Nagellak topic #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miri

Re: Nagellak topic #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:50

ik probeer nu wat te bestellen bij ebay maar klopt het dat je een creditcard nodig hebt? Want dan heb ik een probleempje :P

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:53

Nee hoor, je kan vaak ook met paypal betalen :j
Even goed opletten wat er bij verzenden en betalen staat..

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:54

Ik zou het ook wel graag willen zien. Vond hem wel erg leuk gedaan.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:55

rachel_j schreef:
gisteren ook even bij KV geweest , heb n crackje gekocht , parelmoer ondergrond,en daarover paarse crack , ben niet heel erg kapot van de crack (kon m er amper fatsoenlijk opkrijgen!) maar t is weer eens wat anders.
mn uitnodiging voor de beurs in gorinchem is binnen, dus daar wacht ik nu op voor ik weer ga shoppen.(looove de beursaanbiedingen!)
vanmorgen ook naar stal geweest, kom thuis, denk ; goh wat ruikt het hier naar de nagellak??
is dochterlief van 8 haar nagels gaan lakken en heeft ze het flesje laten vallen, en laat dat nou uitgerekend mn lievelingskleur van OPI zijn!!! grrrr van alle lakjes uitgerekend die!

Alweer? Of was jij dat vorige keer ook al niet? :=
Misschien moet je je dochter toch maar eens echt gaan uitleggen dat dat niet helemaal de bedoeling is of het op een plek zetten waar ze er niet bij kan?

@ Miri: Geen idee? Bij sommige wel ivm snelle betaling. Had dat in het begin ook wel eens, maar nu opeens nooit meer? Kweet ook niet wat ik gedaan heb om dat te veranderen :=
Eerst duurde het ook altijd een paar dagen voor er geld van mn rekening werd afgeschreven, dat is nu ook opeens direct geworden, terwijl ik helemaal geen pp saldo heb ofzo.

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:55

ja er staat betalen met paypal, en daarvan heb ik nu een account aangemaakt maar als ik wil betalen zegt hij dat ik een creditcard moet toevoegen... of moet ik eerst geld overschrijven van mijn rekening nummer naar paypal? werkt het dan pas? :p ( sorry ik ben echt een beginner wat dit eraan gaat ;))

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:56

Eerst geld overschrijven van je rekening naar paypal
Of je rekening koppelen aan paypal :j

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:58

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 12:59

Oke bedankt!! en xLindy91 ik zag het net toevallig ja!! Dus dan ga ik daar maar even op wachten! ;) iedereen bedankt voor de hulp! :D

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:07

Pfff willen jullie niet zoveel posten, ik kan jullie niet bijhouden moet gewoon 25 pagina's gaan bijlezen !
Vanmiddag ga ik voor de catrice actie ook nog maar een bezoekje aan de kruidvat brengen.

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:08

Skessa_ schreef:
rachel_j schreef:
gisteren ook even bij KV geweest , heb n crackje gekocht , parelmoer ondergrond,en daarover paarse crack , ben niet heel erg kapot van de crack (kon m er amper fatsoenlijk opkrijgen!) maar t is weer eens wat anders.
mn uitnodiging voor de beurs in gorinchem is binnen, dus daar wacht ik nu op voor ik weer ga shoppen.(looove de beursaanbiedingen!)
vanmorgen ook naar stal geweest, kom thuis, denk ; goh wat ruikt het hier naar de nagellak??
is dochterlief van 8 haar nagels gaan lakken en heeft ze het flesje laten vallen, en laat dat nou uitgerekend mn lievelingskleur van OPI zijn!!! grrrr van alle lakjes uitgerekend die!

Alweer? Of was jij dat vorige keer ook al niet? :=
Misschien moet je je dochter toch maar eens echt gaan uitleggen dat dat niet helemaal de bedoeling is of het op een plek zetten waar ze er niet bij kan?

@ Miri: Geen idee? Bij sommige wel ivm snelle betaling. Had dat in het begin ook wel eens, maar nu opeens nooit meer? Kweet ook niet wat ik gedaan heb om dat te veranderen :=
Eerst duurde het ook altijd een paar dagen voor er geld van mn rekening werd afgeschreven, dat is nu ook opeens direct geworden, terwijl ik helemaal geen pp saldo heb ofzo.

ze zaten in een beautycase met cijferslot , wat ze erg lachwekkend vond, wat dat was toch gewoon 0000 ??!!
had haar een tijd geleden al nagellak voor haarzelf gegeven ; "maar die is niet zo mooi als de jouwe mam!"
AAAAAARHG!!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:13

door inspirate gebrek hou ik het maar bij mijn natuurlijke nagel met scale nr4. met een base en top laag dan anders voelen me nagels zo kwetsbaar.

is le van catrice al inde de kv te vinden?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:16

rachel_j schreef:
ze zaten in een beautycase met cijferslot , wat ze erg lachwekkend vond, wat dat was toch gewoon 0000 ??!!
had haar een tijd geleden al nagellak voor haarzelf gegeven ; "maar die is niet zo mooi als de jouwe mam!"
AAAAAARHG!!

