Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chrissie schreef:Sharon: Wat vervelend! Hopelijk is ze de volgende keer braver!
CCCC: Tijdens wedstrijden hebben ze meestal wel soep, tosti's en broodjes ham/kaas. Denk niet dat je avondmaal verplicht een patatje wordt! Anders kan je middags ook al warm gaan eten?
Nell: Hopelijk passen je andere shortjes binnenkort ook weer! Je hebt nog wel even voordat je daadwerkelijk aan kan dus dat scheelt!
Destino: Wat een luxe! Hopelijk gaat die auto vd zaak door! De Ka die je liet zien had een hele leuke kleur! Ik hou echt van Fords, die rijden zo lekker!
M&M: Leuk carnaval! Waar ga je heen?
Leslilla: Gaaf hoor naar Amerika!
LauraP: Ik vind het een wat mager lijstje, vooral je ontbijt/lunch..
Mijn clubles ging super. De laatste les was aan het begin van de zomer en sindsdien vrijwel geen dressuur gereden en gesprongen maar hij pakte vandaag alles weer super op. Eerste half uur was nog wat onwennig en wist hij niet zo goed waar hij zijn benen moest laten tussen al die paarden (6 in een 20x 40 bak haha) maar met springen ging het al steeds beter en trok hij goed op de hindernissen aan. Hij begint het al steeds meer te snappen hoe zijn benen over de hindernis moet gooien haha. Hebben tot 70/80 cm gesprongen, vond ik best netjes voor een draver
Nell_ schreef:
Fijn dat je paardje het zo goed deed Chrissie
En Marijke sportief geweest en goede kcal!
Vandaag laatste dagje werken
Mijn lijstje:
O: volkoren boterham met jam, optimel
T: 2 rijstewafels (snack a jacks bbq)
L: 2 boterhammen met 20+ smeerkaas en philadelphia, cup a soup
T: Optimel vla, mandarijn
A: ertwen/wortels, krieltjes en stukje vlees
1498kcal. Netjes dus!
En vanavond weer hardlopen!
MightyJoe schreef:Goedemorgen! Vandaag saaie en lange schooldag.. Erg veel tussen uren.. :/
O: 4 wasa crackers(knackebrod??) 1 met philadelphia light en 1 kipfilet(crackers dubbel op elkaar) + optimel
T: 2 mandarijnen
L: 3 volkoren boterhammen met kipfilet
T: ??
D: aardappels + appelmoes, groenteburger, doperwtjes en worteltjes
T: ?
B: sportschool
CCCCC schreef:Fijn Chrissie, dat het zo goed ging tijdens het springen!
Ik heb een beetje buikgriep, balen. Mama ligt ook ziek in bed op dit moment. Ik ben een bikkel, ga dus zo maar gewoon trainen met de pony. Daarna even naar de ah en de ruitersportzaak, om 15.00 uur word ik opgehaald om te schrijven.
Omdat ik ziek ben, is mn lijstje ook magertjes
O: Glas groene thee
T: x
L: Magere yoghurt
T: Ben dan aaan het schrijven, neem denk ik een appeltje mee.
A: Tosti/bolletje met beleg
T: niks, ga lekker vroeg mn bed in!