Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annepanne schreef:Slapen zonder dekenMoet je lijf meer doen om warm te blijven = calorien verbranden! Haha!
Nien1984 schreef:Heb geprobeerd om dingen te onthouden maar zit nog niet zo goed in alle namen... wel alles bijgelezen!annepanne schreef:Slapen zonder dekenMoet je lijf meer doen om warm te blijven = calorien verbranden! Haha!
haha waar heb ik die toch eerder gehoord!!
Anne, las een supergoed dagmenu laatst!
Charx, leuk weekend gehad? en fijn dat je hebt genoten van het ontbijtbuffet!
Piroutje, voel je je weer goed?
en Steffi ook weer beter??
MDH: zit er echt weinig calorien in een appelflap?? Kan me bijna niet voorstellen, gesuikerde bladerdeeg en gesuikerde appels en rozijnen erin.
SanneVD: ken die sport niet... klinkt exotisch!
Vippie![]()
Iejoor: Wat knap van je!!!
Super Djuulsie!!!
Ahhh Lindsey! kan ook het moment zijn hoor... niet bij de pakken neer zitten. Vandaag goede dag, veel drinken en morgen nog een keer dan is het er vast weer af!
Ik had gister een topdag! (te weinig groente, dat wel! maar had eergister heeeeel veel dus dat compenseerd wel)
O: optimel vruchtenyoghurt met cruesli
T: niets
L: 2 grof vk boterhammen met margarine, kaas en kropsla en een roggebroodje met een heel klein beetje honing
T: appel
A: 2 vk boterhammen met 2 in dieetolie gebakken eitjes en onder één broodje een laagje kaas.
Toen had mn moeder lekker bonbonnetjes bij de thee tijdens BzV maar ik had er ECHT geen zin in![]()
![]()
Beweging: 1 paard gelongeerd (heb geloof ik net zoveel gelopen als het paard) en 2 paarden gereden (1,5u boscrossen en 1u dressuurmutsen waarbij ik het zweet op mn rug had staan.) 2,5 potstal uitgemest en een flinke ronde met de hond
Zal straks mn menu voor vandaag even samenstellen.
I loveee sauna!!! Nu je het zegt, ik ga deze week een avondje met mn moeder!