Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Damned voor mij persoonlijk zou ik niet bang zijn van normix. Nergens zijn er alarmbellen en risico's over te vinden, blijft in maag-darmstelsel plus DML gebruikt dat al zeker meer dan 5 jaar voor honderden patiënten. En een Lyme-arts heeft meer kennis van zijn vak. Minocycline en tinidazole zijn grotere rakkers.
Damned schreef:Nee, mijn dokter heeft het me voorgeschreven, maar omdat het in België niet goedgekeurd is twijfelen we wel nogal.
Ik heb overigens wel een teveel aan ammoniak (in mijn bloed?)
Trouwens, kunnen jullie verklaren waarom mijn cortisol via een speekseltest veel te laag was, maar via bloed en urinetest perfect in orde?
Sorry dat ik er hier zo tussenval, normaal post ik niet graag hierover, maar nu zijn we een beetje in dubio of we de 'lymedokter' moeten volgen met de normix, of dat we toch niet voor een second opinion zouden moeten gaan bij een reguliere internist. (al is die optie eigenlijk al weggevallen gezien er dus weer niets mis is met de gewone tests, we hadden gehoopt dat deze ook een cortisol tekort zouden aangeven en dat daardoor een internist toch nog eens een poging zou willen doen een oplossing/oplapmiddel te vinden.)