[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 09:50

Courses schreef:
Ik hoop van harte dat je wel last krijgt van je oor.

Deze opmerking vind ik te ver gaan, alleen omdat ze het niet doet zoals aangeraden wordt? Het is haar oor. >;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:07

Authentic schreef:
Courses schreef:
Ik hoop van harte dat je wel last krijgt van je oor.

Deze opmerking vind ik te ver gaan, alleen omdat ze het niet doet zoals aangeraden wordt? Het is haar oor. >;)

Aangeraden? Dat is niet iets wat 'aangeraden' word.
Denk je nou werkelijk waar dat 't goed is voor je weefsel als je binnen 4 weekjes tijd er een enorm gat doorheen boort?
Ze heeft er nu geen last van, logisch dat ze denkt dat het wel kan.
Als je er last van krijgt ziet ze tenminste in dat het fout is wat ze doet ( want ik snap sowieso niet dat je zoiets zou doen ).
Ik wens d'r toch geen ziekte toe? Kom op zeg. >;)

Mensen die ook dachten dat 't wel kon;

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4115_n.jpg
Afbeelding
Afbeelding
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m422o ... 1_1280.jpg
Afbeelding

Eetsmakelijk :D
Maar he, schijnbaar ben je meteen sneu als je weet waar je 't over hebt.
Prima joh :)
Laatst bijgewerkt door Courses op 11-06-12 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:09

xDramaQueen schreef:
Och meid, doe elke keer toch niet zo wijs wat betreft het stretchen :')

in een maand stretchen is alles behalve slim maar als je zo volwassen bent dat je alles weet, wees dan ook zo volwassen om erover heen te lezen :')

Och meid, zeur niet zo :')
Dat ik me in lees geeft aan dat ik wel wil weten waar ik mee bezig ben.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:12

Niet aangeraden? Staat het in de piercingwet dan? :')

En nee dat denk ik niet, aangezien ik zelf al enkele jaren op 16mm zit weet ik denk ik ook wel waar ik over praat. En ik weet dus ook dat er nou eenmaal mensen zijn die het niet doen zoals anderen zeggen, dat is hun goed recht en hun eigen risico. Ze moeten niet komen blèren als het is gezegd en ze hebben het op hun eigen manier gedaan, maar dat is iets anders dan van harte hopen dat iemand er last van krijgt.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:14

Courses schreef:
Eetsmakelijk :D
Maar he, schijnbaar ben je meteen sneu als je weet waar je 't over hebt.
Prima joh :)

Ten eerste vind ik de opmerking sneu, jou niet. Ten tweede gaat het er niet om dat je weet waar je het over hebt of wat je verder allemaal zegt, het ging over de opmerking die je haar toewenste. Dat vind ik sneu en nergens op slaan, waar is dat voor nodig? Beter lezen volgende keer.
Edit: wat hierboven gezegd wordt dus ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:15

Als ze er last van krijgt, is dat toch juist beter als dat ze er straks wel last van krijgt? Dan kan d'r oor beter nu aangeven 'Ho, stop eens. Dit vind ik niet fijn.' Vriend van me heeft ook 'nooooit' problemen gehad met z'n snelle stretch, en nu hij al bijna een halfjaar op z'n eindmaat zit, is z'n oor opeens tomaatrood geworden wat niet meer wegtrekt, zelfs met downsizen niet. Dan kan je beter tijdens het proces problemen krijgen.
Maarja, iedereen steigert hier blijkbaar meteen omhoog als je iets wat on-genuanceerder zegt. Beetje jammer.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:16

Wat dacht je van iemand gewoon helemaal niks toewensen? :? Het leek er ook niet op dat je het met zo'n intentie als hierboven staat bedoelde trouwens. Dan nog, ik hoop gewoon voor haar dat d'r oor helemaal niet moeilijk gaat doen ;)

Courses

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:19

Nou bij deze ;)

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:22

Hoi! :)

Ik wil ook graag een navelpiercing laten zetten, maar ik durf het eigenlijk niet.
Het topic heb ik al een klein beetje doorgelezen maar niet alles want dan zit ik hier nog wel tot vanavond.
Ik heb nu wat vraagjes voor jullie waar ik niet helemaal uit kwam:
1. Doet het echt heel erg zeer?
2. Ik heb gelezen dat je niet mag zwemmen. Zal wel een probleem voor me worden, maar hoe lang mag je dan niet meer zwemmen?
3. Wat zijn de kosten gemiddeld?
4. Hoe doen jullie dat met truitjes enz. gewoon losse kleding dragen? En met paardrijden dan? Doet dat niet giga pijn?
M'n zus heeft ook een navelpiercing en ik vind het helemaal geweldig en het staat echt super! +:)+

Dat waren de vraagjes even :D.

