Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rachel_j schreef:gisteren ook even bij KV geweest , heb n crackje gekocht , parelmoer ondergrond,en daarover paarse crack , ben niet heel erg kapot van de crack (kon m er amper fatsoenlijk opkrijgen!) maar t is weer eens wat anders.
mn uitnodiging voor de beurs in gorinchem is binnen, dus daar wacht ik nu op voor ik weer ga shoppen.(looove de beursaanbiedingen!)
vanmorgen ook naar stal geweest, kom thuis, denk ; goh wat ruikt het hier naar de nagellak??
is dochterlief van 8 haar nagels gaan lakken en heeft ze het flesje laten vallen, en laat dat nou uitgerekend mn lievelingskleur van OPI zijn!!! grrrr van alle lakjes uitgerekend die!
Skessa_ schreef:rachel_j schreef:gisteren ook even bij KV geweest , heb n crackje gekocht , parelmoer ondergrond,en daarover paarse crack , ben niet heel erg kapot van de crack (kon m er amper fatsoenlijk opkrijgen!) maar t is weer eens wat anders.
mn uitnodiging voor de beurs in gorinchem is binnen, dus daar wacht ik nu op voor ik weer ga shoppen.(looove de beursaanbiedingen!)
vanmorgen ook naar stal geweest, kom thuis, denk ; goh wat ruikt het hier naar de nagellak??
is dochterlief van 8 haar nagels gaan lakken en heeft ze het flesje laten vallen, en laat dat nou uitgerekend mn lievelingskleur van OPI zijn!!! grrrr van alle lakjes uitgerekend die!
Alweer? Of was jij dat vorige keer ook al niet?
Misschien moet je je dochter toch maar eens echt gaan uitleggen dat dat niet helemaal de bedoeling is of het op een plek zetten waar ze er niet bij kan?
@ Miri: Geen idee? Bij sommige wel ivm snelle betaling. Had dat in het begin ook wel eens, maar nu opeens nooit meer? Kweet ook niet wat ik gedaan heb om dat te veranderen
Eerst duurde het ook altijd een paar dagen voor er geld van mn rekening werd afgeschreven, dat is nu ook opeens direct geworden, terwijl ik helemaal geen pp saldo heb ofzo.
rachel_j schreef:ze zaten in een beautycase met cijferslot , wat ze erg lachwekkend vond, wat dat was toch gewoon 0000 ??!!
had haar een tijd geleden al nagellak voor haarzelf gegeven ; "maar die is niet zo mooi als de jouwe mam!"
AAAAAARHG!!
Yv_ schreef:Stap 1:
Eerst lak je je nagels gewoon in de kleur die je als basiskleur wilt. In mijn geval is dit zwart. Ik gebruik geen basecoat, maar als je die wel wilt gebruiken, moet je die eerst even doen. Dan ligt het aan de dekking van je basislak hoeveel laagjes je nodig hebt. Ik wil zwartzwart, dus ik doe 2 laagjes. Ik gebruik hier Black On Black van Sinful Colors.
Stap 2:
Als dat droog is, begin je met de tweede kleur, in mijn geval is dat Pink Bling van Misa. Wat aan te raden is voor je tweede kleur, is dat je een kleur neemt die nagenoeg perfect zit na de eerste laag. Scheelt namelijk wachten.
Je doet gewoon precies hetzelfde als hoe je je basiskleur hebt opgebracht, alleen tot ongeveer 3/4 van je nagel, ipv tot aan je nagelriem. Ik zet meestal het kwastje in het midden van mijn nagel, werk naar de nagelriem toe om het halve maantje te krijgen en lak daarna de eindes van mijn nagels mee.![]()
![]()
Stap 3:
Als dit droog is, ga herhaal je de tweede stap, alleen dan weer met zwart en in plaats van op 3/4 van je nagel het halve maantje te maken, doe je dit op ongeveer de helft/1/4 (afhankelijk van de lengte van je nagels en afhankelijk van smaak).
Stap 4:
Eventueel kan je stipjes zetten om het nog wat sierlijker te maken. Of desnoods streepjes. Ik doe stipjes en gebruik hier een omgebogen paperclip voor. Dottingtool werkt natuurlijk nog veel makkelijker. Ik gooi een druppeltje op een papiertje, steek daar het puntje van de paperclip in en dot het vervolgens op mijn nagels.
Stap 5:
Eindig met een basecoat. Dit laat het meer 1 geheel worden en dan voel je de randjes van de verschillende lagen minder tot niet meer.
Als het goed is krijg je dan dit resultaat:
Skessa_ schreef:rachel_j schreef:ze zaten in een beautycase met cijferslot , wat ze erg lachwekkend vond, wat dat was toch gewoon 0000 ??!!
had haar een tijd geleden al nagellak voor haarzelf gegeven ; "maar die is niet zo mooi als de jouwe mam!"
AAAAAARHG!!
Hmmm lekker danSlimme meid dan
Geen zakgeld meer tot ze een nieuwe betaald heeft