[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 12:15

Tunnels <3

Heb best veel vrienden met tunnels, ook van 23 mm haha

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 13:35

Ik heb aan beide kanten tunnels van 6mm. Het is heel verleidelijk om groter te gaan, maar ik hou het voorlopig maar even op 6mm. Mijn vriend heeft een tunnel van 10mm en ook hij blijft (voor nu) op die maat.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:36

Ik vind tunnels een beetje 'oud'. Mijn klasgenootjes op de middelbare school liepen daar mee 7 jaar terug.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:41

Uhh wat maakt dat nou weer uit? Mensen lopen al jaaaaaren met oorbelgaatjes/piercings en dat is nog steeds populair.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 14:57

Whaha nou ja zeg, dat is nou echt niet iets waar ik me druk over maak. Dat zou toch wat zijn zeg, dan moet ik mn tattoo er denk ik ook maar af poetsen en alle piercings die ik al jaren heb uit mijn lijf trekken. Volgens mij is dat alleen een "ramp" voor mensen die zoiets nemen omdat het in de mode is. Persoonlijk versier ik mijn lijf alleen met dingen die ik zelf mooi vind, lekker makkelijk :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 15:43

Een tunnel draag je omdat je hem mooi vindt, niet omdat ie in de mode is :')

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 15:44

Inderdaad!! Al lijkt het de laatste tijd wel steeds vaker voor te komen.
Of het ligt aan de mensen waar ik mee omga :')

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 16:54

Volgens mij komt het ook meer voor, omdat het nu makkelijker geaccepteerd wordt in de maatschappij. vroeger was dat nog een beetje taboe.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 17:54

Ja dat denk ik ook en de spullen/sieraden zijn veel makkelijker verkrijgbaar met de komst van webshops. Waar ik overigens heel blij om ben hoor :D

Gelijk een vraagje wat daar op aansluit: ik heb een tijdje geleden wat bij Bodyartforms gekocht en ik vroeg me af hoe lang jullie gemiddeld moeten wachten op een bestelling die daar gedaan is? Ik las dat er gemiddeld 2 tot 6 weken voor staat, maar ben erg nieuwsgierig of het dichter naar de 6 of naar de 2 weken ligt (mijn bestelling is ruim 2 weken geleden gedaan, dus het zou elk moment kunnen komen, maar het kan ook nog 4 weken duren natuurlijk :+ ).

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 18:13

Hoi mensen!
Ik ben na een lange tijd weer terug, en helaas, met een probeem :(
Heb mijn navelpiercing nu al sinds 1 augustus, en ging eigenlijk altijd wel redelijk goed.
Hoewel het vaak leek dat ie echt helemaal genezen was, had ik wel soms nog een beetje pus.
Nu had ik 2 weken geleden dat er aan de ene kant van mijn staafje onderhoud een zwelling zat.
Heb die toen paar dagen gereinigd met middeltje dat ik nog had van mijn tragus, en die was toen weg,
maar nu sinds gisteren is ie er terug ;(

Iemand raad?

DidiK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 19:34

Ik denk niet dat dat een questie is, ' oud '. Vind ze ook zeker niet leeftijdsgebonden. Hou zelf niet van tunnels, en lijkt me ook een eng idee dat oprekken etc..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 10:13

LisaaBloem schreef:
Uhh wat maakt dat nou weer uit? Mensen lopen al jaaaaaren met oorbelgaatjes/piercings en dat is nog steeds populair.

Ik zie die tunnels net als die wijde pijpen met broeken (die helaas weer volop in de winkels hangen) :').
Maar dat is persoonsgebonden en iedereen moet doen wat die zelf mooi vindt! Mij hoor je niet hoor, al is iemand paars uitgslagen trek ik me er niets van aan,hihi.
Iemand hier vroeg meningen overtunnels,nou ja dan geef ik die he ..

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 11:14

Nou ja in de piercingwereld is zoiets nog steeds actueel en dat wordt nooit "oud", waar kleding wel dus "retro" wordt dus dat klasgenoten van jou dat vroeger al deden is heel leuk maar het is iets wat zelfs al voor hun tijd gedaan werdt dus dan was het al "oud" toen zij het deden. Het is misschien de laatste tijd door al die teen musicians die stoer willen zijn nu een hype geworden maar dit iets wat altijd zo blijft.

