Moet nog 700 ml voor de 2 liter haha:D Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet nog 700 ml voor de 2 liter haha:D 

. Ik eet gewoon 3 maaltijden op een dag (en dan eet ik best veel
) en verder soms een tussendoortje (als ik ergens op bezoek ben en wat krijg aangeboden) en heb gemerkt dat ik het zo heel makkelijk kan volhouden...
Ga op het moment wat langzaam. Heb nog zomervakantie en toch wel wat meer lekkere (slechtere) dingen gegeten dan voor de vakantie. Maar des al niettemin toch tevreden over het resultaat
Over 1.5e week begint school weer en heb ik net weer even wat meer controle over mijn inname! Dan moet ik het doen met wat ik mee heb 
Naast het hardlopen ga ik vanaf september ook beginnen met pilates om er voor te zorgen dat mijn lichaam de 'klappen' beter kan opvangen. Die tip kreeg ik van een medewerker van Runnersworld

Trots! 
magda_90 schreef:Hmm, terugvallend op het drinken, iedereen roept dat het gezond is. In tegendeel het is nooit wetenschappelijk bewezen, per persoon moet bekeken worden waarmee je het op een dag vol houdt. Ik heb het namelijk geprobeerd en mijn darmen sloegen van die hoeveelheden alleen maar op hol. Nu drink ik dus veel vruchtensappen (fruit in de blender), thee en water (plus het vocht in salades, vlees etc.) en dat gaat beter.