Zelf heb ik 6 gaatjes in totaal in mn oren.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:47

Courses schreef:
Nou bij deze ;)

Jij hebt er toch verstand van? Nou sorry bij deze ;)

Hou je nu op? Dank :)
Mijn lichaam ;)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 10:51

1. Dat is per persoon verschillend. Ik ben super slank en toen ik mijn navelpiercing liet zetten had ik ook nog eens een gespierde buik. Weinig vel dus om goed vast te kunnen pakken met de tang, dus er stond veel spanning op. Het piercen voelde ik dus echt wel! Maarja, met een paar seconden is het over. Ken ook mensen die niets gevoeld hebben en ken ook mensen die flauw zijn gevallen, dus het ligt echt aan de persoon.

2. Mag een tijdje niet, net als in de zon/onder de zonnebank gaan. Ik geloof iets van 6 of 8 weken niet. Maar ik heb hem toen in de winter laten zetten en ik ben niet zo'n zwemmer, dus heb er eigenlijk niet zoveel mee van doen gehad.

3. Toen ik hem liet zetten was ik geloof ik tegen de €100,- kwijt, maar dat had er ook mee te maken dat ik een van de duurste sieraden had gekozen om er in te zetten. (maar is overigens al ruim 10 jaar geleden, dus heb geen idee of de prijzen tegenwoordig erg zijn gestegen) Denk dat het ook erg wisselt per zaak en is ook afhankelijk van wat voor sieraad je uitzoekt.

4. Ik droeg tijdens de genezing veel heupbroeken en katoenen shirtjes. Je moet de eerste weken niet van die broeierige dingen aantrekken. Met paardrijden deed ik de knoop gewoon los en frommelde ik de rand naar beneden.

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 11:08

Bedankt!

Ik heb zelf een beetje zo'n vetbuikje, niet echt dik, maar gewoon wat teveel vet vind ik zelf. Maar dan doet het dus over 't algemeen minder pijn?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 12:49

Zullen we eff bij het onderwerp blijven ipv eigenwijze mensen op hun vingers tikken die toch niet luisteren. spaar je de moeite dames er zijn altijd mensen die het beter denken te weten.
Het was zo gezellig en nou wordt het een beetje vervelend

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 15:26

Courses schreef:
Als ze er last van krijgt, is dat toch juist beter als dat ze er straks wel last van krijgt? Dan kan d'r oor beter nu aangeven 'Ho, stop eens. Dit vind ik niet fijn.' Vriend van me heeft ook 'nooooit' problemen gehad met z'n snelle stretch, en nu hij al bijna een halfjaar op z'n eindmaat zit, is z'n oor opeens tomaatrood geworden wat niet meer wegtrekt, zelfs met downsizen niet. Dan kan je beter tijdens het proces problemen krijgen.
Maarja, iedereen steigert hier blijkbaar meteen omhoog als je iets wat on-genuanceerder zegt. Beetje jammer.

Nee hoor, gaat erom dat je mensen iets toewenst, ik vind je maar zogenaamd wijs, denk je echt dat alles op internet staat? als je dat inlezen noemt.. iets weten komt ook uit ervaring, bovendien zegt ze dat ze ze al 2 jaar heeft, zoals ik al zei, haar pakkie aan dus.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:27

Over dat snelle stretchen ga ik maar niks zeggen, mensen weten daar mijn mening over.. maar goed als je oor wilt verkloten moet je dat met alle liefde doen maar het is niet verstandig.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:36

Zullen we het weer gezellig houden hier?
Het is toch iets waar we niet uitkomen.....

Stephanie:
De pijn verschilt echt per persoon.
Hoe lang je niet mag zwemmen is geloof ik al gezegd.
Ik moest 50 euro betalen voor mijn navelpiercing, maar dat verschilt ook wel per shop dacht ik.
Met paardrijden heb ik nooit last gehad. Wel draag ik altijd rijbroeken met een lage band, rijbroeken waarbij de band over mijn navel gaat zijn voor mij echt niet fijn..
Tijdens de genezing moet je er voor zorgen dat je iedere dag een schoon shirt aan doet (dus ook als je naar de paarden gaat), katoen is het beste. Misschien dat je het zelf prettiger vind om iets los te dragen, maar ik draag meestal alleen maar strakke shirtjes. Ook is het goed om even niks over de piercing aan te hebben.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:38

Na een hele tijd ben ik weer terug.

