Niet uitgeleend toevallig? of andere crème gebruikt?
Kan een bacterie bijgekomen zijn op de een of andere manier
Morrow_Less
Geplaatst: 18-02-13 21:11
Hmm morgens even een andere nemen dus, kan ik desnoods in het weekend is testen met diegene van vandaag als ik er nog op reageer, zo ja weg ermee. Wel jammer, hij is nog belange niet op.
Eerste keer was gevoelig... na 4 weken bijwerken was euhh pittig haha. Maar bij mij bloedde het meer dan gemiddeld waardoor de verdovingsvloeistof er weer uit ging. Maar het was wel te doen hoor ik zou het bij wijze van zo weer doen.
Dat ziet er gaaf uit zeg. Idd lijkt het mij wel erg pijnlijk,en hoevaak moet dit bijgewerkt worden? Of moet je zo iets eigenlijk zien als een normale tattoo?
Ik kom even binnenvallen, in plaats van een elektrische wimperkruller kun je ook je wimperkruller kort onder de föhn houden tot hij "heet" is. Een vriendin van mij heeft een elektrische en ja het krult wel eventjes, maar het zakt ook gauw weer uit bij haar.
Leuk gedaan! ik vind de vorm van je wenkbrauwen en oogleden rrg mooi! Vind dat oogschaduw altijd zo'n mooi verloop krijgt omdat je al een natuurlijke schaduw hebt
Misschien een rare vraag maar wat is subtiele make voor een begrafenis. Mijn ogen zijn al zo fiets up dat ik het graag een beetje wil verdoezelen zonder er met een insectenzonnebril rond te lopen.
Dank jullie wel!! Moet nog enorm veel leren op makeup gebied, maar ik ga vooruit heb een bertje haat liefde verhoudong met mijn wenkbrauwen, officieel zijn ze erg bush bush achtig, dus moet ze iedere dag bijwerken...
shantal
Geplaatst: 19-02-13 13:59
Misschien alleen macsara en een lichte kleur bruin???
Aight
Geplaatst: 19-02-13 17:39
weet er iemand waar je urban decay palette kunt kopen in een nederlandse webshop?
Het is dat ik niet weet hoe ik. Ze kan verzemden, anders had ik ze zo voor je gehaalt
Glossi
Geplaatst: 19-02-13 20:53
ML, zou alleen basis make-up op doen met waterproof mascara. Ik jank altijd en zie er na afloop toch ziek van de vermoeidheid uit. Dus meer make-up is voor mij zinloos. Sterkte
Gianti, mooie make-up
Had vanmiddag eindelijk het stekertje van mijn camera gevonden. Zal zo de laptop pakken en de foto van de kwast en blush uploaden.
__Esther__
Geplaatst: 19-02-13 21:03
Suus___ schreef:
Ml als ik weet dat ik ga halen doe ik waterproof eyeliner en mascara op..
Allereerst gecondoleerd! Ik zou ook kiezen voor waterproof eyeliner en mascara. Misschien kun je nog een subtiele/ingetogen lippenstift op doen.
Gianti
Geplaatst: 19-02-13 21:09
iemand idee wat voor make=up je hiervoor kan gebruiken?