Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tamadine schreef:Annibel, waarom is een spiraal geen optie?
annibel schreef:Tamadine schreef:Annibel, waarom is een spiraal geen optie?
Omdat ik eigenlijk heel bang ben dat het erg pijn doet, en dat ik net als jij hierboven al zei; heel duizelig en naar wordt.. Dat heb ik namelijk nogal snel..
En de Inplanon zit maar 3 jaar, de spiraal 5 jaar en dit vind ik toch wel lang..
Lastig dit...
_karin_ schreef:He wat een fijn topic dit!
Ik heb tegelijk met Tamadine mijn spiraaltje laten zetten, nouja niet samen dus.Maar ook vrijdag. Ik ben afgelopen woensdag ongesteld geworden omdat het raadzaam was dat te zijn tijdens het zetten, maar ik bloed inmiddels nog steeds. Heel minimaal, zo net-wel-net-geen-tampon geval, helaas wel wat bloed in iemand anders bed achtergelaten die daar niet zo van te spreken is.
Nu dus hopen dat het ophoudt... maar als ik dan op google keek dan kon het wel tot 7
maanden duren?! Iemand, spreek mij moed in!
Ik had ook voor het zetten aleve feminax (2x, werkende ingredient is dus naproxen) genomen op advies van een bekende, was wel even tandjes op elkaar tijdens het zetten maar zeker te doen. Die middag was staan nog wat vervelend en had ik ook de dag leeggehouden om met een kruik op de bank te blijven.De dag erna was ik zo goed als nieuw. Behalve het aanhoudende bloeden dan....
annibel schreef:Tamadine schreef:Annibel, waarom is een spiraal geen optie?
Omdat ik eigenlijk heel bang ben dat het erg pijn doet, en dat ik net als jij hierboven al zei; heel duizelig en naar wordt.. Dat heb ik namelijk nogal snel..
En de Inplanon zit maar 3 jaar, de spiraal 5 jaar en dit vind ik toch wel lang..
Lastig dit...
Tamadine schreef:Eerlijk is eerlijk, fijn was anders! Maar uiteindelijk heb ik een uurtje in totaal echt last gehad en het zetten zelf ging echt maar om seconden. Na het slapen was de pijn grotendeels weg. Wel heb ik gewoon uit voorzorg voldoende pijnstilling genomen de dagen erna en sinds gisteren niets meer genomen (gaat dan dus om 3 dagen) en gaat eigenlijk heel goed. Ben dr nu echt wel heel blij mee.
Ayasha schreef:annibel: ik word ook heel snel licht in mijn hoofd maar bij spiraal had ik daar geen last van. Als je een beetje een fijne dokter hebt mag je ook gewoon even blijven zitten tot je zeker bent dat je je goed voelt. Even rustig recht op gaan zitten, kijken of je kopje het daar mee eens is, diep in en uit ademen en na een paar minuten rustig op staan.Dan komt het wel goed! Of je moet wel heel erg pech hebben maar er zit hier zo'n pechvogel in het topic en die is nu naar ik lees, toch wel tevreden dat ze het heeft laten doen.
Tamadine schreef:Ik was ook gewoon te snel opgestaan en kleren gaan aantrekken haha. Maar toen ff 2 min gaan liggen en was het goed ook.