[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:44

Tutti_Frutti schreef:
Zou iemand mij misschien een prijsindicatie willen geven van een tattoo die ik na mijn examens wil laten zetten?
Ik schrok nogal van een schatting die ik laatst kreeg namelijk.
Afbeelding
zoiets is het, alleen ietjes aangepast, maar zelfde grootte ongeveer.

Deze vind ik echt prachtig!!! :oo :wow:

Joanne1987: De vers van de pers foto's (inmiddels natuurlijk een stuk rustiger en nog veel mooier ;) ) [LZP] An everlasting memory ~ Miami Ink!! :D Mijn voet was hier nog best dik :P
Farjen: sh*t. :') in mei ga ik naar New York en wil daar graag NY Ink (de nieuwe van Ami) bezoeken met nadruk op bezoeken
Yanouuu: haha ja die ava heb ik al heel lang maar hij blijft eigenlijk wel bij de tijd, een crisis kan daar ook nog wel bij _O- (ik ben trouwens half Grieks) :=
Laatst bijgewerkt door Toekie op 24-11-11 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Joanne1987

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:48

heel erg gaaf!!!!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:51

Toekie schreef:
Tutti_Frutti schreef:
Zou iemand mij misschien een prijsindicatie willen geven van een tattoo die ik na mijn examens wil laten zetten?
Afbeelding

Deze vind ik echt prachtig!!! :oo :wow:

Joanne1987: De vers van de pers foto's (inmiddels natuurlijk een stuk rustiger en nog veel mooier ;) ) [LZP] An everlasting memory ~ Miami Ink!! :D Mijn voet was hier nog best dik :P
Farjen: sh*t. :') in mei ga ik naar New York en wil daar graag NY Ink (de nieuwe van Ami) bezoeken met nadruk op bezoeken
Yanouuu: haha ja die ava heb ik al heel lang maar hij blijft eigenlijk wel bij de tijd, een crisis kan daar ook nog wel bij _O- (ik ben trouwens half Grieks) :=

Ik vind ze echt heel mooi!
Haha, echt? :D Ik ook! Hij deed me echt even denken aan My Big Fat Greek Wedding, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:52

Citaat:
Afbeelding

Ik wil ook zoiets als dit, maar dan met een muzieknoot of een balk. Dat er dan noten loskomen en die overgaan in vogelsilouetten :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:01

Toekie: ik ben jaloers!!!!! wat gaaf zeg!

Zo morgenochtend ben ik weer de sigaar :Y)

en ik wil ze nu vrij rap laten zetten, ik wil het allemaal af hebben voor december 2012, en er zit nog heeeeel wat werk in :=

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:09

Spannend Ojajoh! Moet ik heel ver terugzoeken om te vinden wat jij wilt? Heb je zo een pag.nr. voor me? :o
Cool Yanouuu! 8-)

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:44

Heel mooi Toekie, prachtig dat 't zo'n diepe betekenis heeft. :j

Ik mag morgen weerrrr :D :D :D *stuiterstuiterstuier*
Zal meteen weer foto's plaatsen als ik thuis ben!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:51

Thanks. :) Veel succes en plezier morgen!!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:56

@ tutti frutti. voor een prijsindicatie moet je naar de tattoo shop gaan waar je hem wil laten zetten. de meeste shops hebben een uur tarief en als jij een voorbeeld mee brengt kunnen zo zeggen wat het gaat kosten.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:00

Veseosunce schreef:
Heeft iemand hier ervaring met Da Tonk Tattoo in Groningen?

Wel met Blitz! Echt een aanrader, heb er 2 laten zetten in sierletter. 1 op mijn sleutelbeen en 1 in mijn nek. Heb echt nog niemand gehad die het niet mooi vond, en in mijn omgeving zijn ze nogal recht voor z´n raap en iedereen vindt het mooi!! Heb er wel foto´s van als je benieuwd bent. qua uurtarief zijn ze ongeveer gelijk als da tonk

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:32

Sundral schreef:
@ tutti frutti. voor een prijsindicatie moet je naar de tattoo shop gaan waar je hem wil laten zetten. de meeste shops hebben een uur tarief en als jij een voorbeeld mee brengt kunnen zo zeggen wat het gaat kosten.

Ik heb er een aantal gemaild en ook reacties gehad :j
Ze raden inderdaad aan om gewoon eens langs te komen en dat zal ik tegen die tijd ook zeker gaan doen!

