Zo ik heb gister de plakkers maar verwijderd. Alles jeukte en ik plakte aan alle kanten. Rond 18 uur was er 1 losgeraakt en ik had zoiets van toedeledoki. Ik plak er geen nieuwe op ga lekker douchen. Die halve dag maakt ook niet meer uit. Nu op naar de uitslagen. Ben benieuwd.
Na de operatie was douchen ook zo heerlijk Doodeng wel, want douchen was flauwvallen en die asociatie had ik ook, maar daarna was 't genieten
Bravura
Geplaatst: 28-05-17 09:54
Hopen dat de irritatie nu snel weg is Pipo. Gast3289....douchen is flauw vallen? Vreselijk....je vertrouwt je eigen lijf dan niet. Dan is het inderdaad fijn en ff wennen dat het dan wel goed gaat!
Anoniem
Geplaatst: 28-05-17 09:56
Ja dat was voor de operatie vaste prik.. kon 30 seconden in de douche staan en dan viel ik flauw..
Nu hou ik nog niet van lang douchen maar het lukt in ieder geval wel weer
Af en toe vertrouw ik m'n lijf & hart nog niet.. maar dat gaat er ook niet meer uit denk ik..
Jee dt is ook wat. kan je geen krukje in de douche neerzetten dan? Lastig hoor. Misschien als je dat idee wel laat varen dat je er ook geen last meer van heb. Vaak is het zo dat als je iets "verwacht" het ook daadwerkelijk gaat gebeuren. ( het welbekende tussen de oren zitten) Maar makkelijk gezegd van mij uiteraard. Ik bedoel het niet negatief hoor. Maar zolang jij daar een soort van angst voor heb, is de kans groter omdat je in je hoofd gewoon onbewust dingen regelt zeg maar
Heftige verhalen weer! Iedereen succes en heel veel sterkte! Ik ben weer voor een jaartje goedgekeurd!
Bravura
Geplaatst: 02-06-17 16:59
Hier afgelopen maandag gedotterd en stent gekregen. Daar voel je dus wel degelijk wat van . S avonds flinke nabloeding op de polsslagader. En vandaag weer in ZH met pijn rechterarm waar ze er 2x in zijn gegaan met catheterisatie in paar weken tijd. Eerste x ook flinke nabloeding op polsslagader. Kon gelukkig maandag nachtje blijven. Ook pijn op borst en rug de dagen na het dotteren. Blijkt stentpijn te zijn? Eerste x bloedprikken vandaag weer dat stofje aanwezig en was bang dat ik weer kon blijven. Maar 2e x bloedprikken was alles goed. Dus zit nu te wachten tot ik opgehaald wordt.
Ik kreeg gister een fijne mededeling. Ik zou as maandag geopereerd worden (stoma weer opheffen) Maar de anesthesist wil me niet onder zijl brengen. Dus de hele operatie gaat niet door! Het blijkt dat ik een matig tot ernstige stenose heb in mn mechanische aortaklep. Toch wel handig dat ik dit dus niet wist! Mij is verteld dat mn klep een beetje zou lekken, maar ze dat allemaal doen en nu blijkt t toch even iets anders in elkaar te zitten... Was gister helemaal van de kaart!! Al 3 maanden op deze operatie aan het wachten en nu dit! Dag leven, dag werk.. dag hobby's. Moet me nu eerst richten op wat er nu gaat komen. Moet ik geopereerd worden daaraan?? zou de 3e hartoperatie zijn. Dat ga ik niet leuk vinden, de vorige keer was al erg vervelend doordat ik zo heel lang last had van mijn borstbeen. (litteken weefsel ed) Maar goed, adem in, adem uit... Op naar meer nieuws.
Jee heftig zeg! Maar ff laten bezinken, dit is niet niks. Sterkte !
Bravura
Geplaatst: 13-06-17 15:45
Wow Pipo....dat is slecht nieuws. Ben je al daarvoor bij de cardioloog geweest? Of krijg je een oproep nu? Kwamen ze er achter door het holter onderzoek???Heftig hoor... Hoe kwamen ze er anders achter, aangezien je voor de stoma ging? Doe kalm aan...en bel 112 als je je niet goed voelt...
Vanmiddag heeft de cardioloog mij terug gebeld. Hij was er niet en de discussie ging per mail ofzo. (lekker belangrijk) Hij durft het wel aan. Maar de anesthesist heeft het afgeblazen. Niet de middelen in huis als het wel verkeerd gaat. Dit alles stond in zijn (cardioloog) rapport van 8 mei jl. Hij heeft me uitgelegd dat ze een echo van het andere zh hebben opgevraagd en dat er dus meer ruis/lekkage is. Daarom moet ik dus ook eerder terug voor een fietstest en een echo weer. Zo kunnen ze zien hoe ernstig het achteruit gaat. Ik ben zelf eerder naar de cardioloog gegaan omdat ik dus idd erg kortademig ben als ik wat doe. Ik hoop dat ze me nu dus doorsturen naar een umc en daar de boel even aan elkaar naaien en ik zo toch geholpen word. Want zolang de breuk (van de stoma) er zit, kan ik niet vooruit.
Bij mijn weten mag je gewoon je dossier opvragen en naar een ziekenhuis gaan waar je wilt behandeld worden. Wel moet je in Nederland vaak betalen voor je dossier.
Jeetje pipo.. dat is niet het nieuws waar je op zat te wachten. Ze zijn inderdaad verplicht trouwens om je dossier aan je te overhandigen, daar heb je recht op: het gaat immers om jou!
Dit weer vind ik heerlijk. Eindelijk heb ik het niet de hele dag koud. Hoef geen heel noodpakket mee te slepen, alleen rekening houden met koude drankjes en vreemde blikken als ik een warme koffie bestel. Eindelijk eens niet moe door allergie.