Courses schreef:Ik hoop van harte dat je wel last krijgt van je oor.
Deze opmerking vind ik te ver gaan, alleen omdat ze het niet doet zoals aangeraden wordt? Het is haar oor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Authentic schreef:Courses schreef:Ik hoop van harte dat je wel last krijgt van je oor.
Deze opmerking vind ik te ver gaan, alleen omdat ze het niet doet zoals aangeraden wordt? Het is haar oor.
xDramaQueen schreef:Och meid, doe elke keer toch niet zo wijs wat betreft het stretchen![]()
in een maand stretchen is alles behalve slim maar als je zo volwassen bent dat je alles weet, wees dan ook zo volwassen om erover heen te lezen
Courses schreef:Eetsmakelijk
Maar he, schijnbaar ben je meteen sneu als je weet waar je 't over hebt.
Prima joh
Courses schreef:Als ze er last van krijgt, is dat toch juist beter als dat ze er straks wel last van krijgt? Dan kan d'r oor beter nu aangeven 'Ho, stop eens. Dit vind ik niet fijn.' Vriend van me heeft ook 'nooooit' problemen gehad met z'n snelle stretch, en nu hij al bijna een halfjaar op z'n eindmaat zit, is z'n oor opeens tomaatrood geworden wat niet meer wegtrekt, zelfs met downsizen niet. Dan kan je beter tijdens het proces problemen krijgen.
Maarja, iedereen steigert hier blijkbaar meteen omhoog als je iets wat on-genuanceerder zegt. Beetje jammer.
Mariettjj schreef:Zullen we het weer gezellig houden hier?
Het is toch iets waar we niet uitkomen.....
Stephanie:
De pijn verschilt echt per persoon.
Hoe lang je niet mag zwemmen is geloof ik al gezegd.
Ik moest 50 euro betalen voor mijn navelpiercing, maar dat verschilt ook wel per shop dacht ik.
Met paardrijden heb ik nooit last gehad. Wel draag ik altijd rijbroeken met een lage band, rijbroeken waarbij de band over mijn navel gaat zijn voor mij echt niet fijn..
Tijdens de genezing moet je er voor zorgen dat je iedere dag een schoon shirt aan doet (dus ook als je naar de paarden gaat), katoen is het beste. Misschien dat je het zelf prettiger vind om iets los te dragen, maar ik draag meestal alleen maar strakke shirtjes. Ook is het goed om even niks over de piercing aan te hebben.
Stephaniexh schreef:Hoi!
Ik wil ook graag een navelpiercing laten zetten, maar ik durf het eigenlijk niet.
Het topic heb ik al een klein beetje doorgelezen maar niet alles want dan zit ik hier nog wel tot vanavond.
Ik heb nu wat vraagjes voor jullie waar ik niet helemaal uit kwam:
1. Doet het echt heel erg zeer?
2. Ik heb gelezen dat je niet mag zwemmen. Zal wel een probleem voor me worden, maar hoe lang mag je dan niet meer zwemmen?
3. Wat zijn de kosten gemiddeld?
4. Hoe doen jullie dat met truitjes enz. gewoon losse kleding dragen? En met paardrijden dan? Doet dat niet giga pijn?
M'n zus heeft ook een navelpiercing en ik vind het helemaal geweldig en het staat echt super!![]()
Dat waren de vraagjes even.
Zelf heb ik 6 gaatjes in totaal in mn oren.
Shahazai schreef:Na een hele tijd ben ik weer terug.
Ik heb (helaas) 2 van mijn meest geliefde piercings weg moeten halenMijn off-centre labret, vanwege mijn tanden en mijn rook, omdat die na een jaar nog niet aan het genezen was.
Ik wil heel graag een vervanging voor een labret, dus nu mijn vraag aan jullie, kan ik ipv. een gewone, op die plek ook een skin diver of een dermal anchor laten zetten? Zijn er mensen die daar vervaring mee hebben?
Ik wil hem sowieso aan de andere kant, vanwege het litteken.