@Joolien: Ook heel erg gaaf idee, vind muziekbalkjes ook altijd gaaf als tattoo!

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:14

Tutti_Frutti schreef:
Sundral schreef:

Ze raden inderdaad aan om gewoon eens langs te komen en dat zal ik tegen die tijd ook zeker gaan doen!

@Joolien: Ook heel erg gaaf idee, vind muziekbalkjes ook altijd gaaf als tattoo!

Leuk ! Wordt het je eerste tattoo? Het is heel erg verslavend namelijk hihi.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:58

Voor mij wel :j Ik ken de verhalen maar daar heb ik zeker geen moeite mee!
Mocht er weer iets bij komen dat weer iets subtiels zoals dit

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 23:22

Toekie schreef:
Spannend Ojajoh! Moet ik heel ver terugzoeken om te vinden wat jij wilt? Heb je zo een pag.nr. voor me? :o
Cool Yanouuu! 8-)

Geen idee welke page , maar het is weer een onderdeel van mijn longsleeve

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 00:02

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 00:41

Wat een gave tattoo's komen er voorbij. :wow: Bij mij begint het ook steeds meer te kriebelen.. zou graag het woord "believe" op mijn pols willen. Heeft voor mij persoonlijk een gevoelige betekenis. "Never give up, always believe."

Beetje zoals deze:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 10:50

Leggen jullie altijd uit wat de betekenis achter je tattoo is als mensen daar naar vragen? Die op mijn schouder is best wel uh zweverig als je weet hoe nuchter ik in het leven sta, dus dat vertel ik eigenlijk nooit. Gister had ik het daar met een aantal over, die vonden het volgens mij vreemd dat ik het af deed als "gewoon" .. maar een tattoo neem ik echt voor mezelf, niet voor mijn omgeving. Heb dus ook niet echt de behoefte om de betekenis er achter uit te gaan leggen aan andere. Zeg altijd wel dat ik niet zomaar iets zet zonder betekenis, maar doe het vervolgens wel weer af als "gewoon" :')

Ook hier begint het ondertussen te kriebelen ... maar ben er nog steeds niet helemaal uit hoe ik het wil hebben, dus zolang die ingeving er nog niet is, blijf ik de kriebels maar braaf negeren.

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:34

idinn, heb ik ook. De tekst in het hebreeuws op de binnenkant van mijn bovenarm leg ik liever niet uit aan 'vreemden' en soms zelfs ook niet aan bekenden, want er zit gewoon een heel verhaal achter die privé is. Wil hem aan sommige mensen best uitleggen, maar als ik tegen vreemden zeg dat het privé is, moeten ze er niet over doorgaan, dat vind ik wel een beetje vervelend haha :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 11:47

Tutti_Frutti schreef:
Sundral schreef:

Ja ik wil er wel iets aparts van laten maken, maar met deze tattoo-artiest komt dat wel goed :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:11

Wat een mooie creaties weer <3
Ik hou er zo van om dit topic in de gaten te houden.
Over de betekenis, als mensen er naar vragen (ik vertel zelf nooit waarom ie gezet is uit mezelf) zeg ik altijd wel gewoon dat hij voor mijn opa en oma is. Maar liever zeg ik het niet want is vind het altijd een beetje duf klinken. En ik weet zelf waarom ie er zit dan is het goed toch :D

Chantal22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 13:55

Toekie wat gaaf dat je daar je tattoo hebt laten zetten, hij is heel erg mooi!!
Ik heb het regelmatig op tv allemaal zitten kijken, wat een kunstwerken zijn komen daar vandaan zeg!
Laatst was hier Dan Gold van voorheen London Ink, ook nog ff aan t werk gezien toen ik bij de shop was, ook heel gaaf!!

Ojajoh succes vandaag!!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:09

@Blanket, die vind ik echt prachtig!

Ik vond deze bij diegene die nu ook aan mijn tibetaanse creatie werkt, ik vind het geweldig! Ik weet niet wat er staat trouwens..........
Afbeelding

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 14:17

ook weer heel mooi inderdaad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 15:13

Oh wauw die is ook mooi.
Mijn idee voor mn 2e staat vast, ik heb gepoogd een schets te maken hoe ik t wil hebben maar jullie zien dat ik weinig talent voor tekenen heb :')
Dan wil ik m op mn schouder(blad) en dan de vogels en noten over mn schouder verspreid.
Afbeelding

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 15:31

ja gaaf!
ik heb er ook nog aan gedacht een tekst bij te doen, een korte zin
maar wat dan?