Ik ga zodra mijn neuspiercing eindelijk geheeld is waarschijnlijk een 6mm labret laten zetten.. vind het zo gaaf bij andere mensen en denk dat het bij mij ook heel goed gaat staan.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 15:08

Het is ook maar een mening tjezus :')

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 17:34

Mijn zus heeft in een week tijd van een normaal gaatje naar 4 mm gestretcht :roll:
Ik heb haar gewaarschuwd maar ze wilt niet inzien dat het verkeerd kan gaan..
En het rotte is dat het ook nog gewoon goed gaat :')

En ik doe al vanaf december over 6 mm :oo

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 18:31

Hmm, ik heb ineens random een heel raar plekje op mn oorlel, naast mijn tunnel. Mijn ouders gelijk over de zeik dat het vast ontstoken is en dat komt allemaal door die tunnels :') Sure.
Hele plekje heeft niks met oorbel te maken, anders had ik dat wel gemerkt. Overigens zit ik rechts op 8mm/8.5mm en links nog op 7mm, maar daar kan al wel een 8mm in denk ik :)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 19:12

Ik vind het echt stom dat iedereen zegt dat ze tunnels hebben.. := Vraag me af of ze dan zo weinig van Nederlands of zo weinig van stretches snappen.. Ik hoop maar het eerste. (:

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:29

Ik heb een vraagje over me navelpiercing; ik heb hem nu ongeveer 4maanden en er komt elke dag een beetje pus (vies he :P ) uit als ik er op druk. (Ik raak het alleen aan met schone handen). Het is verder niet rood open het doet geen pijn. Iemand een idee hoe dit komt en hoe het weg gaat? :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:37

Niet aanraken moet normaal helpen, had het ook, piercing een keer goed schoon gemaakt (piercing eruit, met warm water schoongemaakt, gedrukt bij de navel om de pus eruit te krijgen) en toen niet meer aangeraakt. Was binnen no time weg.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:44

Dinniej schreef:
Ik vind het echt stom dat iedereen zegt dat ze tunnels hebben.. := Vraag me af of ze dan zo weinig van Nederlands of zo weinig van stretches snappen.. Ik hoop maar het eerste. (:

Niemand zegt hier in deze omgeving stretches, deed het eerst wel, maar was snel afgeleerd haha

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:54

Haha, het maakt mij bijzonder weinig uit wat ze in mijn omgeving zeggen. Ik vind het bijzonder suf om te zeggen dat je tunnels bijvoorbeeld pijn doen, ik heb nog nooit pijn aan een stukje metaal gehad.. En als mensen het verkeerd zeggen in mijn omgeving zullen ze het weten ook. :+

kriistellx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:02

xSlvna schreef:
Niet aanraken moet normaal helpen, had het ook, piercing een keer goed schoon gemaakt (piercing eruit, met warm water schoongemaakt, gedrukt bij de navel om de pus eruit te krijgen) en toen niet meer aangeraakt. Was binnen no time weg.

Ga ik doen! Ik ben alleen bang dat ik m er niet meer in krijg :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 21:04

Dan niet er uit halen en gewoon negeren :+

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 23:36

Hoi, ik ga toch maar even mijn vraag stellen hoor. Ik heb m'n navelpiercing nu ruim 4 maanden, maar 2 weken terug zat er van de een op de andere dag een bult aan binnenkant van m"n navel, rechts onder het onderste gaatje ( weet ook niet hoe ik het het beste uit kan leggen :+ )
Het is dus een inwendige bult van ongeveer 1 cm doorsnede. Ik heb de piercing er even uitgehaald en alles goed schoongemaakt met een zoutbadje en unicura zeep, maar ik zie na die 2 weken dus helemaal geen verschil. Hebben jullie enig idee wat dit is? Zou dit zo dringend zijn dat ik langs mijn piercer moet gaan? Of is het gewoon iets wat wel vaker voor komt?

Alvast bedankt!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 07:51

DidiK schreef:
Heb ze ook gezien in kuiltjes van je rug, maar een appelboortje lijkt me wel een beetje raar? Straks heb ik 2 blijvende grote gaten ergens haha..

Jullie mening over die grote gaten in oren ? ( tunnels of iets?? )

Ik heb 10mm, mensen verwachten het niet van me want ben heel meisje meisje, krijg altijd te horen dat ik erg chique oortjes heb :)

hier nog met 8mm:

Afbeelding

Afbeelding
10mm

en zilver:
Afbeelding

Ik hou er niet van als oren er rommelig uit zien dus veel verschillende kleuren enz.