Hmmm lekker dan :+ Slimme meid dan ;)
Geen zakgeld meer tot ze een nieuwe betaald heeft :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:21

Sorry, eventjes maar 1 nagel gedaan, hoorde net wat de plannen waren voor het weekend en dan mag ik mijn nagels niet zo hoorde ik :').
Yv_ schreef:
Stap 1:
Eerst lak je je nagels gewoon in de kleur die je als basiskleur wilt. In mijn geval is dit zwart. Ik gebruik geen basecoat, maar als je die wel wilt gebruiken, moet je die eerst even doen. Dan ligt het aan de dekking van je basislak hoeveel laagjes je nodig hebt. Ik wil zwartzwart, dus ik doe 2 laagjes. Ik gebruik hier Black On Black van Sinful Colors.

Stap 2:
Als dat droog is, begin je met de tweede kleur, in mijn geval is dat Pink Bling van Misa. Wat aan te raden is voor je tweede kleur, is dat je een kleur neemt die nagenoeg perfect zit na de eerste laag. Scheelt namelijk wachten :).
Je doet gewoon precies hetzelfde als hoe je je basiskleur hebt opgebracht, alleen tot ongeveer 3/4 van je nagel, ipv tot aan je nagelriem. Ik zet meestal het kwastje in het midden van mijn nagel, werk naar de nagelriem toe om het halve maantje te krijgen en lak daarna de eindes van mijn nagels mee.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Stap 3:
Als dit droog is, ga herhaal je de tweede stap, alleen dan weer met zwart en in plaats van op 3/4 van je nagel het halve maantje te maken, doe je dit op ongeveer de helft/1/4 (afhankelijk van de lengte van je nagels en afhankelijk van smaak).
Afbeelding

Stap 4:
Eventueel kan je stipjes zetten om het nog wat sierlijker te maken. Of desnoods streepjes. Ik doe stipjes en gebruik hier een omgebogen paperclip voor. Dottingtool werkt natuurlijk nog veel makkelijker ;). Ik gooi een druppeltje op een papiertje, steek daar het puntje van de paperclip in en dot het vervolgens op mijn nagels.

Stap 5:
Eindig met een basecoat. Dit laat het meer 1 geheel worden en dan voel je de randjes van de verschillende lagen minder tot niet meer.

Als het goed is krijg je dan dit resultaat:
Afbeelding

Hahaha lekker bijdehandje Rachel_j :D!

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:32

-

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:34

Hoe kan het dat catrice nagellakjes in de winkel 2,50 kosten en op ebay meestal 7,-?

Heb vanmiddag mijn eerste catrice lakjes gekocht :)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:40

Dankje Yv_ ik weet weer wat doen met m'n nagels :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:44

xLindy91 schreef:
Ik heb een TD bestelling gedaan.... :oo

Wat heb je besteld? :D

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:46

-

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:50

*\o/* *\o/*

SV is echt fijn spul! :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:54

Color club is ineens $ 3,10 geworden. Terwijl er op de voorste pagina staat $ 3.00.
En dan staat er ook nog bij: SPECIAL SALE OF THE MONTH $3.10/Ea REGULAR $8.00/Ea

Terwijl het altijd al 3 is geweest.... 8)7 8)7

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 13:57

-

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:04

vraagje! Hoe heet ook alweer die nagellakjes die zilver zijn maar met een soort regenboogglans erop? ;) snappen jullie wat ik bedoel? :D haha

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:05

Skessa_ schreef:
rachel_j schreef:
AAAAAARHG!!

Hmmm lekker dan :+ Slimme meid dan ;)
Geen zakgeld meer tot ze een nieuwe betaald heeft :P

hihi ze is pas net 8 geworden, en krijgt nog geen zakgeld ;)
Als "straf" heeft ze haar roze nagellak aan mij af moeten staan , niet dat ik daar op zat te wachten , maar het ging om het idee.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:06

Hahaha nee ik ben al een paar keer vrij vlot gaan slapen na het lakken en geen dekbed meer :D

@ Miri: Holographic

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 14:21

Ik heb net bij de Trekpleister de volgende lakjes gehaald:

- Blue Cara Ciao
- Am I Blue Or Green?
- Lucky In Lilac
- Jade Is Not My Name

:D