wel vaker een optater gehad, ben (geleidelijk aan dan wel) van donker bruin naar blond gegaan met highlights steeds (vond die highlights echt afschuwelijk lelijk en ordinair gezet :') )

Op deze foto was ik nodig toe aan een verf beurt, dus hier kun je de kleur van m'n eigen haar een beetje zien
http://i45.tinypic.com/2a6851t.jpg

Ik wil dus graag dat die uitgroei minder op gaat vallen, maar niet dat ik echt donker word.. (volgens mij is m'n eigen haarkleur nog steeds donkerblond, weet niet goed, verf het al zo lang _O- )

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:49

JLLN_ schreef:
Ohh neeeee dat zou echt totaal niets voor mij zijn! :o

Heb dit nu al zo lang, en ik merk dat m'n haar sowieso niet heel blij wordt van dat blond de hele tijd, dus wil het graag een tikkeltje minder zonder echt donker te worden.. M'n haar heeft wel vaker een optater gehad, ben (geleidelijk aan dan wel) van donker bruin naar blond gegaan met highlights steeds (vond die highlights echt afschuwelijk lelijk en ordinair gezet :') )

Op deze foto was ik nodig toe aan een verf beurt, dus hier kun je de kleur van m'n eigen haar een beetje zien
http://i45.tinypic.com/2a6851t.jpg

Ik wil dus graag dat die uitgroei minder op gaat vallen, maar niet dat ik echt donker word.. (volgens mij is m'n eigen haarkleur nog steeds donkerblond, weet niet goed, verf het al zo lang _O- )

Ik ken het probleem dat heb ik namelijk ook :+ Waarom haal je geen sprayblond voor je uitgroei? Dit kun je geleiderlijker gebruiken en dan blijf je toch blond. Het zal langer duren maar ik denk dat je je haar daar het mooiste mee kunt houden..

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:52

Ik heb sprayblond eens gebruikt toen ik op de middelbare zat, leek wel of ik vergif op m'n haar had gespoten zo lelijk werd mn haar er van!

Waardoor komt het eigenlijk dat je die haarkleur die ik wil alleen kunt bereiken dmv lowlights?
Laatst bijgewerkt door JLLN_ op 09-01-13 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:52

Als je eigen kleur echt donkerder is valt het echt minder op met wat verschillende kleuren (lowlights) plus een tintje of wat minder licht verven.

die ombre is wel erg extreem, vind zelf die van Lauren Conrad wel mooi bijvoorbeeld:
http://3.bp.blogspot.com/-MWaC0I7GuSs/U ... 2-5613.jpg

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:53

JLLN_ schreef:
Ik heb sprayblond eens gebruikt toen ik op de middelbare zat, leek wel of ik vergif op m'n haar had gespoten zo lelijk werd mn haar er van!

-O- Kaalscheren dan maar :+

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:54

JLLN_ schreef:

Waardoor komt het eigenlijk dat je die haarkleur die ik wil alleen kunt bereiken dmv lowlights?

Omdat die haarkleur diverse tinten heeft en niet 1 kleur.

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:55

lovelynutia schreef:
Als je eigen kleur echt donkerder is valt het echt minder op met wat verschillende kleuren (lowlights) plus een tintje of wat minder licht verven.

die ombre is wel erg extreem, vind zelf die van Lauren Conrad wel mooi bijvoorbeeld:

Dat ziet er wel mooi uit! Alleen vind ik het bovenop bij haar wel veeeulste donker!
Wat kost lowlights laten zetten bij een gemiddelde kapper? iemand enig idee?
Laatst bijgewerkt door JLLN_ op 09-01-13 22:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:56

JLLN_ schreef:
lovelynutia schreef:

Dat ziet er wel mooi uit! Alleen vind ik het bovenop bij haar wel veeeulste donker!
Wat kost lowlights laten zetten bij een gemiddelde kapper? iemand enig idee?

Verschilt per kapper daarvoor zal je gewoon de telefoon moeten pakken. Dat bovenste kan je zo donker of in jouw geval licht maken als jij zelf wil ;)

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:58

Hmm, nog aanraders voor kappers? Het was trouwens team kapsalon, niet traditions, bedenk ik me net :+
Maar team kapsalon ga ik nooooooooit nooit noooit meer heen.

ow, voor mij is dat een kleur haha _O- Maar stel; ik ga met die foto naar de kapper, dan zouden zij dmv (een heleboel) lowlights dat effect kunnen creëren? En hoe zit het dan met m'n uitgroei? Want als ik het dan bij wil werken dan komt dat er toch heel anders uit te zien of hoe moet ik dat zien?

