Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Anc schreef:Vraagje voor de mensen die wel eens bij nailpolishfasion besteld hebben:
Hoe lang duurde het meestal voor de bestelling binnen was?
Op de site staat 1 - 3 dagen, maar ik heb wel gemerkt dat dat vaak niet zo veel zegt.
Ik heb op maandagmiddag besteld, en had het gister in huis.Het kwam trouwens wel met de pakketpost, maar ik weet niet of er veel verschil qua levertijd zit tussen pakket- en brievenbuspost.
Britt_Sisi schreef:nou mijn nagels zijn eraf en die man heeft ze echt achterlijk kort geknipt, het doet nu gewoon zeer hoe kort ze zijn, ik hoop dat ze HEEL snel groeien! ik vind het gewoon lelijk zo kort haha, hij had het ook niet mooi afgewertk ofzo maarhelemaal met half geschuurde nagels weg gestuurd, dus ik ben gelijk de hema in gegaan en nagellak en nagelverharder gekocht (langleve werken bij de hema, kortinggg) haha
nu maar weer sparen en over een tijdje laat ik ze er weer op doen maar dan wel ergens anders, want we zijn dik belazerd.
we hadden gewoon acryl nagels en niet solar nagels, ze waren te zacht en er zat overal lucht onder.