Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En een maand en een dag gestopt!
.
(Eh tenminste, ik heb aangenomen dat je vriend spaanstalig is)

Ik heb echter nu wel meer moeite als toen ik net gestopt was.
Ik neig nu veel meer naar dat ik wel een 'gelegenheidsroker' wil worden. Werkt natuurlijk niet, de kans dat ik dan weer verslaafd raak is megagroot. Maar het idee dat ik vandezomer op festivals en terrasjes niet meer mag roken... brr!
. Moet toch om.8 uur in de autogarage zijn. En zometeen gaan beginnen met mijn grootste hobby. De stallen en mestbak uitmesten :-(. Heb daar zo'n hekel aan.
Citaat:Ik neig nu veel meer naar dat ik wel een 'gelegenheidsroker' wil worden.
Citaat:Misschien rook ik me dan wel 1tje.
mag hebben FOUT FOUT FOUT Kaatje schreef:Citaat:Ik neig nu veel meer naar dat ik wel een 'gelegenheidsroker' wil worden.Citaat:Misschien rook ik me dan wel 1tje.
Waarom zouden jullie dat doen??????????
pas op want je gaat hiermee de fout in ,je bent voor jezelf al aan het goed praten dat je er best wel ééntje
of misschien wel 2mag hebben FOUT FOUT FOUT
_Nelleke_ schreef:Quellian, goed dat je al zo lang gestopt bent! Hoe voel je je?
_Nelleke_ schreef:Ik neig nu veel meer naar dat ik wel een 'gelegenheidsroker' wil worden.

Kaatje schreef:Citaat:Ik zie nog steeds geen voordelen.
Je longen en je hart zien die wel hoor.
Ik denk dat ik de enige rokende boerenlongen patiënt ter wereld ben ofzo??
Ik scheen zonder het roken al een interessant geval.
En eigenlijk valt het me heel goed mee. Moet wel uitkijken dat ik mezelf niet teveel verwen met andere dingen.
. Oh een boek lezen dat krijg ik echt niet voor elkaar bij Ernesto. De spaanse versie zal er best zijn inderdaad. Ik heb twee jaar geleden samen met wat spaanse vrienden het filmpje van allen Care op zijn spaans gedownload en bekeken. Heel grappig hetzelfde als het boek alleen in één uur ben je van het roken af.
. Weet trouwens niet of dit filmpje ook op zijn Nederlands bestaat. ik ga hem in de toekomst wel weer aan mijn vriend laten zien. Hij is zich al langzaam aan het mentaliseren en heeft zelfs een hele dag niet gerookt ik denk dat hij ook snel gaat stoppen tenminste dat hoop ik
.
.
. Ik zit elke dag op het terras en ik moet zeggen het gaat wel.
Het is niet eens moeilijk na mijn ontbijtje sóchtends vroeg op het terras, normaal was dat sigaretje toch wel erg lekker kijkend naar de vogels en zo rustig de dag beginnen maar houd het goed vol dus maak je niet druk om de terrasjes ook hier kun je gewoon genieten zonder sigaret.