Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Pilipa_ schreef:Lekker geslapen joehoeee![]()
Gelukkig dat je gelijk antwoord hebt gehad, kan je dat gelijk van je lijstje strepen, en weer een opluchting .
Lekker op het gemak doen vandaag, beetje de nodige dingen en das wel weer genoeg
Met eten vroeg ik me af ( hoop niet dat ik er overheen gelezen heb)
Wat je nou echt moeilijk kan eten , heeft het met smaak en samenstelling te maken ? je schreef dat een Bossche bol er niet in zou gaan ( is dat door de room ?)
Ik heb mijn mama namelijk verteld over je , en ze zei vroeger toen ik klein was moest mijn moeder veel pureren voor me omdat ik geen stukjes durvde te eten ( heel vaag haha )
Dus ze zegt dan heb ik nog wel wat lekkere dingen in en recepten boekje, die kan ik je dan sturen of als ik in het weekend een weekend dienst bij je moet komen draaien neem ik dat mee
![]()
Kan ook men mama sturen die is de beste als je ziekjes bent
__Marije__ schreef:Wat super dat je goed hebt geslapen!!!! En goed nieuws over je inkomen, SUPER!!!!
Nou ik heb net het onbegrip van mensen om je heen zelf ook meegemaakt.. mijn collega is pissed omdat ik aankomende woensdag niet kan werken voor haar (ze moet met haar dochter naar de gynaecoloog die is zwanger). Ik heb dan een afspraak met iemand die ook dezelfde zeldzame tumor heeft als ik, nou sorry hoor maar dat ga ik echt niet meer afzeggen! Daarbij had ze er ook wat eerder mee kunnen komen, ze vroeg het me vrijdag.
Nu kreeg ik net een oproep van het UMCG, ik moet 2 februari naar de oncoloog, een dag dat ik moet werken. En toevallig had ik haar vandeweek gevraaagd of ze 23 maart ook kon want dan gaan wij een weekendje weg. Was prima. Maar nu proef ik dat ze 2 februari eigelijk niet wil OMDAT ik woensdag niet kan. HALLO denk je dat ik het leuk vind om naar een oncoloog te gaanIk zit er nu al tegenaan te hikken, en dan gaat ze nog moeilijk doen ook.. AARGGGHh
Sorry dat ik je topic vervuil maar hier zitten volgensmij mensen die me wel begrijpen
Horse_lover9 schreef:Kom er net via een oom achter dat niet alleen mn oma slokdarmkanker heeft gehad (overleefd), maar ook mijn tante (niet overleefd...). Enige is: ze hebben toen bij haar niet alles weggehaald en de technieken zijn nu beter...
Horse_lover9 schreef:Kom er net via een oom achter dat niet alleen mn oma slokdarmkanker heeft gehad (overleefd), maar ook mijn tante (niet overleefd...). Enige is: ze hebben toen bij haar niet alles weggehaald en de technieken zijn nu beter...
Kido schreef:Horse_lover9 schreef:Kom er net via een oom achter dat niet alleen mn oma slokdarmkanker heeft gehad (overleefd), maar ook mijn tante (niet overleefd...). Enige is: ze hebben toen bij haar niet alles weggehaald en de technieken zijn nu beter...
Zijn misschien wel dingen die je kan aankaarten met oog op familiare kanker soorten?
Wel heftig....
En kwa eten als je nou iets meer vocht (melk/water)toevoegd word t vloeibaarder en misschien wel weg te krijgen?