editje;
http://i46.tinypic.com/wl82ky.jpg
zelfde haar :P hier zie ik wel wat beter dat het verschillende kleuren zijn

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:01

JLLN_ schreef:
Hmm, nog aanraders voor kappers? Het was trouwens team kapsalon, niet traditions, bedenk ik me net :+
Maar team kapsalon ga ik nooooooooit nooit noooit meer heen.

ow, voor mij is dat een kleur haha _O- Maar stel; ik ga met die foto naar de kapper, dan zouden zij dmv (een heleboel) lowlights dat effect kunnen creëren? En hoe zit het dan met m'n uitgroei? Want als ik het dan bij wil werken dan komt dat er toch heel anders uit te zien of hoe moet ik dat zien?

Tja lowlights zal je uiteindelijk ook weer moeten bijzetten omdat jouw haar ook niet jouw natuurlijke kleur heeft alleen dan heb je dus weer highlights nodig :+

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:02

Blon_D schreef:
Tja lowlights zal je uiteindelijk ook weer moeten bijzetten omdat jouw haar ook niet jouw natuurlijke kleur heeft alleen dan heb je dus weer highlights nodig :+

Hmm ja dat bedoel ik! Dan blijf ik bezig eigenlijk.. Daarom heb ik liever een kleur die ik erop knal :+

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:02

JLLN_ schreef:
Blon_D schreef:

Hmm ja dat bedoel ik! Dan blijf ik bezig eigenlijk.. Daarom heb ik liever een kleur die ik erop knal :+

Dat kan ook wel maar dan heb je niet de kleur op de foto die jij wilt :+

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:06

Heb je misschien een voorbeeld van wat dan wel zou kunnen? :P
(wat er enig zins op lijkt)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:09

JLLN_ schreef:
Heb je misschien een voorbeeld van wat dan wel zou kunnen? :P
(wat er enig zins op lijkt)

Moet je even terug lezen naar de kleuren die ik al eerder aangaf goudblond van loreal nummer etc staat er wel bij

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:13

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:19

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:20

Daar kan ik denk ik wel mee leven :D
Ga morgen eens kijken!
Bedankt voor de informatie en tips iedereen :)

En als ik besluit het te verven zal ik het resultaat delen mocht daar interesse in zijn :+

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 23:50

die zijn wel mooi ja! ik zou idd lekker die doen. je kan altijd nog highlights en lowlights zetten toch?

lovelynutia

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 00:25

idd eerst zelf kijken hoever je komt kan nooit kwaad :j

moonday

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 10:30

Blon_D schreef:
moonday schreef:
Iemand een idee? Ik ben jullie echt dankbaar als iemand wat weet.

Ik zou iets van een lok of een pony (heb je een stijltang?) er in laten zetten en het van voor wat meer in lagen laten knippen zodat het geleiderlijker naar achteren loopt alleen wel langer dan op het plaatje.
http://www.modewijzer.com/hoe/jennifer-aniston2.jpg

zelf zou ik dit kapsel willen
http://www.amikappers.nl/afbeeldingen/a ... ontact.jpg
Helaas is mijn haar totaal niet geschikt voor dit kapsel ;(

Bedankt van je ideeën!
Misschien dat ik maar probeer een pony te nemen, ik heb tot mij 13e altijd een pony gehad maar heb het toen langer laten groeien, heb daarna nog wel een paar keer weer een pony laten knippen, maar mijn haar is nogal dik (vooral als het kort is) en dan gaat het alle kanten opstaan en ziet het er niet uit ,en denk ik dit nooit meer.
Maar misschien dat ik er maar weer een keer aan waag.
en ik dnek er over na om mijn haar weer eens in de verf te zetten.
Ik heb zo mijn buien en dan moet er wat anders aan mijn haar, en dan heb ik het laten knippen en dan heb ik toch een spijt haha.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 12:57

Heel mooi moonday! Ik ga ook proberen naar die kleur,

Even een kleine update van mijn haar , ik had nadat de coupe solei mislukt en rood was (met blondeerpoeder over bijna zwart haar geen goed idee) een asblond er over heen geknald, het had overal wel gepakt behalve in de punten, toch nog even langs de kapster gegaan. Deze heeft het dode haar, wat dus zwart bleef weggenipt maar ze wilde het niet meer verven ja over 6 weken.

Vanacht maskertje er in en de conditioner van de haarverf. Tot mijn verbazing ben ik weer blond en zo goed als lichtblond. Wonderhaar denk ik maar ik ben echt super blij!

Ik heb trouwens astint van loreal gebruikt , fijne verf dus en me haar werd er superzacht van, mag ook wel eens gezegd worden!