Ik heb (helaas) 2 van mijn meest geliefde piercings weg moeten halen :( Mijn off-centre labret, vanwege mijn tanden en mijn rook, omdat die na een jaar nog niet aan het genezen was.

Ik wil heel graag een vervanging voor een labret, dus nu mijn vraag aan jullie, kan ik ipv. een gewone, op die plek ook een skin diver of een dermal anchor laten zetten? Zijn er mensen die daar vervaring mee hebben?
Ik wil hem sowieso aan de andere kant, vanwege het litteken.

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:50

Mariettjj schreef:
Zullen we het weer gezellig houden hier?
Het is toch iets waar we niet uitkomen.....

Stephanie:
De pijn verschilt echt per persoon.
Hoe lang je niet mag zwemmen is geloof ik al gezegd.
Ik moest 50 euro betalen voor mijn navelpiercing, maar dat verschilt ook wel per shop dacht ik.
Met paardrijden heb ik nooit last gehad. Wel draag ik altijd rijbroeken met een lage band, rijbroeken waarbij de band over mijn navel gaat zijn voor mij echt niet fijn..
Tijdens de genezing moet je er voor zorgen dat je iedere dag een schoon shirt aan doet (dus ook als je naar de paarden gaat), katoen is het beste. Misschien dat je het zelf prettiger vind om iets los te dragen, maar ik draag meestal alleen maar strakke shirtjes. Ook is het goed om even niks over de piercing aan te hebben.

Dankjewel :). Ik hoop dat het allemaal goed gaat en er geen ontstekingen enzo komen :D

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:53

Stephaniexh schreef:
Hoi! :)

Ik wil ook graag een navelpiercing laten zetten, maar ik durf het eigenlijk niet.
Het topic heb ik al een klein beetje doorgelezen maar niet alles want dan zit ik hier nog wel tot vanavond.
Ik heb nu wat vraagjes voor jullie waar ik niet helemaal uit kwam:
1. Doet het echt heel erg zeer?
2. Ik heb gelezen dat je niet mag zwemmen. Zal wel een probleem voor me worden, maar hoe lang mag je dan niet meer zwemmen?
3. Wat zijn de kosten gemiddeld?
4. Hoe doen jullie dat met truitjes enz. gewoon losse kleding dragen? En met paardrijden dan? Doet dat niet giga pijn?
M'n zus heeft ook een navelpiercing en ik vind het helemaal geweldig en het staat echt super! +:)+

Dat waren de vraagjes even :D.

Zelf heb ik 6 gaatjes in totaal in mn oren.

1. Verschilt per persoon, ik zou die van mij zeker niet nog een keer laten zetten. Vond het twee hele gemene steken. De genezing ging daarin tegen wel bijna pijnloos
2. Hoelang weet ik niet, maar ik zou toch zeker 4 maanden aanhouden
3. Die van mij koste 30 euro, maar bij een andere shop vroegen ze 75 euro
4. Ik heb er met kleren niet echt rekening mee gehouden, zorgen dat je geen hoge broeken draagt of iets anders wat er direct opzit en overheen kan schuren

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:55

Stephanie: Als je het goed schoon houdt en goed verzorgt moet het eigenlijk wel goed gaan :) Niet te snel willen verwisselen van sieraad en het goed de tijd geven om te laten genezen :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 17:09

Shahazai schreef:
Na een hele tijd ben ik weer terug.

Ik heb (helaas) 2 van mijn meest geliefde piercings weg moeten halen :( Mijn off-centre labret, vanwege mijn tanden en mijn rook, omdat die na een jaar nog niet aan het genezen was.

Ik wil heel graag een vervanging voor een labret, dus nu mijn vraag aan jullie, kan ik ipv. een gewone, op die plek ook een skin diver of een dermal anchor laten zetten? Zijn er mensen die daar vervaring mee hebben?
Ik wil hem sowieso aan de andere kant, vanwege het litteken.

Weet niet of het kan, maar lijkt mij dat de kans groot is dat je die tijdens het eten eruit kan trekken. Is een eskimo anders geen optie?

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 18:50

Zijn hier mensen die al een triple forward helix hebben? Of slechts eentje?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:19

Nope maar ik zag deze op FB langskomen.. Overigens heeft niet iedereen de juiste anatomie ervoor en moet je het wel met goede jewelry laten zetten ;)

Afbeelding

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:22

Heb ik ook al aan zitten denken ja. Begin sowieso met eentje, ga hetbekijken met m'n piercer of 3 mogelijk is :) Vind 'm zo gaaaaf! Hebben hebben hebben! :)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 21:22

Oh dat is wel mooi zo!