Hier is Yv

! Beetje druk gehad, ben echt helemaal gaar! Tijd voor Jag op de tv en iPadje op schoot

.
Dus ik zou zeggen, kom maar op met die swatches, Skessa

. De rest is ook aardig benieuwd!!
Zonder het plakbandje eerst ff aan je hand te plakken is het echt drama he

. Ik trok elke keer alle lak mee; blééf lakken!
Oh, klinkt gaaf Lindy! Heb je een fotootje?
Shantal: Ik heb zelf een glasvijl van Herome, ben er erg blij mee. Zit ook een fijn hoesje omheen, waardoor hij áltijd mee gaat in mijn tas. Gezien ik een extreme nagelbijter was en nu erg trots ben op mijn (voor mij) lange stompies, is het erg handig. Elk haakje wordt nu gevijld ipv gebeten

.
Verder ben ik helemaal fan van de vijlen van EzFlow.
Heb daar een aantal Sand Shark en Grey Wolf vijlen versleten en om te bufferen heb ik er eentje met een soort van vilt aan de ene kant en een zachte buffer aan de andere kant. Die vind ik echt veeeeele malen fijner dan zo'n bufferblokje. Ook slijt hij mijn nagels minder af dan zo'n 4-in-1-vijl. Na gebruik van zo'n 4-in-1-vijl heb ik áltijd last van scheurtjes in mijn nagels, met die van EzFlow nog nooit gehad. Zal even een fotootje zoeken, want weet de naam van die vijl even niet zo goed. Dat merk is trouwens bij de meeste groothandels wel te verkrijgen en als je zoekt op de naam zal je nog veel meer e-shops tegenkomen. Ebay heeft ook mensen/bedrijven die ze verkopen.
Edit: Volgens mij is het de Snow Monkey, maar kan het niet zo goed op de foto's op internet zien..
FemkeSofie: Nagelhardner

.