Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zahlina schreef:Saffier, wat goed van je tuin!!! Ik zou jouw advies ook wel kunnen opvolgen, nu is het steeds weer veel werk maar ja goede voornemens werken niet altijd goed.
Dank jullie van alle het lieve duimen, eind deze week weet ik het zeker of het goed is of niet.

)

zie haar dus de hele dag! (kinderdagverblijf) 
..ik ben 37 jaar en heb sinds 3 jaar een lieve vriend(ook 37 jaar).
.

Laura82 schreef:En hoe doen de huismama's dat financieel gezien? Man met goede baan, of...?
) ben geen voorstander van een kinderdagverblijf kind dus als beide ouders 40 uur of meer werken en het kind zit 5 dagen op het verblijf. Mer1980 schreef:Glijmiddel, wat is datniet nodig gelukkig
maar kan me ook niet voorstellen hoe het is om met PCOS om te moeten gaan. Lijkt me wel zwaar die onzekerheid. Ik had er ook nog nooit van gehoord, pas in dit topic.
Friemel: wat naar van die nachtmerries. Je schijnt van die bach druppels te hebben die ruchtgevend werken en zorgen voor een diepere slaap (niet schadelijk voor zwangerschap), misschien dat het helpt tegen de nachtmerries. Ik heb ook wel eens zo'n periode gehad en had op de achtergrond heel zachtjes de radio aan, dat hielp erg goed gewoon sky radio......
Suze: de dag komt al snel dichterbij, wat spannend allemaalweet je dat ik je gewoon voor me zie in een knal rode jurk of een zwarte (ik denk zelfs gek genoeg voor een roze). Jij bent echt geen type voor een witte jurk
![]()
Ik wacht in spanning af op je foto's....
CindyUniek schreef:Nou idd FM, wij dachten ook als alles 'goed' moet zijn waren we nu nog zwanger denk
we hebben een goed huwelijk en mensen waar we op terug kunnen vallen in gevallen van nood e.d.
en het gaat prima
Casanova, welkom!!! spannend!! als je het gewoon om de dag doet of eens in de 3 dagen zou je qua zaadjes je ei iig niet missen
moet jij nu strengere controles in als je zo zwanger raakt gezien 35+?

wie weet hebben ze zelf wat opties voor je??
)